Sofina
TIP
Re: Sofina
Vandaag ex dividend (2.45 euro) en de koers stijgt zelfs in een negatief beursklimaat. Ijzersterke prestatie als je het mij vraagt.
En Sofina blijft de records maar opstapelen. Nu al boven de 116 euro.
Het gaat inderdaad (iets te) snel met Sofina
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
op korte termijn wel, maar bekijk het dan eens op wat langere termijn : in juni 2007 noteerde Sofina aan 92,45€ - dus +25% vanaf die momentopname 9 jaar geleden (+ dividenden uiteraard)derocker schreef:Het gaat inderdaad (iets te) snel met Sofina
Schone slaapster in overdrive.
+30% op 3 maanden tijd. Décôte geslonken tot 23%.
+30% op 3 maanden tijd. Décôte geslonken tot 23%.
Heb een deel van mijn spaarcentjes in dit aandeel gestoken, wellicht daardoor ...optibear schreef:Vraag me af wie er zit te kopen?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Inderdaad, en nu nog steeds, momenteel aan een koers van 119,75€... Iemand enig voorspelling waar deze uitbraak zal stoppen??optibear schreef:Vraag me af wie er zit te kopen?
in 3 maanden bijna een stijging van 28% !!
De decote begint alsmaar kleiner en kleiner te worden. Volgens mij gaat het dus niet zo heel lang meer duren.landethk schreef:inderdaad, en nu nog steeds, momenteel aan een koers van 119,75€... Iemand enig voorspelling waar deze uitbraak zal stoppen??
Als de beurzen de stijgende lijn doortrekken dan zal Sofina meesurfen naar boven.
Nieuwe recordkoers voor Sofina. 119.90 eurokes op de tabellen en gesloten op de hoogste koers van de dag.
Ik begin al te hopen op een piek boven de boekwaarde
Het wordt tijd om ook eens naar andere "Holdings" te kijken.
Brederode -2% sinds jaarbegin met de wetenschap dat sofina hun grootste deelneming isJoost1000 schreef:Het wordt tijd om ook eens naar andere "Holdings" te kijken.