SOLVAC - kleine belegger eg. 10-20 stuks
TIP
SOLVAC - kleine belegger eg. 10-20 stuks
Beste,
Weet iemand waar een kleine belegger 10-20 aandelen SOLVAC kan aanschaffen?
En wat de bijhorende kost is?
Met dank van de info!
Weet iemand waar een kleine belegger 10-20 aandelen SOLVAC kan aanschaffen?
En wat de bijhorende kost is?
Met dank van de info!
Re: SOLVAC - kleine belegger eg. 10-20 stuks
Ik zou denken Euronext Brussel?
De kosten zijn afhankelijk van de kosten die uw makelaar aanrekent.
De kosten zijn afhankelijk van de kosten die uw makelaar aanrekent.
Ik heb gezegd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
er heeft er eentje de tijd gelezen vandaag en wil in actie komen.
de vragen die je stelt baren mij wel zorgen, want het lijkt me dat je weinig tot geen ervaring hebt met aandelen.
Artikel De Tijd:
9:47
KBC Securities: 'Koopkans in Solvac'
KBC Securities handhaaft in een update het koersdoel (160 euro) en advies ('kopen') voor Solvac
Pro memorie: Solvac is sinds de splitsing van Solvay in december een duoholding in plaats van een monoholding, met als enige activa 32,62 miljoen stukken Solvay en 32,62 miljoen stukken Syensqo.
Solvac noteert nu aan een korting van meer dan 40 procent tegenover de onderliggende aandelen Solvay en Syensqo
KBC Securities-analist Sharad Kumar merkt op dat de korting fors is opgelopen, omdat beleggers vooral lijken te focussen op de zwakke koersevolutie van Syensqo en niet op de herontdekking van Solvay 2.0. 'De korting beloopt nu 41 procent, ruim boven het vijfjaarsgemiddelde van 23 procent.' Hij besluit: 'We denken dat de huidige korting zal teruglopen richting het langetermijngemiddelde en zien de huidige beurskoers dus als een koopkans.'
de vragen die je stelt baren mij wel zorgen, want het lijkt me dat je weinig tot geen ervaring hebt met aandelen.
Artikel De Tijd:
9:47
KBC Securities: 'Koopkans in Solvac'
KBC Securities handhaaft in een update het koersdoel (160 euro) en advies ('kopen') voor Solvac
Pro memorie: Solvac is sinds de splitsing van Solvay in december een duoholding in plaats van een monoholding, met als enige activa 32,62 miljoen stukken Solvay en 32,62 miljoen stukken Syensqo.
Solvac noteert nu aan een korting van meer dan 40 procent tegenover de onderliggende aandelen Solvay en Syensqo
KBC Securities-analist Sharad Kumar merkt op dat de korting fors is opgelopen, omdat beleggers vooral lijken te focussen op de zwakke koersevolutie van Syensqo en niet op de herontdekking van Solvay 2.0. 'De korting beloopt nu 41 procent, ruim boven het vijfjaarsgemiddelde van 23 procent.' Hij besluit: 'We denken dat de huidige korting zal teruglopen richting het langetermijngemiddelde en zien de huidige beurskoers dus als een koopkans.'
Via orderdesk bolero eens bellen.
Ik dacht minimumkost 200 EUR per transactie.
Ik dacht minimumkost 200 EUR per transactie.
Solvac aandelen kun je enkel op naam aankopen ! Bovendien moet je een natuurlijk persoon zijn.
Bij mijn weten moet je broker daarvoor eerst solvac aanschrijven met het verzoek dat "kikkertje" aandelen wilt aankopen.
Zal wel een extra kost meebrengen...
Bij mijn weten moet je broker daarvoor eerst solvac aanschrijven met het verzoek dat "kikkertje" aandelen wilt aankopen.
Zal wel een extra kost meebrengen...
Deze nominale aandelen dient men eveneens via de beurs (alwaar de prijszetting plaatsvindt en de liquiditeit verschaft wordt) te verkrijgen, in casu Eurononext. De tussenpersoon handelt de transactie af, voor een kostprijs die deze zelf bepaalt.
Ik heb gezegd.
@Boogje welke zorgen heb je?
@ JensGP die 200 euro kost had ik ook al eens gehoord.
Ik zoek kleine beleggers die Solvac concreet in portefeuille hebben en hoe ze eraan geraakt zijn (welke broker, welke kosten) om dan kost- & service gericht te kunnen beslissen ...
@ JensGP die 200 euro kost had ik ook al eens gehoord.
Ik zoek kleine beleggers die Solvac concreet in portefeuille hebben en hoe ze eraan geraakt zijn (welke broker, welke kosten) om dan kost- & service gericht te kunnen beslissen ...
Heb zelf Solvac aandelen.Zijn moeilijk verhandelbaar en nominatief.Dus worden bewaard op rekening bij Euroclear.
Aankoop op Euronext.Heb zelf order geplaatst en kosten :volgens je broker.
Voor algemene Info : zie Solvac.be
Aankoop op Euronext.Heb zelf order geplaatst en kosten :volgens je broker.
Voor algemene Info : zie Solvac.be
@bertje001
Bij welke broker zit jij?
Weet je nog +/- de kosten
Dank je
Bij welke broker zit jij?
Weet je nog +/- de kosten
Dank je
Kosten worden bepaald volgens het aankoopbedrag.
Vraag kosten aan bij je broker wat de kosten zijn voor 10 - 20 aandelen.
Vraag kosten aan bij je broker wat de kosten zijn voor 10 - 20 aandelen.