Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Hoelang tijd gaat er tussen een overschrijving van de ene naar de andere Vision+ rekening ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Het feit dat je een app beschikbaar hebt (en zelfs af en toe een update ervoor uitbrengt) maar deze NIET WERKT blijft toch vrij bizar in deze tijden?pmu schreef: ↑27 oktober 2022, 11:32Anderzijds kun je je afvragen hoe relevant zo'n app is voor een bank als deze. Doe je zo vaak verrichtingen vanaf je spaarrekening? Of bekijk je dagelijks of je intresten al gestort zijn?MajorFoster schreef: ↑27 oktober 2022, 11:20 Een grote handicap van Santander blijft toch de app die ondanks enkele sporadische updates in de laatste 2 jaar nog steeds niet werkt (iOS). Onbegrijpelijk voor een bank in 2022. Ik weet niet hoe de ervaringen op Android zijn?
Het gaat hier dus niet eens over functionaliteiten die ontbreken/beter kunnen, het gaat erom dat de app doodleuk niet werkt (tenminste op iPhone, over Android kan ik niet meespreken). Als een app volgens jou niet 'relevant' is, kunnen ze zich toch beter de moeite (?)/frustraties bij klanten besparen?
Daar heb je uiteraard gelijk in. Ik zie dat de app ook gewoon als het ware de website laadt in een app-omgeving, dus moeilijk op te lossen kan het probleem niet zijn.MajorFoster schreef: ↑27 oktober 2022, 14:19 Het feit dat je een app beschikbaar hebt (en zelfs af en toe een update ervoor uitbrengt) maar deze NIET WERKT blijft toch vrij bizar in deze tijden?
Het gaat hier dus niet eens over functionaliteiten die ontbreken/beter kunnen, het gaat erom dat de app doodleuk niet werkt (tenminste op iPhone, over Android kan ik niet meespreken). Als een app volgens jou niet 'relevant' is, kunnen ze zich toch beter de moeite (?)/frustraties bij klanten besparen?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik mis wel de mogelijkheid tot inloggen met je vingerafdruk (bij iOS). En doordat ze nogal hoge eisen stellen aan je paswoord moet mijn oude brein nogal werken om ingelogd te geraken
![Lips Sealed :-X](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/lipsrsealed.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Tweestapsverificatie zou ook wel eens mogen om toegang tot hun website te verkrijgen.
Lijkt me deze tijden niet zo veilig meer inloggen met naam en paswoord.
Lijkt me deze tijden niet zo veilig meer inloggen met naam en paswoord.
Mij lijkt het vooral de vraag wat je kan doen na een succesvolle inlogpoging. Je zal zien dat je voor elke gevoeligere handeling alsnog tweestapsverificatie via sms hebt (daarnaast kunnen enkel overschrijvingen naar een vaste referterekening).
Verificatie via sms is ook al deels achterhaald.
Maar je zou dan al een extra rekening moeten gaan toevoegen en daar geld naar overschrijven.
Al ver gezocht maar in deze tijden.
Zelfs als je al zou kunnen 'inbreken' in andermans online omgeving en de referterekening wenst te wijzigen, dien je eerst van die nieuwe referterekening een klein bedrag over te schrijven naar rekening Santander zodat zij kunnen controleren dat rekening op zelfde naam staat. Is toch al heel ver gezocht. Ik voel me wel veilig bij Santander.
Je kan niet elke rekening toevoegen als referterekening. De naam moet overeenkomen.
Ter info: CKV volgt dus ook de proportionele interest berekening. Al dient dit wel manueel berekend te worden.
Ik hoor dus geen echt negatieve ervaringen? Geld kan er dus makkelijk naartoe, intrest wordt tijdig betaald en geld raakt er weer makkelijk weg?
Beste rente, momenteel, op de markt. Ook een heel duidelijke en eenvoudige website: meer moet dat niet zijn. Ik ben een tevreden klant ![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
![Cool 8)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cool.gif)
Hopelijk en eindelijk