staatsbon herbeleggen zonder omweg bankrekening
TIP
staatsbon herbeleggen zonder omweg bankrekening
Ik las toevallig dat je bij een staatsbon via het agentschap na afloop direct kunt inschrijven op een andere zonder omweg van eerst het geld terug te laten storten op je bankrekening. Weet iemand hoe je dat dan moet doen? Ik heb nog eens op de site het filmpje bekeken om in te tekenen en de faq bekeken maar daar vind ik nergens de werkwijze daarvoor. Enkel voor een eerste inschrijving.
Re: staatsbon herbeleggen zonder omweg bankrekening
Ze hebben beloofd dat herbeleggen via het grootboek bij het vrijkomen van de 22 miljard in september gaat mogelijk zijn, we zullen wel zien als het zo ver is... Zou in elk geval goed zijn dat er geen rente onderbreking meer is.Nightwolf schreef: ↑28 mei 2024, 15:09 Ik las toevallig dat je bij een staatsbon via het agentschap na afloop direct kunt inschrijven op een andere zonder omweg van eerst het geld terug te laten storten op je bankrekening. Weet iemand hoe je dat dan moet doen? Ik heb nog eens op de site het filmpje bekeken om in te tekenen en de faq bekeken maar daar vind ik nergens de werkwijze daarvoor. Enkel voor een eerste inschrijving.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ah dus dat is uitzonderlijk voor die staatsbon van september. Ik had er inderdaad in die context iets van gelezen maar ik ging er van uit dat dit bij elke uitgifte zo was.
Het is inderdaad een probleem dat het geld pas teruggestort wordt op bv 4 september, terwijl je voor een nieuwe bon dan moet overschrijven in de week daarvoor. Dus het geld dat je terug wil investeren heb je op dat moment nog niet. En zo gaat dit dus bij elke staatsbon. Je kan het vrijgekomen geld dan telkens maar voor de volgende bon binnen 3 maand gebruiken... Dus zo een direct herinvestering zou een heel goed idee zijn en zou eigenlijk voor elke staatsbon moeten mogelijk zijn.
Het is inderdaad een probleem dat het geld pas teruggestort wordt op bv 4 september, terwijl je voor een nieuwe bon dan moet overschrijven in de week daarvoor. Dus het geld dat je terug wil investeren heb je op dat moment nog niet. En zo gaat dit dus bij elke staatsbon. Je kan het vrijgekomen geld dan telkens maar voor de volgende bon binnen 3 maand gebruiken... Dus zo een direct herinvestering zou een heel goed idee zijn en zou eigenlijk voor elke staatsbon moeten mogelijk zijn.
Naar waar zullen de miljarden van de staatsbon naar toe gaan ? Nog een maandje aftellen. Welke banken zullen eerst uit de kast komen ?
Voor zij die cash op korte termijn willen sparen met een beetje rentegarantie, zal het ofwel termijnrekening ofwel nieuwe staatsbon worden.
Zal de nieuwe staatsbon kunnen opboksen tegen de acties (termijnrekening) van de online spaarbanken ?
Voor zij die cash op korte termijn willen sparen met een beetje rentegarantie, zal het ofwel termijnrekening ofwel nieuwe staatsbon worden.
Zal de nieuwe staatsbon kunnen opboksen tegen de acties (termijnrekening) van de online spaarbanken ?
Vind ik ook erg spannend. Enkele banken berijden zich al voor op een zondvloed aan miljarden euro's. Hopelijk weet de staat deze te counteren met de hoogste rente aan te bieden, Dan blijft het geld lekker bij ons en niet bij die kapitalistische banken.filipvdm schreef: ↑1 augustus 2024, 12:08 Naar waar zullen de miljarden van de staatsbon naar toe gaan ? Nog een maandje aftellen. Welke banken zullen eerst uit de kast komen ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Met de acties die sommige banken hebben gedaan is het wel duidelijk dat de banken zitten te azen op deze miljarden.
Anderzijds, als je ziet hoeveel miljarden er staan bij grootbanken die nog steeds amper een degelijke opbrengst geven is het grappig dat ze zo specifiek op deze 22 miljard springen, we zullen inderdaad spoedig zien welke acties er gaan komen, ben ook wel benieuwd ...
Anderzijds, als je ziet hoeveel miljarden er staan bij grootbanken die nog steeds amper een degelijke opbrengst geven is het grappig dat ze zo specifiek op deze 22 miljard springen, we zullen inderdaad spoedig zien welke acties er gaan komen, ben ook wel benieuwd ...
Make Spaargids " Great Again ! "
BNP Paribas biedt 3.10% bruto; grote aankondiging op het "Nieuws sparen". Ik denk dat wie afwacht, naar beter kan gaan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Je hebt gelijk. Maar nog steeds te weinig. Liever 0% obligaties dan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik zou ook niet te lang afwachten, als de dalende trend van de rente zich verderzet zoals de laatste dagen, dan zullen we begin september de 3% op 1 jaar niet meer halen.
Ik wacht af; nog een paar weken. De overheid zal denk ik, betere condities geven. Of niet? Zij hebben het geld dringend nodig.