spaar&pluk BCC + Visa Argenta ?
spaar&pluk BCC + Visa Argenta ?
Sinds augustus 2008 heb ik een gratis visakaart van Argenta en heb ik mijn vorige visakaart van KBC stopgezet.
Daar ik sindsdien geen Spaar&Pluk-cheques meer ontving van BCC, ben ik op de website gaan kijken en bleek dat ik mij daar opnieuw moest inschrijven met mijn nieuwe visakaart.
Dit gebeurde uiteindelijk op 01/11/08, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen nieuwe cheques ontvangen, alhoewel ik al ruim genoeg punten behaalde.
(1 punt per visa-uitgave van min.25€ en 5 punten geven recht op 1 cheque van 5euro)
Op de website www.spaarenpluk.be staat mijn oude kbc-kaart nog open met 3 punten. Maar mijn nieuwe kaart staat nog steeds met 0 punten.
De site blokkeert steeds als ik probeer de FAQ op te roepen en ik vind er ook geen mogelijkheid om hun via mail uitleg te vragen.
Weet hier iemand méér over ?
Zou het kunnen dat de gratis visakaart van argenta geen recht geeft op deze cheques, alhoewel deze kaart eveneens uitgegeven wordt door BCC?
Daar ik sindsdien geen Spaar&Pluk-cheques meer ontving van BCC, ben ik op de website gaan kijken en bleek dat ik mij daar opnieuw moest inschrijven met mijn nieuwe visakaart.
Dit gebeurde uiteindelijk op 01/11/08, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen nieuwe cheques ontvangen, alhoewel ik al ruim genoeg punten behaalde.
(1 punt per visa-uitgave van min.25€ en 5 punten geven recht op 1 cheque van 5euro)
Op de website www.spaarenpluk.be staat mijn oude kbc-kaart nog open met 3 punten. Maar mijn nieuwe kaart staat nog steeds met 0 punten.
De site blokkeert steeds als ik probeer de FAQ op te roepen en ik vind er ook geen mogelijkheid om hun via mail uitleg te vragen.
Zou het kunnen dat de gratis visakaart van argenta geen recht geeft op deze cheques, alhoewel deze kaart eveneens uitgegeven wordt door BCC?
Laatst gewijzigd door Nefertari op 30 december 2008, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: spaar&pluk BCC-Visa
Ik heb ook een gratis visa van argenta en ik krijg wel cheques van spaarenpluk. Dus waarschijnlijk is er bij jou iets misgelopen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: spaar&pluk BCC-Visa
Bel misschien eens naar de Commerciële dienst van BCC
Tel: 02 727 70 00
Maandag tot zaterdag: 8.30-17.00
http://www.bcc.be
Tel: 02 727 70 00
Maandag tot zaterdag: 8.30-17.00
http://www.bcc.be
Re: spaar&pluk BCC + Visa Argenta ?
louise schreef: Sinds augustus 2008 heb ik een gratis visakaart van Argenta en heb ik mijn vorige visakaart van KBC stopgezet.
Idem verhaal als bij mij maar dan bij Deutsche Bank.
Heb hen een mail gestuurd, want ik vertikte het om te bellen naar die betaallijn, zowat een grote 2 weken later belde men mijzelf op. Ze verontschuldigden zich en meldden dat er een grote achterstand is bij de verwerking van nieuwe kaarten. Maar alle punten gingen met terugwerkend kracht erop gezet worden. We zijn nu zowat een maand na dat gesprek, maar tot op heden nog geen enkele punt gezien... Ik zal hen binnenkort terug eens contacteren denk ik...
Ik heb intussen ook al een paar mails gestuurd naar Banc Card Company zélf, want via de website "spaar en pluk" slaag ik er niet in om contact te krijgen.
Dure betaaltelefoon daar doe ik ook niet aan mee.
Op mijn mail van 07/01/08 heb ik nog steeds geen reactie gekregen.
Nog maar even geduld hebben, zeker ?
Dure betaaltelefoon daar doe ik ook niet aan mee.
