Site MeDirect
- WildeHilde
- Newbie
- Contacteer:
Re: Site MeDirect
Pas nog ingelogd met 50mbs connectie, duurde minder dan 20 seconden.
inderdaad jammer dat er geen app is, maar wat de site is wel vrij goed te gebruiken op een mobiel.
Ook als ik inlog, dan krijg ik de mogelijkheid om de bevestigingscode uit mijn SMS te halen. Dus ik moet die niet overtypen. Is bij mijn weten de enige waarbij dat zo gemakkelijk gaat.
Ook als ik inlog, dan krijg ik de mogelijkheid om de bevestigingscode uit mijn SMS te halen. Dus ik moet die niet overtypen. Is bij mijn weten de enige waarbij dat zo gemakkelijk gaat.
- JanvanGent001
- Newbie
De snelheid van inloggen is ok.
Maar als je een transfer wil doen naar je rekening.
Ik word er puutonnozel van.
Absoluut dilletantische ap. Ok, je krijgt een 8 × betere rentevergoeding dan de doorsnee bank. Voor een beperkt bedrag (paar duizend €) spreken we dan van 15 € verschil. Deze peanuts zijn me al die frustratie niet waard.
Bye medirect!
Maar als je een transfer wil doen naar je rekening.
Ik word er puutonnozel van.
Absoluut dilletantische ap. Ok, je krijgt een 8 × betere rentevergoeding dan de doorsnee bank. Voor een beperkt bedrag (paar duizend €) spreken we dan van 15 € verschil. Deze peanuts zijn me al die frustratie niet waard.
Bye medirect!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ach ja? Hoe gaat dat dan in zijn werk? IOS of Android?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een kwartier is uiteraard overdreven, maar 20 seconden lukt niet.
Misschien dat beveiliging op pc van werk moeilijk doet? Nee ook op thuis pc duurt het laden zeer lang.
Nuja er zijn ergere dingen, veiligheid boven alles zeker. Maar als ik het vergelijk met KBC.... Ook wel verkeer om die vergelijking te maken zeker?
Misschien dat beveiliging op pc van werk moeilijk doet? Nee ook op thuis pc duurt het laden zeer lang.
Nuja er zijn ergere dingen, veiligheid boven alles zeker. Maar als ik het vergelijk met KBC.... Ook wel verkeer om die vergelijking te maken zeker?
Hier ook al ontdekt op mijn Android, super handig, maar niet bij elke versie beschikbaar.
De SMScode komt als popup apart beschikbaar met een knop om de code te kopiëren, waarna je de SMS code gemakkelijk kan plakken, in het vakje op de site.
Dit dankzij de correcte manier die ze gebruiken, om deze functionaliteit te kunnen gebruiken.
Andere banken/diensten doen dit helaas niet allemaal.
De SMScode komt als popup apart beschikbaar met een knop om de code te kopiëren, waarna je de SMS code gemakkelijk kan plakken, in het vakje op de site.
Dit dankzij de correcte manier die ze gebruiken, om deze functionaliteit te kunnen gebruiken.
Andere banken/diensten doen dit helaas niet allemaal.
Ik nam contact met hen via het gratis nummer, met de vraag wanneer er een app komt. Eind dit jaar, was het antwoord.
Deze morgen ging de site snel.
Mijn storting van gisteren vanuit KBC naar spaarrekening staat er wel nog niet op.
Ik vermoed dat het enkel de eerste keren is dat er diverse controles gebeuren op de site?
Mijn storting van gisteren vanuit KBC naar spaarrekening staat er wel nog niet op.
Ik vermoed dat het enkel de eerste keren is dat er diverse controles gebeuren op de site?
Van kbc naar Me steeds een dag langer.
Van Me naar Kbc meestal de dag zelf.