Spaargids.be: hoe heb je de site ontdekt?
Re: Spaargids.be: hoe heb je de site ontdekt?
Ooit eens toen ik op zoek was naar een vergelijk van intresten/spaarrekeningen...
ik ook, door iets te willen vergelijken, ik denk spaarrekeningen, maar ben niet zeker. Het is al te lang geleden. Of dat dan via een zoekrobot was, of door een persartikel...
Ik had wel wat weet van deze site.
Een grote week geleden eerste keer kasbons/termijnrekeningen zitten vergelijken om wat geld opzij te zetten in jan/feb 2012.
Ondertussen veel te weten gekomen en nog rap ingetekend in staatsbons!
Ik blijf alleszins deze site & forum verder volgen...
Een grote week geleden eerste keer kasbons/termijnrekeningen zitten vergelijken om wat geld opzij te zetten in jan/feb 2012.
Ondertussen veel te weten gekomen en nog rap ingetekend in staatsbons!
Ik blijf alleszins deze site & forum verder volgen...
zou het niet meer weten, waarschijnlijk via link hier terecht gekomen , al geruime tijd hier aan meelezen , en al een beetje wijzer geworden , prima site, spaargids doe zo verder
Ben sinds kort uit een financiële put gekropen en door hard werken en zeer zuinig zijn nu terug een mooie spaarpot. Door te zoeken op het net naar de beste keuze zo op spaargids gekomen.
toen KBC 12 euro aanrekende voor internetbankieren was de maat vol....
- Michael C.
- Newbie
- Contacteer:
Toen Deutsche Bank mijn zichtrekening afschafte, mijn salaris gestort werd op mijn spaarrekening waardoor ik een aantal rekeningen niet direkt kon betalen, en de bank mij antwoordde dat ik allicht zelf opdracht had gegeven mijn rekekning af te sluiten en mij het bewijs vroeg dat ik die opdracht niet had gegeven. Terwijl ik zelf een hoger kaderlid was in een internationale bank.
Gewoon tijdens het Googlen op zoek naar de beste producten voor verschillende diensten.
Ik had op eigen initiatief al BNP buitengegooid en ING(gratis zichtrekening) en Rabobank(hogere rente) als vervangprodcuten genomen.
Maar ik mijn financieel-economische kennis is te beperkt om nog verder winst uit mijn spaarcenten te halen, dus hoop ik hier iets bij te leren.
Ik had op eigen initiatief al BNP buitengegooid en ING(gratis zichtrekening) en Rabobank(hogere rente) als vervangprodcuten genomen.
Maar ik mijn financieel-economische kennis is te beperkt om nog verder winst uit mijn spaarcenten te halen, dus hoop ik hier iets bij te leren.
ontdekt via Google, hoop hier 1 en ander van te kunnen opsteken
Ook ontdekt via Google, enkele maanden geleden. Ik check de site nu regelmatig, zeer handige website overigens!
Inderdaad het alsmaar meer moeten betalen voor een zichtrekening was de druppel. Bij de zoektocht naar alternatieven kwam ik op deze site terecht.
Het nadeel is wel dat ik nu (te) vaak denk dat ik te veel moet betalen
Het nadeel is wel dat ik nu (te) vaak denk dat ik te veel moet betalen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Huisbank was begonnen over pensioensparen. Gelukkig heb ik de reponse om eerst mijn huiswerk te doen. Nu blijf ik hangen probeer ik mijn potje een beetje te optimaliseren.
Dank aan iedereen voor deze leerzame plek!
Dank aan iedereen voor deze leerzame plek!
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Info : in volle bankencrisis
- FinanceGeek
- Jr. Member
- Contacteer:
Gevonden via de media (krant) .