Op mijn mail van 07/01/08 heb ik nog steeds geen reactie gekregen.
Nog maar even geduld hebben, zeker ?
Ik heb vandaag per mail het volgende antwoord gekregen van BCC :
Mevrouw X,
Klantenreferentie : XXXXXXXXX
Wanneer U een nieuwe kaart ontvangt met nieuw kaartnummer dient U deze kaart ook in te schrijven.
Dit kan U doen op de website www.bcc.be.
Met vriendelijke groeten
XX XXX
Customer Contact Center - Atos World Line NV
tel : 02/205.85.85
fax : 02/205.85.88
www.bcc.be
Ik had hun nochtans laten weten dat ik reeds ingeschreven was sinds 01/11/08 op "Spaar&Pluk".
Op de website van bbc.be vind ik voor inschrijvingen alleen een link naar "spaarenpluk".
Toen ik daarop vandaag voor alle zekerheid nog eens probeerde, kreeg ik de melding dat ik niet kan registreren omdat deze kaart reeds geregistreerd IS.
Toch staat ze nog steeds op 0 punten, ondanks de intussen reeds vele uitgaven van +25 euro.
Mevrouw X,
Klantenreferentie : XXXXXXXXX
Wanneer U een nieuwe kaart ontvangt met nieuw kaartnummer dient U deze kaart ook in te schrijven.
Dit kan U doen op de website www.bcc.be.
Met vriendelijke groeten
XX XXX
Customer Contact Center - Atos World Line NV
tel : 02/205.85.85
fax : 02/205.85.88
www.bcc.be
Ik had hun nochtans laten weten dat ik reeds ingeschreven was sinds 01/11/08 op "Spaar&Pluk".
Op de website van bbc.be vind ik voor inschrijvingen alleen een link naar "spaarenpluk".
Toen ik daarop vandaag voor alle zekerheid nog eens probeerde, kreeg ik de melding dat ik niet kan registreren omdat deze kaart reeds geregistreerd IS.
Toch staat ze nog steeds op 0 punten, ondanks de intussen reeds vele uitgaven van +25 euro.
ik ben met twee kaarten ingeschreven die ik beiden niet meer bezit maar ik slaag er al maanden niet in mijn nieuwe kaarten in te voeren, niet via mail, telefoon of online,
punten stoppen dus met optellen,
hier zit toch een stevig foutje in het systeem
Dan zal het zonder punten zijn?
Ik wou inschrijven op naam van mijn vriendin maar naam op kaart is bepalend
punten stoppen dus met optellen,
hier zit toch een stevig foutje in het systeem
Dan zal het zonder punten zijn?
Ik wou inschrijven op naam van mijn vriendin maar naam op kaart is bepalend
Er staan bij mij ook nog enkele punten op van visakaarten die ik al lang niet meer heb.
Ik heb intussen alles nog eens uitgelegd in een nieuwe mail aan BCC en ze hebben mij laten weten dat ze dit gaan doorgeven aan "spaarenpluk".
Op hoop van zege.....
Ik heb intussen alles nog eens uitgelegd in een nieuwe mail aan BCC en ze hebben mij laten weten dat ze dit gaan doorgeven aan "spaarenpluk".
Op hoop van zege.....
Ik heb vandaag na zowat drie maanden EINDELIJK mijn punten gehad en mijn eerste cheques!
Vraag mij af of het komt dankzij mijn mal of dat het toevallig is...
Blijkbaar zit er heel veel vertragin gop!
Ik heb zelfs nog een oude VISA-kaart op spaar en pluk staan met als saldo "-3" punten! Die kaart bestaat zelfs niet meer, maar hoe men aan "-3" komt?
Vraag mij af of het komt dankzij mijn mal of dat het toevallig is...
Blijkbaar zit er heel veel vertragin gop!
Ik heb zelfs nog een oude VISA-kaart op spaar en pluk staan met als saldo "-3" punten! Die kaart bestaat zelfs niet meer, maar hoe men aan "-3" komt?
Idem hier.
