schuldsaldoverzekering herzien wegens gezondheidstoestand
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
schuldsaldoverzekering herzien wegens gezondheidstoestand
Beste,
weet er iemand of het gangbaar is dat de premie van de schuldsaldoverzekering tijdens de looptijd aangepast wordt wegens een verandering in de gezondheidstoestand? Met andere woorden, als iemand's BMI verandert (toeneemt) tijdens de looptijd van de verzekering, heeft dat effect op de hoogte van de premie? Of wordt dit enkel bekeken bij het aangaan van de verzekering, en later niet meer?
alvast bedankt
weet er iemand of het gangbaar is dat de premie van de schuldsaldoverzekering tijdens de looptijd aangepast wordt wegens een verandering in de gezondheidstoestand? Met andere woorden, als iemand's BMI verandert (toeneemt) tijdens de looptijd van de verzekering, heeft dat effect op de hoogte van de premie? Of wordt dit enkel bekeken bij het aangaan van de verzekering, en later niet meer?
alvast bedankt
Re: schuldsaldoverzekering herzien wegens gezondheidstoestand
nee wordt niet meer herzien. Is ook niet opzegbaar door de maatschappij
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
een ander vraagje, is het gebruikelijk dat de premies (bvb bij ING) stijgen tijdens het contract? Door een algemene stijging van de premies bij de verzekeraar bijvoorbeeld? Ik vraag mij namelijk af of het gebruikelijk is om nieuwe klanten te lokken met initieel lage tarieven, die bijvoorbeeld iedere 3 jaar met 5% stijgen...
Ofwel betaal je 'geniveleerde' premies, die zijn elk jaar even hoog.
Ofwel betaal je risicopremies, en die variëren naar gelang uw leeftijd en openstaand kapitaal (maar de risicovoet ligt wel vast aan het begin van de polis, en staat vermeld in de polis).
Dus hetgeen waarvoor u vreest hieronder kan niet.
Ofwel betaal je risicopremies, en die variëren naar gelang uw leeftijd en openstaand kapitaal (maar de risicovoet ligt wel vast aan het begin van de polis, en staat vermeld in de polis).
Dus hetgeen waarvoor u vreest hieronder kan niet.
Als ik even mag inpikken...
Bij het aangaan van onze ssv moesten we doorgeven of me met de moto reden, met een quad, gevaarlijke sporten deden, ...
Als dit wijzigt terwijl de SSV loopt, moet er dan een aanpassing komen van de ssv?
Bij het aangaan van onze ssv moesten we doorgeven of me met de moto reden, met een quad, gevaarlijke sporten deden, ...
Als dit wijzigt terwijl de SSV loopt, moet er dan een aanpassing komen van de ssv?
Wat als je lening nog loopt , en je in een mitlife-crisis bent !
Dat is een interessante vraag, morgen eens polsen bij Cardif
antwoord was duidelijk, Cardif vraagt niet of men met de moto rijdt.
Ok, toch bedankt om het te proberen uitzoeken!
(Voor de SSV's waar ze er wel naar vragen blijft het antwoord nog onbeantwoord. Als ik me ooit een moto koop, vraag ik het aan mijn verzekeraar en post ik het hier
)
(Voor de SSV's waar ze er wel naar vragen blijft het antwoord nog onbeantwoord. Als ik me ooit een moto koop, vraag ik het aan mijn verzekeraar en post ik het hier