Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Heeft hier eigenlijk iemand wél de getrouwheidspremie van 1/7 ontvangen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Na lang aandringen eindelijk antwoord gekregen op mijn vraag. De interestvoeten van andere banken werden door een technisch probleem niet meer aangepast in hun MaxDeposit. Dit weekend de berekening eens maken. Ik denk dat ik maandag alles afsluit bij die prutsers…
Ik er deze middag nog mee gechat, ze hadden problemen en gingen proberen het recht te zetten. Ik heb gezegd dat ik ze tot vanavond geef en dat daarna alles weg gaat. Ze gingen mijn melding priority geven..... Nog niets gezien dus straks schrijf ik over. Jammer, maar ik betaal geen 4€ per maand om er mij aan te ergeren.
Vandaag klacht gestuurd via mail...
Hopelijk krijg ik snel een antwoord maar ik vrees...
Hopelijk krijg ik snel een antwoord maar ik vrees...
Heb je de basisrente snel ontvangen na het afsluiten van de rekeningen ? Best ineens ook klacht indienen bij ombudsfin.be.
Ik heb destijds tijdens het wachten op de rente (na er zelf naar te vragen, idem als jullie) (duurde drie weken uiteindelijk), nadien de rekeningen pas afgesloten omdat ik nog meer problemen verwachtte. Ik heb toen uit principe de 3.90 euro niet betaald (alles al leeggehaald) tijdens die periode, hebben ze niets van gezegd uiteindelijk. Ze hebben toen ook gewoon een quasi correct (afgerond) bedrag gestort, zonder enige vermelding dat het over een rente of getrouwheidspremie zou gaan, zonder correcte valutadatum. Eind goed al goed toen, maar wel heel wrang. Ik hoopte dat ik de uitzondering was, maar het loopt daar echt niet goed... Het lijkt alsof er een mini-bank-run aan de gang is en ze 'de cash' niet hebben liggen om terug te betalen :-/
Nee, ook geen basis rente gekregen.
Heb dit ook vermeld in de mail.
Klacht indienen bij ombudsfin kan maar nadat je zelf het probleem bij de bank hebt proberen op te lossen.
Mag ik vragen hoe u de spaarrekening heeft afgesloten ?
Eerst de spaarrekening leeg gehaald (alles overgeschreven naar Primary rekening ,vervolgens naar externe rekening) en vervolgens de lege spaarrekening afgesloten of de spaarrekening afgesloten waarna het saldo + opgebouwde rente automatisch naar primary account wordt overgeboekt (volgens hun faq) ?
Eerst de spaarrekening leeg gehaald (alles overgeschreven naar Primary rekening ,vervolgens naar externe rekening) en vervolgens de lege spaarrekening afgesloten of de spaarrekening afgesloten waarna het saldo + opgebouwde rente automatisch naar primary account wordt overgeboekt (volgens hun faq) ?
Ik probeerde net 1 van mijn Extended spaarrekeningen (die momenteel op 0) staat af te sluiten en kreeg de melding dat dit momenteel niet mogelijk is en dat ik contact moet opnemen via de chat. Zo lang deze niet afgesloten is betalen ze uiteraard geen rente uit….
Eind mei spaarrekening leeggehaald.Brembos schreef: ↑8 juli 2023, 15:11 Mag ik vragen hoe u de spaarrekening heeft afgesloten ?
Begin juli gechat en de rekeningen afgesloten, daarna de rest van de primary leeggehaald. (Enkel 3,90 laten staan)
Mijn geduld is op. Spaarrekeningen leeggehaald en overgeschreven naar andere bank. Spaarrekening afsluiten via app lukt niet. Ik zal pas gerust zijn wanneer ik het geld zie binnen komen op mijn andere bank…
Dan zijn we al met twee. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Moet daar nogal een bug zijn in hun systeem dat ze dat daar na een week nog niet gearrangeerd krijgen. Een mens zou verwachten dat ze dan bij de klanten die beginnen klagen eens aan het werk gaan met hun rekenmachientje of zelfs met papier en potlood voor mijn part, echter zelfs dat niet.
Er staat nog 3,90 euro op de Primary , voor de rest alles weg en reeds toegekomen bij MeDirect. Extended rekeningen die op 0 staan nog steeds niet afgesloten. Morgen 9u stipt terug op de chat om mijn interest op te eisen. Ik beklaag Kamil , Joanna , Maria en consoorten want ze hebben vandaag ook hun bak al vol gehad. Toevallig dit nog tegen gekomen :
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... ening.html
Moederfirma verkeert in ernstige problemen ?
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... ening.html
Ik zou die website maar laten voor wat het is, want alle informatie slaat nog op de voorganger Monte Paschi. Over Aion weten we niet zo veel, al kun je er natuurlijk altijd de jaarrekeningen op nalezen.Brembos schreef: ↑10 juli 2023, 21:13 https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... ening.html
Dit is alleszins beter: https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... ended.html