Voor het eerst sinds november heb ik eindelijk nog eens 3 cheques bij mijn afrekening ontvangen.
Op het eerste zicht veel te weinig, in verhouding tot mijn gedane uitgaven, maar dat moet ik nog eens nachecken.
Voor het eerst sinds november heb ik eindelijk nog eens 3 cheques bij mijn afrekening ontvangen.
Op het eerste zicht veel te weinig, in verhouding tot mijn gedane uitgaven, maar dat moet ik nog eens nachecken.
Het moet een VISA of MASTERCARD zijn uitgegeven door BCC of een ingeschreven operator (bijv. de VISA van CARREFOUR).
Kaarten van CITI (neckermann - photo hall - phone house bijv.) komen volgens mij NIET in aanmerking
De cheques worden "normaal" verstuurd op basis van de stand op de 10e van de maand, samen met de afrekening. Dus hebt je veel punten gehaald met VALENTIJN , zult je moeten wachten tot volgende maand op je CHEQUE
Wie nog 1, 2, 3, of 4 punten heeft op een oude kaart is ze kwijt. De punten worden PER KAART geteld dus opletten bij het veranderen van kaart.
Kaarten van CITI (neckermann - photo hall - phone house bijv.) komen volgens mij NIET in aanmerking
De cheques worden "normaal" verstuurd op basis van de stand op de 10e van de maand, samen met de afrekening. Dus hebt je veel punten gehaald met VALENTIJN , zult je moeten wachten tot volgende maand op je CHEQUE
Wie nog 1, 2, 3, of 4 punten heeft op een oude kaart is ze kwijt. De punten worden PER KAART geteld dus opletten bij het veranderen van kaart.
Ik ben ingeschreven op Spaar & Pluk met een Argenta VISA kaart vanaf augustus 2006 en heb steeds mijn cheques keurig ontvangen.
Na een diefstal werd mijn VISA kaart vervangen, dus moet ik mij opnieuw inschrijven.
Dat lukt mij evenwel niet met hetzelfde e-mailadres.
Na een diefstal werd mijn VISA kaart vervangen, dus moet ik mij opnieuw inschrijven.
Dat lukt mij evenwel niet met hetzelfde e-mailadres.
Ik krijg sinds 25/02/09 geen punten meer op mijn account, ook al staat mijn nieuwe kaartnummer (gedeeltelijk) op mijn twee laatste uittreksels.
Mijn vorige Argenta Visa kaart heb ik moeten blokkeren na een diefstal.
Heb daarstraks naar Spaar & Pluk gebeld (900 10 703 - € 0,45 / minuut - maandag tot vrijdag van 9 tot 18u) en er schijnt wel degelijk iets mis te zijn.
De medewerkster ging voor mij een klacht indienen om dit probleem op te lossen.
Mijn vorige Argenta Visa kaart heb ik moeten blokkeren na een diefstal.
Heb daarstraks naar Spaar & Pluk gebeld (900 10 703 - € 0,45 / minuut - maandag tot vrijdag van 9 tot 18u) en er schijnt wel degelijk iets mis te zijn.
De medewerkster ging voor mij een klacht indienen om dit probleem op te lossen.
Bij mij heeft het maanden geduurd, en veel mails naar BCC, alvorens ik terug cheques ontving.
(bij Spaar&Pluk geraakte ik niet binnen)
Eerst 3 cheques na 3 maand ; en onlangs (na meer dan 4 maand) alle achterstallige cheques in één keer.
Daar ze slechts tot 30 juni geldig zijn, zal ik ze nauwelijks nog kunnen verzilveren.
Maar beter laat dan nooit.
(bij Spaar&Pluk geraakte ik niet binnen)
Eerst 3 cheques na 3 maand ; en onlangs (na meer dan 4 maand) alle achterstallige cheques in één keer.
Daar ze slechts tot 30 juni geldig zijn, zal ik ze nauwelijks nog kunnen verzilveren.
Maar beter laat dan nooit.
Zou momenteel best nog wat cheques kunnen verzilveren, maar heb er geen meer...