Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
https://aion.eu/dam/jcr:b4c5a9a2-b6bf-4 ... 04704.DOCXDeJos schreef: ↑28 augustus 2023, 20:10 Weet iemand nog wat de getrouwheidspremie was op de Deposit Maximization Extended van
2022-04-03 tot 2022-12-17?
Volgens mij 0.65% maar ik zie in de berekeningen dat ze 0.55% geteld hebben.
Ik vind er helaas nergens meer iets van terug op de website.
Wel in mijn eigen bijgehouden excel.
Zie grafiekje.
(vraag me niet waarom het essentiële informatiedocument als Word-document geüpload werd)
Vroeger, ben geen klant meer kon ik online een interest berekening zien van de getrouwheidspremie en het klopte.
Niet van de basisrente maar die wist ik...
Volgens mijn berekeningen moest ik enkele euro's extra krijgen maar ik steek er geen tijd meer in.
Aion is voor mij een afgesloten hoofdstuk...
Op naar beter...
Niet van de basisrente maar die wist ik...
Volgens mijn berekeningen moest ik enkele euro's extra krijgen maar ik steek er geen tijd meer in.
Aion is voor mij een afgesloten hoofdstuk...
Op naar beter...
Vandaag mail teruggehad m.b.t. nog steeds niet-ontvangen basisrente.
Een zekere "Taha" begrijpt het concept van de basisrente blijkbaar niet en dat het recht op basisrente onafhankelijk is van het feit dat het geld al dan niet 12 maanden op de rekening heeft gestaan. Opnieuw gemaild om dit met spoed recht te zetten.
Als ik morgen geen antwoord en geen bevestiging krijg dat de basisrente zal worden uitbetaald, vertrekt er maandag een mail naar de klachtendienst en dreig ik met inschakelen ombudsman.
Ik ben het meer dan kotsbeu en heb het werkelijk gehad met deze zogenaamde bank.
Een zekere "Taha" begrijpt het concept van de basisrente blijkbaar niet en dat het recht op basisrente onafhankelijk is van het feit dat het geld al dan niet 12 maanden op de rekening heeft gestaan. Opnieuw gemaild om dit met spoed recht te zetten.
Als ik morgen geen antwoord en geen bevestiging krijg dat de basisrente zal worden uitbetaald, vertrekt er maandag een mail naar de klachtendienst en dreig ik met inschakelen ombudsman.
Ik ben het meer dan kotsbeu en heb het werkelijk gehad met deze zogenaamde bank.
Ik had hetzelfde voor. Ze begrepen het verschil niet tussen basisrente en getrouwheidspremie. Na een boze mail met de nodige dreigingen werd dit toch rechtgezet zij het foutief (te veel ontvangen).Bij mij was het Julia.Ik heb de klachtendienst en de ombudsman overigens vanaf de eerste dag mee ingeschakeld aangezien er geen normaal contact met deze bank mogelijk is.
Na lang aandringen (en dreiging met klacht bij ombudsman) eindelijk de basisrente uitbetaald gekregen op externe rekening. Aion is nu een definitief afgesloten hoofdstuk en ben blij dat ik er weg ben. Na dit alles heb ik toch de indruk gekregen dat Aion in vieze papieren verkeert. Eerst de getrouwheidspremie die begin juli maar niet werd gestort en nu de basisrente waar je achteraan moet gaan na afsluiten rekeningen. En blijkbaar zijn er dus nog wel wat klanten in gelijkaardige situatie. Ik begrijp deze manier van werken absoluut niet. Rekenen ze erop dat een bepaald percentage van hun klanten dit blauw-blauw laten? Alleszins zeer onfrisse praktijken. Nooit meegemaakt.