Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
ah dat wist ik niet.EarthNvstr1 schreef: ↑18 augustus 2023, 19:10
Wat heeft dit met budgetbeheer te maken ? Dit gaat gewoon over een standaard indekking tegen een bankrun.
In normale omstandigheden kan je eender wanneer en eender hoeveel van je spaargeld overschrijven.
Na altijd vriendelijk en geduldig te antwoorden, heb ik deze week gedreigd met een klacht bij de Ombudsfin.
Ondertussen hebben ze de basisintrest gestort... belachelijk dat het zo moet lopen.
Ondertussen hebben ze de basisintrest gestort... belachelijk dat het zo moet lopen.
U bent een geduldig mens….
Dat bedoel ik dus, als ik zeg dat er in België (en de wereld) teveel private banken zijn. Al die f**king cowboys die denken dat ze overal mee weggeraken moeten eruit, schluss, sluiten die handel.
Wanneer heb jij je rekeningen afgesloten als ik vragen mag?
Ikzelf heb de afsluitingsprocedure gestart op 25/7. Een dag later ontving ik bevestiging dat verzoek ontvangen is en rekeningen nog 30 dagen toegankelijk blijven. Dan volgen nog 14 dagen voor de definitieve beëindiging klantenrelatie. Basisintrest heb ik nog niet ontvangen, ook niet op externe rekening. Iemand die in zelfde situatie zit enig idee wanneer ik die mag ontvangen? Ik zal blij zijn als ik bij deze bank weg ben. Ik ben het zo beu!
Afsluiting gestart +/- 5/7 , basisinterest ontvangen 11/7 . Melding ontvangen dat alles definitief is afgesloten 23/8.
Tussen 5/7 en 11/7 ben ik hen wel blijven bestoken
Met boze mails en chatberichten zodat ik uiteindelijk mijn lidgeld nog terug kreeg voor de laatste 7 maanden. Kreeg ook 300 euro meer interest dan waar ik recht op had. Ik denk dat ze uiteindelijk blij waren dat ik klant af was.
Tussen 5/7 en 11/7 ben ik hen wel blijven bestoken
Met boze mails en chatberichten zodat ik uiteindelijk mijn lidgeld nog terug kreeg voor de laatste 7 maanden. Kreeg ook 300 euro meer interest dan waar ik recht op had. Ik denk dat ze uiteindelijk blij waren dat ik klant af was.
Een typfout is snel gebeurd. Zoek eens een ander woordje op "Staatsbank"; lijkt er zeer goed op. .
Over welke privébanken maak jij je zorgen? Wat is exact jouw probleem? Kan je een voorbeeld geven? Neen, Dexia was geen privébank.
Elke bank die niet van de staat is, is per definitie een privé-bank hee. Zoals het Engels taalgebied heel mooi formuleert: "the public vs. the private". Mijn oprechte excuses indien mijn definiëring verwarrend overkomt.
Weet iemand nog wat de getrouwheidspremie was op de Deposit Maximization Extended van
2022-04-03 tot 2022-12-17?
Volgens mij 0.65% maar ik zie in de berekeningen dat ze 0.55% geteld hebben.
Ik vind er helaas nergens meer iets van terug op de website.
Wel in mijn eigen bijgehouden excel.
2022-04-03 tot 2022-12-17?
Volgens mij 0.65% maar ik zie in de berekeningen dat ze 0.55% geteld hebben.
Ik vind er helaas nergens meer iets van terug op de website.
Wel in mijn eigen bijgehouden excel.
Op de Extended rekening kreeg ik tot 17/12/22 0,1 basis + 0,9 getrouwheidspremie , nadien 0,5 + 1,0 . In maart ‘22 werd de interest verlaagd naar 0,1 + 0,1 tot 17/12/22
https://www.hln.be/economie/medirect-en ... ~ad7963a8/
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... 12-22.html
https://www.hln.be/economie/medirect-en ... ~ad7963a8/
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... 12-22.html
Vandaag per mail bericht gekregen van 'Alexandra' dat rekeningen afgesloten zijn. App werkt niet meer.
Heb echter nog steeds geen basisrente (waarop ik recht heb - ca. 280 EUR) ontvangen. Direct gemaild. Wat een gedoe toch.
Heb echter nog steeds geen basisrente (waarop ik recht heb - ca. 280 EUR) ontvangen. Direct gemaild. Wat een gedoe toch.
Die hebben ze waarschijnlijk aan mij uitbetaald , ik heb meer dan 300 euro te veel interest ontvangen