Starten met beleggen
TIP
Starten met beleggen
Hey,
Ik was van plan om saxo te gebruiken als broker, en dan wat ETF's maandelijks aan te kopen. (Rond de 500 euro/maand). Verspreid over tech, grondstoffen,... welke weet ik nog niet exact, dat huiswerk moet ik nog doen.
En dit op lange termijn als beter alternatief spaarboek.
Goed plan? Enige tips?
Ik was van plan om saxo te gebruiken als broker, en dan wat ETF's maandelijks aan te kopen. (Rond de 500 euro/maand). Verspreid over tech, grondstoffen,... welke weet ik nog niet exact, dat huiswerk moet ik nog doen.
Goed plan? Enige tips?
Re: Starten met beleggen
Als je nog geenklant bent en op onderstaande link klikt krijg je 100 euro gratis transactietegoed bij Saxo en ik ook.malcolm schreef: ↑16 juli 2024, 13:55 Hey,
Goed plan? Enige tips?
modbreak schreef:--KNIP-- Het is niet toegelaten om referral links te posten
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Starten met beleggen
Beperk kosten.
Dus als je nog geen Saxo account hebt, ga naar de "Ervaringen met Saxo" thread en gebruik iemands link om gratis transactietegoed te krijgen.
Heb je de eerste 90 dagen al geen broker aankoop kosten...
Dus als je nog geen Saxo account hebt, ga naar de "Ervaringen met Saxo" thread en gebruik iemands link om gratis transactietegoed te krijgen.
Heb je de eerste 90 dagen al geen broker aankoop kosten...