Spaargids, the movie
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Spaargids, the movie
Ik heb die mail ook gehad. Een spijtige zaak, er zijn hier toch heel wat oude getrouwen die hebben afgehaakt.
En van deze had ik het eigenlijk minder verwacht. Het gaat over een meer serieuze poster. Ik dacht eerder dat enkel de roeptoeters (ik reken mezelf daar bij) het gingen aftrappen. Ikzelf breng ook meer tijd door in onze kroeg dan op het serieuze gedeelte, maar het was een plezante kroeg. Er werd wel eens een pint gemorst en wat verbaal geweld werd ook niet geschuwd. Maar al bij al kenden we onze pappenheimers en konden we daar wat stoom aflaten.
Maar de sfeer in de kroeg is weg na deze gebeurtenis.
Jammer, maar helaas
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Brechtje is nu plots online zie ik, denk dat mijn doodvonnis ook geveld is
Geregistreerde gebruikers: AdsBot [Google], Aerolla, agnetha, aleitgen, annetje, Ardennois, Aristobuddha, B7H4long, Behremoth, Belca2, BenjaminBuffett, Bing [Bot], Boefje, borgie, Brecht_Coene, Caiomhin, Calleba, CarpeNoctem, contextbinder, crimi, Crouch, dave1976, Didymus, Divi, Dixit, DonDraper, E10ne, EarthNvstr1, edward, el perro, Emma1983, anonymous, Galactic, geebee, gerontius, Google [Bot], Google Adsense [Bot], gpv1, Gunpowder_Munt, haelewyn, Jamesken, JCout, jeff, Jeroenbelis, jeter, Jhn, jodaspaar, Jolienb, Joosterman, jvg, kamau, kecihil461, KristofJ, laeka, Lirec, LiviosAdmin, Mattia, mauron, molenveld, MoreOrLess, mver, Nevets, OsiriX, panamapapers, paul, pehuke, platin, Poldermol, pv84, r0477476, reteiP, RGiskard, sintorama, Sirojoris, SMGGM, spafles, Stoffel79, stuiver, Timoootjex, tingaur, tomke, TrX, veje, wimdecrock, woodpeckerbird
Legenda: Beheerders, Algemene moderators, Woordvoerder
Geregistreerde gebruikers: AdsBot [Google], Aerolla, agnetha, aleitgen, annetje, Ardennois, Aristobuddha, B7H4long, Behremoth, Belca2, BenjaminBuffett, Bing [Bot], Boefje, borgie, Brecht_Coene, Caiomhin, Calleba, CarpeNoctem, contextbinder, crimi, Crouch, dave1976, Didymus, Divi, Dixit, DonDraper, E10ne, EarthNvstr1, edward, el perro, Emma1983, anonymous, Galactic, geebee, gerontius, Google [Bot], Google Adsense [Bot], gpv1, Gunpowder_Munt, haelewyn, Jamesken, JCout, jeff, Jeroenbelis, jeter, Jhn, jodaspaar, Jolienb, Joosterman, jvg, kamau, kecihil461, KristofJ, laeka, Lirec, LiviosAdmin, Mattia, mauron, molenveld, MoreOrLess, mver, Nevets, OsiriX, panamapapers, paul, pehuke, platin, Poldermol, pv84, r0477476, reteiP, RGiskard, sintorama, Sirojoris, SMGGM, spafles, Stoffel79, stuiver, Timoootjex, tingaur, tomke, TrX, veje, wimdecrock, woodpeckerbird
Legenda: Beheerders, Algemene moderators, Woordvoerder
-
- Administrator
- Contacteer:
Zeer makkelijk natuurlijk om ervan uit te gaan dat de gebruiker waarvan sprake is zomaar werd verwijderd zonder reden.
Handig of niet, wij hebben blijkbaar niet het recht op ons platform om mensen er gewoon even vriendelijk aan te herinneren dat er een aantal basisregels zijn.
Gezien de aard van de ontvangen klachten en vooral aan wiens adres deze persoonlijk werden gericht hadden wij eigenlijk zelf geen enkele keuze.
Handig of niet, wij hebben blijkbaar niet het recht op ons platform om mensen er gewoon even vriendelijk aan te herinneren dat er een aantal basisregels zijn.
Gezien de aard van de ontvangen klachten en vooral aan wiens adres deze persoonlijk werden gericht hadden wij eigenlijk zelf geen enkele keuze.
Brecht, los van wat er tussen die gedelete gebruiker en SG is gebeurd kon het "probleem" och eenvoudiger opgelost worden dan wat er nu is gebeurd ?Brecht_Coene schreef: ↑22 april 2021, 15:48 Handig of niet, wij hebben blijkbaar niet het recht op ons platform om mensen er gewoon even vriendelijk aan te herinneren dat er een aantal basisregels zijn.
