Spaar & Pluk online kaart/echeques?
Spaar & Pluk online kaart/echeques?
https://www.spaarenpluk.be/
Onder overzicht van mijn kaarten zie ik:
2 kredietkaarten
1 online kaart met 5 punten, bij deze kan je Echeque aanvragen (bij de visakaarten niet)....
"er stond 5 cadeaupunten dankzij het invullen van uw interesse" bij de online kaart
Hoe krijg je anders punten op online kaart, en wat kan je met een Echeque doen in vergelijking met gewone cheque?
Je kan wel die punten overdragen naar uw gewone visakaart.
Onder overzicht van mijn kaarten zie ik:
2 kredietkaarten
1 online kaart met 5 punten, bij deze kan je Echeque aanvragen (bij de visakaarten niet)....
"er stond 5 cadeaupunten dankzij het invullen van uw interesse" bij de online kaart
Hoe krijg je anders punten op online kaart, en wat kan je met een Echeque doen in vergelijking met gewone cheque?
Je kan wel die punten overdragen naar uw gewone visakaart.
Re: Spaar & Pluk online kaart/echeques?
Die 5 gratis bonuspunten kun je volgens mij niet overdragen naar een gewone visakaart, enkel te gebruiken als Echeque. Heb in het verleden wel eens echeques gebruikt bij de internetsolden van Brantano, first choice, 10% bovenop de gewone solden en dan nog eens 5 euro in mindering met zo'n Echeque. De meeste andere internetwinkels waar je zo'n echeque kunt verzilveren zijn gewoon te duur.
Gebruik die online kaart vooral om mijn gewonnen punten te parkeren (overdracht van mijn gewone visakaart) zodat ik geen gewone cheques ontvang die beperkt geldig zijn. Cheques vervallen 30 juni of 31 december en het is vroeger wel eens gebeurt dat ik in die maanden cheques ontving die ik niet meer kon verzilveren. Uiteraard kun je die overgedragen punten wel terug overzetten naar je gewone visakaart.
Gebruik die online kaart vooral om mijn gewonnen punten te parkeren (overdracht van mijn gewone visakaart) zodat ik geen gewone cheques ontvang die beperkt geldig zijn. Cheques vervallen 30 juni of 31 december en het is vroeger wel eens gebeurt dat ik in die maanden cheques ontving die ik niet meer kon verzilveren. Uiteraard kun je die overgedragen punten wel terug overzetten naar je gewone visakaart.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank voor de tip!
Had ik zelf nog niet aan gedacht.
Hier kan men toch nog één en ander bijleren.
Had ik zelf nog niet aan gedacht.
Hier kan men toch nog één en ander bijleren.
Het absurde reglement van Spaar & Pluk zorgt ervoor dat ik ze al een tijd niet meer gebruik.
Ik gebruik nu een Beobank Q8 mastercard die me 1% cashback geeft (en 2% op tankbeurten bij Q8).
Als ik nu 1000 euro uitgeef via deze kaart dan moet ik de volgende maand 10 euro minder terugbetalen op mijn aankopen van die volgende maand.
Mocht ik met Spaar&Pluk die uitgaven doen in allemaal pakketjes van exact 25 euro dan zou ik 40 punten hebben, dus 8 cheques van 5 euro, véél meer dus. Maar als ik regelmatig meer (of minder) dan 25 euro per uitgave heb (en dat is zo) dan slinkt dat voordeel zienderogen en ben ik doorgaans beter af met de Beo cashback. Plus geen tijdsdruk en beperking van winkels waar ik de checks kan gebruiken.
Mocht je nu per schijf van 25 euro een punt krijgen dan kan ik daar gerust inkomen, maar als ik nu één uitgave doe van 100 euro heb ik ocharme ook 1 schamel punt.
Ik gebruik nu een Beobank Q8 mastercard die me 1% cashback geeft (en 2% op tankbeurten bij Q8).
Als ik nu 1000 euro uitgeef via deze kaart dan moet ik de volgende maand 10 euro minder terugbetalen op mijn aankopen van die volgende maand.
Mocht ik met Spaar&Pluk die uitgaven doen in allemaal pakketjes van exact 25 euro dan zou ik 40 punten hebben, dus 8 cheques van 5 euro, véél meer dus. Maar als ik regelmatig meer (of minder) dan 25 euro per uitgave heb (en dat is zo) dan slinkt dat voordeel zienderogen en ben ik doorgaans beter af met de Beo cashback. Plus geen tijdsdruk en beperking van winkels waar ik de checks kan gebruiken.
Mocht je nu per schijf van 25 euro een punt krijgen dan kan ik daar gerust inkomen, maar als ik nu één uitgave doe van 100 euro heb ik ocharme ook 1 schamel punt.
Waarvoor gebruiken jullie de cheques? De partners zijn te vinden via hun site, maar ik vind niet meteen een bestemming
carrefour (voeding). Anders kom ik daar zelden, maar dan koop ik de dingen die elders aan dezelfde prijs staan of promo's.
Bij mij eveneens Carrefour (voeding) en vooral promoties. Ik bekijk dit dan als 10% extra korting omdat ik mijn S&P cheques vooral bijeen spaar met het tanken, wat ik zowieso moet doen.satsurfer schreef:carrefour (voeding). Anders kom ik daar zelden, maar dan koop ik de dingen die elders aan dezelfde prijs staan of promo's.
Regelmatig voor een etentje in Lunch Garden en ook af en toe bij Brantano.