Spaargids.be: hoe heb je de site ontdekt?
Re: Spaargids.be: hoe heb je de site ontdekt?
Ik zat eerst te googlen op goud kopen. Zo ben ik op dit forum beland, erg leuk en interessante insteek van mensen. Ik blijf hier nog wel even.
-
- VIP member
- Contacteer:
Maar toch niet te lang hee ?
-
- Hero Member
- Contacteer:
google, zocht info omtrent pricos/pensioensparen
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Naar horen verwijzen op het radio journaal.
Een bekende merknaam
Ik ben ook via google op deze site en het forum terecht gekomen.
Via een andere website.
Had nog een vraag in verband met dit forum. Vanaf welk moment kan je mails sturen? Ik krijg de melding dat ik nog geen privéberichten kan versturen.
Had nog een vraag in verband met dit forum. Vanaf welk moment kan je mails sturen? Ik krijg de melding dat ik nog geen privéberichten kan versturen.
Ik weet het exacte getal niet, maar je moet een aantal berichten geplaatst hebben. Mogelijks is het aantal verborgen om mensen met slechte intenties te ontmoedigen.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Ok, bedankt !Cydox schreef:Ik weet het exacte getal niet, maar je moet een aantal berichten geplaatst hebben. Mogelijks is het aantal verborgen om mensen met slechte intenties te ontmoedigen.
Ik via een vergelijkingssite van sparen. Opeens toch hier op een betere site terecht gekomen
Same here, had net een Pricoscontract afgesloten en zat met 10.000 euro op een zichtrekening. De man zei me dat ik dat best op een spaarboekje zette.
Toen ik thuis kwam spaarrekening vergeleken en me wat ingelezen over Pricos op dit forum.
Daarna een paar weken of maanden her en der wat meegelezen en uiteindelijk zelf lid geworden.
-
- Newbie
- Contacteer:
Zoals vele via een zoekengine de site gevonden.
Verschilende keren over de jaren heen de site gevonden wanneer ik info zocht rond spaarrekeningen, pensioensparen en leningen.
En daarna de eerste plaats waar ik ga kijken als ik iets wil simuleren ivm een lening herfinancieren of vervroegd terug betalen.
In de toekomst wellicht meer gaan kijken in de langtermijnsparen en beleggen forums, wanneer ik daar meer middelen voor heb.
Verschilende keren over de jaren heen de site gevonden wanneer ik info zocht rond spaarrekeningen, pensioensparen en leningen.
En daarna de eerste plaats waar ik ga kijken als ik iets wil simuleren ivm een lening herfinancieren of vervroegd terug betalen.
In de toekomst wellicht meer gaan kijken in de langtermijnsparen en beleggen forums, wanneer ik daar meer middelen voor heb.
Via Google. Gezocht op info om fondsenportefeuille samen te kunne stellen.
Eender welke krant je leest of als je VTM nieuws bekijkt : er wordt vaak naar spaargids verwezen.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- Jonathannn
- Newbie
- Contacteer:
Mijn vriend vertelde me over deze site. Ik ben blij hier te zijn.