Er zijn mensen die zich aangesproken voelen door zo'n "algemene" mail waarin ze al of niet terecht bij de "hooligans" worden gerekend. De ene haalt zijn schouders op en delete het bericht, een ander voelt zich aangesproken als "racist" en vraagt/eist een rechtzetting ... als die er dan niet komt krijg je natuurlijk "problemen".
Diegenen die zich moeten aangesproken voelen trekken er zich trouwens niks van aan, terwijl anderen die zich niet aangesproken hoeven te voelen duidelijk wel. Ze vragen een "rechtzetting" en als ze die dan niet krijgen loopt het blijkbaar jammergenoeg uit de hand tussen die gebruiker en SG.
In de "kroeg" wordt er soms op het scherp van de snee gedebatteerd, soms op het randje en erover ... maar als je er niet tegen kan, blijf dan uit de kroeg of zet diegenen waar je niet mee om kan "uit". Zo eenvoudig is het en kan het.
Laat dit forum niet doodbloeden omwille van iemand die zelf wel tegen de schenen kan/wil schoppen maar als hij/zij dan zelf een schop krijgt gaat "bleiten" bij de meester ... en de meester daarna de hele klas straft.
Zou natuurlijk kunnen dat E.S. zelf actief is op dit forum. Dan waren enkele reacties er wel over en begrijp ik de reactie van SG wel.
Zullen we daar dan maar vanuit gaan?
Zullen we daar dan maar vanuit gaan?
Ik ben sinds het racisme-incident zelf ook niet meer actief en weet niet of ik dat nog ooit terug zal worden. De sfeer op Spaargids is volledig omgeslagen. Vroeger was het een gezellige boel, nu durft niemand nog iets te schrijven uit schrik voor een vergelding vanuit politiek correcte hoek. Politieke correctheid heeft al veel doodgemaakt. Alles waar we vroeger mee konden en mochten lachen is nu not done, verwerpelijk en verboden: Zwarte Piet, moppen over migranten, liedjes van de Strangers, types in Britse tv-series, zelfs sommige personages in de tekenfilms van Disney. Het is een verschraling van onze cultuur en een onderdrukking van het plezier in ons leven.
-
- Administrator
- Contacteer:
Ik begrijp de frustraties en het gaat ons helemaal niet over de politieman willen spelen of iemand zijn plezier afpakken.
Onze inschatting (al dan niet foutief) om dat bericht te richten aan allen die binnen die topics hadden meegepraat was eerder ingegeven net om niemand persoonlijk met de vinger te wijzen.
Redelijk wat mensen hebben op dat bericht bovendien ook gewoon positief gereageerd met, 'dank u wel, niets fout mee'.
Gezien de positie waarin wij geplaatst geweest zijn hadden wij geen keuze. Wanneer dergelijke klachten rechtstreeks op de bureau van de respectievelijke CEOs van de DPG groep in zowel België als Nederland komen te liggen, inclusief bloemlezing van alle de mooiste, al dan niet uit context gehaald voorbeelden, dan lijkt me dat dat je als betrokken werknemer weinig ander alternatief hebt wanneer u wordt gevraagd van "actie te ondernemen".
Als gevolg daarvan ook hier weinig sfeer.
Onze inschatting (al dan niet foutief) om dat bericht te richten aan allen die binnen die topics hadden meegepraat was eerder ingegeven net om niemand persoonlijk met de vinger te wijzen.
Redelijk wat mensen hebben op dat bericht bovendien ook gewoon positief gereageerd met, 'dank u wel, niets fout mee'.
Gezien de positie waarin wij geplaatst geweest zijn hadden wij geen keuze. Wanneer dergelijke klachten rechtstreeks op de bureau van de respectievelijke CEOs van de DPG groep in zowel België als Nederland komen te liggen, inclusief bloemlezing van alle de mooiste, al dan niet uit context gehaald voorbeelden, dan lijkt me dat dat je als betrokken werknemer weinig ander alternatief hebt wanneer u wordt gevraagd van "actie te ondernemen".
Als gevolg daarvan ook hier weinig sfeer.
Spaargids.be
Internetmarketing in Antwerpen
Adres: Mediaplein 1, 2018 Antwerpen
Openingstijden:
24 uur geopend
Telefoon: 02 454 22 11
vtm zit daar ook ?
Ik kijk nooit meer naar vtm
Internetmarketing in Antwerpen
Adres: Mediaplein 1, 2018 Antwerpen
Openingstijden:
24 uur geopend
Telefoon: 02 454 22 11
vtm zit daar ook ?
Ik kijk nooit meer naar vtm
Terug een jaartje met verlof of deze keer defintief?
Eerlijk gezegd vind ik deze soap toestand best vermakend. Met als kers op de taart bovenstaand bericht van Brecht.
Man man man, brieven naar de CEO. Tot wat mensen die zich vervelen toch allemaal in staat zijn?!
