Schulden afbetaald
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Re: Schulden afbetaald
Beste,EarthNvstr1 schreef: ↑24 april 2023, 18:52Waarom heb je vervroegd afbetaald als je nu weer wil lenen ?Ahmet95 schreef: ↑24 april 2023, 02:10 Mijn laatste betaling is reeds gebeurd, dus zal er binnen de 8dagen een melding gemaakt worden dat het schuld is verheffend bij het NBB.
Er zal wel dus zichtbaar zijn dat mijn schuld is afbetaald, enkel weet ik niet of ik in het periode van "1jaar" na u verheffing van schulden, ik in aanmerking zal komen voor een lening
Je hád een lening ... dan had je die misschien beter gehouden ?
mijn bedoeling was eigenlijk om zo snel mogelijk van het zwarte lijst te gaan. als ik nu een nieuwe auto lening krijg voor een iets luxere wagen dat ik wil en dat dan vervroegd terug betaal dan schiet mijn krediet waardigheid de hoogte in wat voor mij op een latere tijdstip wanneer de tijd rijp is een voordeel zal zijn.
TS is ""Ahmet95,, "" een nieuweling, Dat zegt al genoeg zeker????
Ludo, kun je iets concreter zijn ?
Moeten newbie's raden wat dat wil zeggen ? Wat bedoel je met 'Dat zegt al genoeg' ?
Moeten newbie's raden wat dat wil zeggen ? Wat bedoel je met 'Dat zegt al genoeg' ?
@ludo: ik begrijp ook niet wat je wil zeggen met "TS is een nieuweling. Dat zegt al genoeg zeker?" Wat zegt dat?
Ludo, Ik ben wel een Newbie , en begrijp het ook niet goed Ludo.
Betekent ‘nieuweling’ gewoon ‘Newbie’ hier op het forum ?
Betekent ‘nieuweling’ gewoon ‘Newbie’ hier op het forum ?
De ene kan met een € al wat meer doen dan een ander.lop schreef: ↑24 april 2023, 18:45
Mag je toch eens uitleggen hoe je dit doet .
Verwarming 20 €
Verzekeringen 100€
Elektriciteit 60 €
Voeding 400 €
Internet 25 € TV 0 € kan er ook niet aan doen dat Telenet geen rekening stuurt
vervoer 56 € per JAAR de lijn Nmbs 8,7 € heen en terug per rit. En mijn fiets niet vergeten.
Kinderen
En op een forum kan iedereen schrijven wat hij wil.
Dat kan zeker ! Ik heb een gelijkaardig uitgavenpatroon weliswaar zonder een lopende lening en heb dit jaar reeds 3.476,37 euro uitgegeven. De prognose is dat ik dit jaar aan 11.033,70 uitgaven kom (3476,37/115*365).Verviertig schreef: ↑24 april 2023, 12:57 Waarom krediet als je 4k netto hebt en gratis inwoonst? Wat scheelt er met je als je niet 1 jaar 25K hiervan kan sparen! Ik kom voor mijn huishouden incl lening toe met 900-1K.
-
- Full Member
- Contacteer:
Verwarming staat op 18 - truien werken even goedlop schreef: ↑24 april 2023, 18:45Mag je toch eens uitleggen hoe je dit doet .Verviertig schreef: ↑24 april 2023, 12:57 Waarom krediet als je 4k netto hebt en gratis inwoonst? Wat scheelt er met je als je niet 1 jaar 25K hiervan kan sparen! Ik kom voor mijn huishouden incl lening toe met 900-1K.
Betaal jij soms graag intrest ofzo? Ik snap dit TOTAAL niet.
Verwarming
Verzekeringen
Elektriciteit
Voeding
Internet
vervoer
Kinderen
Is onrealistisch om te zeggen dat je met 1000 € per maand kunt toekomen en jij betaald dan nog een lening af !
Maar het is een feit dat hoe hoger de inkomsten zijn hoe rapper de mensen het uit de deur willen
Verzekeringen alles samen is 70 euro per maand (diefstal, brand, auto, familiale)
Electriciteit heb ik geinvesteerd in zonnepanelen en al mijn toestellen in huis zijn zuinig
Voeding 200 euro per maand
Vervoer 50 euro per maand
Andere aankopen zoals netflix, telefoon, en niet verder beschreven zaken nogs 100.
Geen kinderen.
Iets gaan drinken of doen 100 euro per maand.
Lening 510 voorlopig binnen 10 jaar 430.
Daarmee zit ik aan ong 1K per maand. Een luxeleven heb ik niet maar ik spaar mooi en toch vind ik dat ik breed genoeg leef. Mensen die zichzelf de koning prijzen komen nooit toe. Ik heb een tamelijke haat ten aanzien van het capitalisme dat mensen als slaaf maakt. Ik doe aan die onzin niet mee. En als er op tv wat teveel (verdoken) reclame zit doe ik een call-out en noem ik die mensen vuile hoeren. Jah! De cynische mens voorbij zijn teleurstelling is een gelukkige die de realiteit door zijn eigen bril ziet.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja zoals dat ze zogezegd 5K per maand netto hebben. Righttt. Of dat ze op dure vakantei geweest zijn terwijl oma en opa een vakantieveilig in de gaten hadden gehouden... rightoooo! De hypocritie zit hem niet bij degene die weinig hebben hoor.burgundy schreef: ↑25 april 2023, 10:52De ene kan met een € al wat meer doen dan een ander.lop schreef: ↑24 april 2023, 18:45
Mag je toch eens uitleggen hoe je dit doet .
Verwarming 20 €
Verzekeringen 100€
Elektriciteit 60 €
Voeding 400 €
Internet 25 € TV 0 € kan er ook niet aan doen dat Telenet geen rekening stuurt
vervoer 56 € per JAAR de lijn Nmbs 8,7 € heen en terug per rit. En mijn fiets niet vergeten.
Kinderen
En op een forum kan iedereen schrijven wat hij wil.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dan heb je je kop niet laten zotmaken door iemand die dat wel deed om te beginnen. Dat is mooi van u! Nuchter persoon. Knap.Brembos schreef: ↑25 april 2023, 11:51Dat kan zeker ! Ik heb een gelijkaardig uitgavenpatroon weliswaar zonder een lopende lening en heb dit jaar reeds 3.476,37 euro uitgegeven. De prognose is dat ik dit jaar aan 11.033,70 uitgaven kom (3476,37/115*365).Verviertig schreef: ↑24 april 2023, 12:57 Waarom krediet als je 4k netto hebt en gratis inwoonst? Wat scheelt er met je als je niet 1 jaar 25K hiervan kan sparen! Ik kom voor mijn huishouden incl lening toe met 900-1K.
Ongeveer ... Je zal eerder aan 1250 dan aan 1000€ zitten.Verviertig schreef: ↑25 april 2023, 12:19
Verwarming staat op 18 - truien werken even goed
Verzekeringen alles samen is 70 euro per maand (diefstal, brand, auto, familiale)
Electriciteit heb ik geinvesteerd in zonnepanelen en al mijn toestellen in huis zijn zuinig
Voeding 200 euro per maand
Vervoer 50 euro per maand
Andere aankopen zoals netflix, telefoon, en niet verder beschreven zaken nogs 100.
Geen kinderen.
Iets gaan drinken of doen 100 euro per maand.
Lening 510 voorlopig binnen 10 jaar 430.
Daarmee zit ik aan ong 1K per maand.
Als je een auto bezit dan zijn daar ook extra kosten zoals: verkeersbelasting, technische controle, onderhoud, afschrijving, ...
Ik zie negens geen belastingen staan. K I ? Gemeente -en provincie? Huisvuilophaling?
Elektriciteit en gas?
Jaarlijkse aankopen: kledij, vervanging van toestellen, herstellingen, controle verwarming/schoorsteen, ...
Hygiëne?
Snel tellen kan iedereen, juist tellen ...