schuldsaldoverzekering bij ING
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
schuldsaldoverzekering bij ING
Beste,
ik heb per post een effectieve offerte ontvangen van een schuldsaldoverzekering bij ING en zie naast de jaarlijkse premies ook nog iets staan als "acquisitiekosten" en "administratiekosten" die toch wel niet mis zijn... Ik had geen idee dat er naast de premies nog andere kosten zijn. Ik dacht dat de premies allesomvattend waren? Nog iemand een ING SSV ? Zo is het wel moeilijk natuurlijk om SSV's te vergelijken als bij de simulaties in het kantoor de bijkomende kosten niet vermeld worden..
Alvast bedankt
ik heb per post een effectieve offerte ontvangen van een schuldsaldoverzekering bij ING en zie naast de jaarlijkse premies ook nog iets staan als "acquisitiekosten" en "administratiekosten" die toch wel niet mis zijn... Ik had geen idee dat er naast de premies nog andere kosten zijn. Ik dacht dat de premies allesomvattend waren? Nog iemand een ING SSV ? Zo is het wel moeilijk natuurlijk om SSV's te vergelijken als bij de simulaties in het kantoor de bijkomende kosten niet vermeld worden..
Alvast bedankt
Re: schuldsaldoverzekering bij ING
Een week of twee terug is hier op forum een vraag gekomen van webmaster.mememe schreef: ↑2 april 2018, 00:11 Beste,
Alvast bedankt
Verzekeringen zijn nu verplicht alle extra's duidelijk te vermelden.
En of Ing de beste keuze was voor uw svv denk het niet.
Maar ja extra korting op de % , en daarna de extra centjes op de svv te betalen.
Resultaat totale kost lening al gauw hoger dan de extra korting.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: schuldsaldoverzekering bij ING
Die kosten zijn inbegrepen in uw premie. Ze komen er niet bovenop.