Starten met crypto
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Starten met crypto
Hallo,
Er staat ongetwijfeld veel info op dit forum over cryptomunten, maar voor een leek altijd wat moeilijk om door het bomen het bos te zien ( of door bos bomen te zien?)
Ik overweeg een klein aandeel in cryptomunten te beleggen ( ik weet het, uiterst risicovol).
Wat moet ik vooral weten?
Waar moet ik op letten? Waar aankopen? Hoe zit dat met digitaal bewaren? Zijn er kosten aan bewaren? Wat met belastingen? ( Van de belastingen vond ik dit :https://businessam.be/crypto-en-de-belg ... towinsten/ )
Alvast bedankt. Ik ben een echte leek erin.
Er staat ongetwijfeld veel info op dit forum over cryptomunten, maar voor een leek altijd wat moeilijk om door het bomen het bos te zien ( of door bos bomen te zien?)
Ik overweeg een klein aandeel in cryptomunten te beleggen ( ik weet het, uiterst risicovol).
Wat moet ik vooral weten?
Waar moet ik op letten? Waar aankopen? Hoe zit dat met digitaal bewaren? Zijn er kosten aan bewaren? Wat met belastingen? ( Van de belastingen vond ik dit :https://businessam.be/crypto-en-de-belg ... towinsten/ )
Alvast bedankt. Ik ben een echte leek erin.
Re: Starten met crypto
DE000A28M8D0
Eenvoudig en veilig, gewoon te kopen via je broker. (Bij mij is dat Bolero)
Eenvoudig en veilig, gewoon te kopen via je broker. (Bij mij is dat Bolero)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik dacht dat je die in België niet mocht kopen. Bij IBKR komt er toch zo’n melding over crypto related products.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - JPGL (15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - JPGL (15%) - 5MVL (10%)
Kwestie van niet gestolen te worden + als er met mij iets zou gebeuren dan kunnen mijn erfgenamen alles mooi terugvinden in Bolero.