Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
Laag kopen hoog verkopen?David_DeWa schreef: ↑28 juni 2021, 12:12 Benieuwd of iemand nog gratis concrete bruikbare tips meegeeft die al niet gegeven zijn en vooral in de toekomst nog bruikbaar zijn.
Als hij/zij maar geen bedragen gaat noemen.
Volg de trend, zoals in de whipsaw song :
https://www.youtube.com/watch?v=LiE1VgWdcQM
https://www.youtube.com/watch?v=LiE1VgWdcQM
Nie moeilijk als ge de dochter van mijn buren komt kapen.Oudere Jongere schreef: ↑6 november 2012, 17:04 Ook even mezelf "presenteren":
- Aanleiding om op spaargids te komen kijken: lening net geherfinancierd en daar veel voor gelezen (en weinig gepost).
- Als kind zwarte sneeuw gezien tijdens de crisis van begin jaren '80. Daardoor ook geleerd dat de centjes makkelijker gaan dan komen als je niet oplet.
- Na mijn studies economie in de IT-wereld terecht gekomen; de wereld gezien maar ook een centje opzij gezet.
- Een fantastisch vrouwke tegen gekomen met dezelfde filosofie als ik.
- Door samenloop van omstandigheden (sommige leuke, sommige minder leuke) staan we financieel al wat verder. Die centjes gaan we zelf beheren. Wat je zelf doet...
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Ik pleit schuldig aan het ontplooien van menige dochterkaapactiviteit evenwel in een ver en niet zo grijs verleden: de jaren '90 en vroege jaren 2000. Alles was trouwens steeds met wederzijdse toestemming. Waarmee ik vanzelfsprekend van de betrokken dochters zelf bedoel.
De dochter van uw buren is dus gekaapt door iemand die beweert forumlid Oudere Jongere vanop Spaargids te zijn? Bizar.
- Jonathannn
- Newbie
- Contacteer:
Hallo iedereen. Ik ben blij om op deze site
-
- Newbie
- Contacteer:
Nieuw op dit forum! Wil graag wat inzichten delen (en heb ook wel wat vragen). Hopelijk kan een admin mijn posts snel "approven" :-)
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Van wie zich hier voorstelt horen we daarna niet veel meer: 1 bericht, 10 berichten, ... Anderen met duizenden berichten daarentegen hebben zich nooit voorgesteld.
Dan is dat meer een soort rouwregister zoals bij een overlijden
Een van die newbies heeft zelfs zijn zin niet afgemaakt, zoveel haast had hij om hier terug te gaan lopen.
(Kan zijn dat hij mij bezig gezien heeft.)
De meerwaarde van zo'n voorstelling ontgaat mij. Het is een anoniem forum dus je kunt hier in het voorstellingsdraadje gelijk wat uit uw duim zuigen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Hallo, ik ben di Moreano. Dat is niet mijn echte naam. Ik ben niet meer van de jongsten, heb een woelig leven achter de rug. Lang geleden had ik geld maar ik heb het gros ervan gespendeerd aan dr* en vr* en de rest heb ik domweg verbrast. Ik was getrouwd en mijn vrouw kreeg alles wat ze wou en dat was heel wat, maar het heeft niet mogen duren want ze is het al een hele tijd geleden afgestapt. Toen ben ik opnieuw bij mijn ouders gaan wonen, uit noodzaak.
Nu ik geërfd heb, heb ik opnieuw wat geld, maar ik heb aan mijn vader moeten beloven dat ik het allemaal zou investeren in TAK 21, Engelse trusts (mijn moeder kwam uit Engeland) en evt. wat goud, ter bescherming van mijn portefeuille, want hij weet hoe snel ik het kan opdoen. Ik veronderstel hierbij dat hij met die TAK 21 ook termijnrekeningen bedoelde. Voor hem was dat een pot nat, denk ik.
Nu ik geërfd heb, heb ik opnieuw wat geld, maar ik heb aan mijn vader moeten beloven dat ik het allemaal zou investeren in TAK 21, Engelse trusts (mijn moeder kwam uit Engeland) en evt. wat goud, ter bescherming van mijn portefeuille, want hij weet hoe snel ik het kan opdoen. Ik veronderstel hierbij dat hij met die TAK 21 ook termijnrekeningen bedoelde. Voor hem was dat een pot nat, denk ik.
Hi all!
Barbet hier, dat is het ras die we hier als hond thuis hebben ... bijna 35, man, uit België
Ben hier verzeild geraakt via google.
Een begin aan het maken in het tot me toe nemen van alle kennis,
Zal eerst even met kortere termijn rekening beginnen en met de rente wat meer dividend fondsen aandelen en of etf's gaan aanschaffen.
35 jaar dus hopelijk nog even tijd op te accumuleren...
Heb een geval met een nauw verwant persoon bij fortis waar ik eens dezer nog graag eens en post over had gemaakt (met die trefwoorden hier gekomen).
Al een paar leuke topics gelezen,
Tot in de draai!
Barbet hier, dat is het ras die we hier als hond thuis hebben ... bijna 35, man, uit België
Ben hier verzeild geraakt via google.
Een begin aan het maken in het tot me toe nemen van alle kennis,
Zal eerst even met kortere termijn rekening beginnen en met de rente wat meer dividend fondsen aandelen en of etf's gaan aanschaffen.
35 jaar dus hopelijk nog even tijd op te accumuleren...
Heb een geval met een nauw verwant persoon bij fortis waar ik eens dezer nog graag eens en post over had gemaakt (met die trefwoorden hier gekomen).
Al een paar leuke topics gelezen,
Tot in de draai!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: