Slapend inactief keyplan
TIP
Slapend inactief keyplan
hoe recupereer ik het geld dat op een keyplan staat en waar al sinds juli 2022 geen maandelijkse inleg op gebeurde? Status van het belegginsplan staat op actief al heb jk geen idee wat het betekend als het op gepauzeerd staat. Er staat trouwens te weinig saldo op de zichtrekening om het periodiek ingestelde bedrag per maand te beleggen.Probeer ik het plan op gepauzeerd te zetten via de app komt er een error en het blijft actief staan.
Volgende fondsen zitten er i
Carmignac Patrimoine A
DNCA Invest Eurose A
Ethna-aktive T
First Eagle Amundi International Fund AE
Invesco Funds Invesco Balanced-Risk Allocation Fund A-acc
Treadneedle Investment Funds Global Bond Fund 1
Dit is dus wat ik nu zie onder het tabblad posities.
Echt nodig heb ik dat geld niet maar als het daar beter weg is hoe moet ik dat dan doen. Moet ik per fonds zelf gaan verkopen via de rode - knop?
Carmignac Patrimoine A
DNCA Invest Eurose A
Ethna-aktive T
Echt nodig heb ik dat geld niet maar als het daar beter weg is hoe moet ik dat dan doen. Moet ik per fonds zelf gaan verkopen via de rode - knop?
Re: Slapend inactief keyplan
"Gepauzeerd" betekent dat de periodieke inleg stopgezet wordt.
https://www.keytradebank.be/nl/hulp/Hoe ... %ABindigenHoe kan men het KEYPLAN beëindigen?
U kan het KEYPLAN op ieder ogenblik stopzetten en afsluiten door volgend document Afsluiten KEYPLAN in te vullen en ons ondertekend te bezorgen per post naar Keytrade Bank, Vorstlaan 100, 1170 Brussel of email een scan of foto naar accountclosure@keytradebank.com
Wij zullen uw fondsen vervolgens verkopen en de opbrengst, met inhouding van eventuele kosten en taksen, naar uw effectenrekening overschrijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wanneer je het document "afsluiten" hebt verstuurd komen je posities op je beursrekening terecht en vandaar kan je dan zelf de fondsen gaan verkopen.
Toen het bij mij na 3 weken nog niet was verplaatst heb ik telefonisch contact opgenomen en 1 dag later stonden de fondsen op mijn beursrekening.
Toen het bij mij na 3 weken nog niet was verplaatst heb ik telefonisch contact opgenomen en 1 dag later stonden de fondsen op mijn beursrekening.
het is daar wel een boeltje ongeregeld bij keytrade zoals geweten. 1 van mijn aanvragen in juni ter afsluiting van keyplannen zijn ze kwijtgeraakt.
Ik heb nu terug mijn mail moeten frwden want de afsluiting is nog steeds niet gebeurd en ze vinden niets terug van de aanvraag - nadat ze 2 weken geleden nog zeiden dat het in orde was. Echte cowboys zijn het.
Ik heb nu terug mijn mail moeten frwden want de afsluiting is nog steeds niet gebeurd en ze vinden niets terug van de aanvraag - nadat ze 2 weken geleden nog zeiden dat het in orde was. Echte cowboys zijn het.
Heb je het zelf op gepauzeerd gezet? In dat geval kan er geen probleem zijn , want de enige verplichting die je hebt is 25 € per jaar te investeren en dit kan nog altijd voor dit jaar.Voor 2022 was dat gedaan over verschillende maanden.bartman schreef: ↑20 augustus 2023, 12:13 hoe recupereer ik het geld dat op een keyplan staat en waar al sinds juli 2022 geen maandelijkse inleg op gebeurde? Status van het belegginsplan staat op actief al heb jk geen idee wat het betekend als het op gepauzeerd staat. Er staat trouwens te weinig saldo op de zichtrekening om het periodiek ingestelde bedrag per maand te beleggen.Probeer ik het plan op gepauzeerd te zetten via de app komt er een error en het blijft actief staan.
Carmignac Patrimoine A
DNCA Invest Eurose A
Ethna-aktive T
Als je het niet zelf op pauze hebt gezet, en er geen beschikbaar geld op een rekening meer stond, dan ja, dan heb je inderdaad een probleem, want het systeem zoekt geld dat er niet maar staat. Dan contacteer je best Keytrade.
>ant de enige verplichting die je hebt is 25 € per jaar te investeren
klopt niet. Je kan je plan pauzeren zonder verder nog stortingen te doen. Wel is het zo dat de minimale investering 25 eur bedraagt.
U kan bv een eenmalige storting in een keyplan doen. Vervolgens het plan "op pauze" zetten. En dat dan verder laten staan.
klopt niet. Je kan je plan pauzeren zonder verder nog stortingen te doen. Wel is het zo dat de minimale investering 25 eur bedraagt.
U kan bv een eenmalige storting in een keyplan doen. Vervolgens het plan "op pauze" zetten. En dat dan verder laten staan.