Dat is net waar het fout loopt ... je MOET diegenen aanspreken en persoonlijk met de vinger wijzen en niet iedereen over dezelfde kam scheren. Zoals ik al eerder zei voelen (bepaalde) mensen die er niks mee te maken hebben zich aangesproken terwijl dit niet nodig was.Brecht_Coene schreef: ↑22 april 2021, 17:08 Onze inschatting (al dan niet foutief) om dat bericht te richten aan allen die binnen die topics hadden meegepraat was eerder ingegeven net om niemand persoonlijk met de vinger te wijzen.
Uiteraard begrijp ik, mijn empathische zelve zijnde, ook jullie standpunt, als je klachten krijgt en je er van "boven af" op gewezen wordt moet er iets gebeuren maar ware ik de politieman dan beboette ik diegene die door het rood licht was gereden en niet allen die toevallig op dat moment door dezelfde straat aan het rijden waren.
Laat ons hopen dat het een beetje overwaait en de afvalligen terugkeren
"Man man man, brieven naar de CEO"
kunnen ook brieven van advocaten naar de CEO 's zijn
kunnen ook brieven van advocaten naar de CEO 's zijn
Jullie merken nu zelf hoe onze samenleving in elkaar begint te zitten door dit gedoe.
Dat is hetgeen wij elke dag op het werk meemaken.
Eerst zelf wat schelden en de boel opstoken en als er dan iets teruggezegd wordt gaan ze bleiten en klacht indienen. Het r woord is al zodanig veel misbruikt dat het een karikatuur wordt.
Je mag tegenwoordig niets meer zeggen of er is er altijd wel eentje op de tenen getrapt.
Ik heb ook die mail gekregen van het afscheid en ik ga die persoon missen.
Ik vind dit zeer erg.
Ik heb ook veel zin om het hier af te trappen maar dan schiet ik in mijn eigen voet want er zitten hier een paar mensen die ik erg apprecieer.
Dat is hetgeen wij elke dag op het werk meemaken.
Eerst zelf wat schelden en de boel opstoken en als er dan iets teruggezegd wordt gaan ze bleiten en klacht indienen. Het r woord is al zodanig veel misbruikt dat het een karikatuur wordt.
Je mag tegenwoordig niets meer zeggen of er is er altijd wel eentje op de tenen getrapt.
Ik heb ook die mail gekregen van het afscheid en ik ga die persoon missen.
Ik vind dit zeer erg.
Ik heb ook veel zin om het hier af te trappen maar dan schiet ik in mijn eigen voet want er zitten hier een paar mensen die ik erg apprecieer.
Mogen we een visbak nog een visbak noemen? Censuur in een kroeg is niet commercieel. Ze sluiten is dan geen optie maar je gaat je stamgasten ofwel wegjagen of ze gaan het nog harder uithangen. Een wip-master die nooit portier speelt maar wel affiches komt hangen met huisregels en dreigementen is dan ook een dweil ( een term die ook in Europese politieke kringen gebruikt wordt).
Hangt onze Cliff daar nog altijd?
Komt Yaris uit de kast of blijft ze tot de kust veilig is?
Aardt Ardennois een beetje tussen al die woelwaters of zit hij er maar bij voor spek en salami?
Houdt Carpe het bij hand- en spandiensten, is hij een veilige gebruiker of is hij allergisch aan rubber?
Heeft Fakkel al info gewonnen bij zijn Duitse collega's of een mogelijke Duitse verfilming rendabel zou zijn?
Hebben Dixit en JMDD al een nieuwe rechtse Europese partij opgericht?
Flat en de Lange hebben allicht betaald verlof gekregen om nog eens lekker buiten de lijntjes te kunnen kleuren.
Poldermol heeft net nog wat C$ uitbetaald gekregen en kan zijn verblijf hier ook met enkele dagen verlengen. Officieel zit hij in quarantaine, in werkelijkheid zijn ze met een dixaine.
Aston is onderweg, geen idee naar waar of waarom. Misschien gaat hij Visbak wel heropvissen, dat zou pas mooi zijn.
Hangt onze Cliff daar nog altijd?
Komt Yaris uit de kast of blijft ze tot de kust veilig is?
Aardt Ardennois een beetje tussen al die woelwaters of zit hij er maar bij voor spek en salami?
Houdt Carpe het bij hand- en spandiensten, is hij een veilige gebruiker of is hij allergisch aan rubber?
Heeft Fakkel al info gewonnen bij zijn Duitse collega's of een mogelijke Duitse verfilming rendabel zou zijn?
Hebben Dixit en JMDD al een nieuwe rechtse Europese partij opgericht?
Flat en de Lange hebben allicht betaald verlof gekregen om nog eens lekker buiten de lijntjes te kunnen kleuren.
Poldermol heeft net nog wat C$ uitbetaald gekregen en kan zijn verblijf hier ook met enkele dagen verlengen. Officieel zit hij in quarantaine, in werkelijkheid zijn ze met een dixaine.
Aston is onderweg, geen idee naar waar of waarom. Misschien gaat hij Visbak wel heropvissen, dat zou pas mooi zijn.