spaarrekening en getrouwheidsrekening
spaarrekening en getrouwheidsrekening
Beste,
Ik had graag klant geworden bij NIBC direct. Echter had ik hier nog enkele vragen over. Ik ben van plan zowel een spaar - als een getrouwheidsrekening te openen.
Alleen kan ik via de website één van beide openen. Als ik eerst een spaarrekening open, hoe open ik daarna een getrouwheidsrekening? Opnieuw via de website - zoals ik de spaarrekening zou geopend hebben of is er een 'verkort traject' via de beveiligde website?
Groeten, gln
Ik had graag klant geworden bij NIBC direct. Echter had ik hier nog enkele vragen over. Ik ben van plan zowel een spaar - als een getrouwheidsrekening te openen.
Alleen kan ik via de website één van beide openen. Als ik eerst een spaarrekening open, hoe open ik daarna een getrouwheidsrekening? Opnieuw via de website - zoals ik de spaarrekening zou geopend hebben of is er een 'verkort traject' via de beveiligde website?
Groeten, gln
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: spaarrekening en getrouwheidsrekening
Voor een rekening van het tweede soort te openen, zal je opnieuw het hele formulier moeten invullen. Dat is momenteel het enige beschikbare traject om rekeningen te openen. Je kan dan wel bij de stap van de 'Gebruikersnaam' aanvinken dat je reeds een gebruikersnaam hebt en je hoeft geen tweede maal je recto verso kopie of scan van de identiteitskaart op te sturen.
Het openen van een nieuwe rekening vanuit de beveiligde omgeving staat hoog op onze 'wishlist' van toekomstige ontwikkelingen. We kunnen echter geen uitspraken doen over wanneer dit ooit beschikbaar zou komen.
Het openen van een nieuwe rekening vanuit de beveiligde omgeving staat hoog op onze 'wishlist' van toekomstige ontwikkelingen. We kunnen echter geen uitspraken doen over wanneer dit ooit beschikbaar zou komen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.