Stoppen beleggingsdiensten
Re: Stoppen beleggingsdiensten
Ik heb onlangs via een spaargidser het programmaatje Gyazo leren kennen.
Je kan dan gewoon een printscreen nemen, en dan wordt er een link van gemaakt. Als je dan op de afbeelding klikt (berglandschap), kan je de link tussen de code plakken, en komt de afbeelding in je bericht.
Je kan dan gewoon een printscreen nemen, en dan wordt er een link van gemaakt. Als je dan op de afbeelding klikt (berglandschap), kan je de link tussen de code plakken, en komt de afbeelding in je bericht.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik blijk nu toch een extra rekening te hebben bij Keytrade waardoor ik 2 beleggingsrekeningen heb. Bovenstaande blijkt dus niet helemaal te kloppen.Rabobank.be schreef: ↑17 juli 2017, 11:45 Indien u reeds klant bent bij Keytrade Bank krijgt u geen nieuwe rekening. Indien u kiest voor een transfer naar Keytrade Bank, zal Keytrade Bank contact met u opnemen vanaf 28 september 2017 om u verder in te lichten.
Indien u nog geen klant bent bij Keytrade Bank en u kiest voor Keytrade Bank voor uw beleggingen, wordt de transfer van uw portefeuille volledig en kosteloos door ons geregeld.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Wat wij hier bedoelde was dat u geen bijkomende zicht- en spaarrekening zou krijgen. Uw Rabobank.be effectenrekening werd toegevoegd aan uw reeds bestaande zicht- en spaarrekening bij Keytrade Bank. Indien u de 2 effectenrekeningen wenst samen te voegen, neemt u dan best contact op met de klantendienst van Keytrade Bank op het nummer 02/679.90.00Theocrazy schreef: ↑7 november 2017, 10:12Ik blijk nu toch een extra rekening te hebben bij Keytrade waardoor ik 2 beleggingsrekeningen heb. Bovenstaande blijkt dus niet helemaal te kloppen.Rabobank.be schreef: ↑17 juli 2017, 11:45 Indien u reeds klant bent bij Keytrade Bank krijgt u geen nieuwe rekening. Indien u kiest voor een transfer naar Keytrade Bank, zal Keytrade Bank contact met u opnemen vanaf 28 september 2017 om u verder in te lichten.
Indien u nog geen klant bent bij Keytrade Bank en u kiest voor Keytrade Bank voor uw beleggingen, wordt de transfer van uw portefeuille volledig en kosteloos door ons geregeld.
@ Theocrazy, is bij mij ook zo.
Het antwoord van Keytrade was:
"Wij zijn in het begin van de migratie en onze prioriteit gaat naar de goede overdracht van de effecten.
Binnen korte tijd gaat het mogelijk zijn om de rekeningen samen te voegen.
U wordt hiervan op de hoogte gebracht."
Het antwoord van Keytrade was:
"Wij zijn in het begin van de migratie en onze prioriteit gaat naar de goede overdracht van de effecten.
Binnen korte tijd gaat het mogelijk zijn om de rekeningen samen te voegen.
U wordt hiervan op de hoogte gebracht."
Dat heb ik gedaan maar dat blijkt "voorlopig" niet te lukken bij Keytrade. Ze moeten hier een fix voor bouwen en dat zal enkele maanden duren.Rabobank.be schreef: ↑7 november 2017, 10:36Wat wij hier bedoelde was dat u geen bijkomende zicht- en spaarrekening zou krijgen. Uw Rabobank.be effectenrekening werd toegevoegd aan uw reeds bestaande zicht- en spaarrekening bij Keytrade Bank. Indien u de 2 effectenrekeningen wenst samen te voegen, neemt u dan best contact op met de klantendienst van Keytrade Bank op het nummer 02/679.90.00
het is inderdaad tegenwoordig toch veel " fiscus-vriendelijkker" om niet te veel ( overbodige ) effectenrekeninggen te hebben.
Of ze verdenken je al van een fraudeur te zijn , die meer dan één effectenrekening opent om de effectentaks te ontwijken
Of ze verdenken je al van een fraudeur te zijn , die meer dan één effectenrekening opent om de effectentaks te ontwijken
-
- Full Member
- Contacteer:
Nog mens die sinds de overstap naar Keytrade nog geen dividenden hebben ontvangen?
Vraag gesteld aan Keytrade maar nog geen antwoord op mogen ontvangen
Vraag gesteld aan Keytrade maar nog geen antwoord op mogen ontvangen
Het dividend dat ik moet krijgen, komt pas eind december/begin januari.
Bij Rabobank moest je normaal gezien op 3 weken rekenen tussen ex-dividend en de uitbetaling ervan. Benieuwd hoe dit bij KT gaat verlopen, maar ik maak me geen zorgen.
Bij Rabobank moest je normaal gezien op 3 weken rekenen tussen ex-dividend en de uitbetaling ervan. Benieuwd hoe dit bij KT gaat verlopen, maar ik maak me geen zorgen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb fondsen waar ik bij Rabobank telkens rond 2, 4 en 9ste van de maand dividend kreeg, nu nog niks gezien
Heb je onder het tabje Cash gekeken, en bij Historiek ?
Het geld van dividenden komt normaal gezien bij Cash, dat is toch zo bij keyplan. In de historiek krijg je dan, meestal met 1 dag vertraging, de detailgegevens hiervan.
Het geld van dividenden komt normaal gezien bij Cash, dat is toch zo bij keyplan. In de historiek krijg je dan, meestal met 1 dag vertraging, de detailgegevens hiervan.
-
- Full Member
- Contacteer:
Daar zie ik inderdaad 1 dividend staan.
Bij Rabobank kwam dit automatisch op de gekoppelde zichtrekening, bij Keytrade dus niet...
Waar kan ik dit dan overschrijven?
Bij Rabobank kwam dit automatisch op de gekoppelde zichtrekening, bij Keytrade dus niet...
Bij Keyplan kan dat niet, daar wordt het terug geïnvesteerd. Maar ik vermoed dat er ergens bovenaan iets gaat staan van "aktie" of iets dergelijke (denk zelfs nog boven de tabjes). Daar ergens ga je het normaal gezien kunnen overschrijven naar je zicht- of spaarrekening.
Als je het niet ziet staan, zou ik eens contact opnemen met de helpdesk.
Als je het niet ziet staan, zou ik eens contact opnemen met de helpdesk.
Bij Keytrade worden je dividenden gestort op de Beursrekening.BeginnendBelegger schreef: ↑13 november 2017, 14:07 Daar zie ik inderdaad 1 dividend staan.
Dan klik je links bovenaan op Banking en dan bij de lijst, die verschijnt, op Betalingen.
Vervolgens doe je een interne overschrijving naar je zichtrekening/spaarrekening.
Opgelet, een externe overschrijving kan alleen via je zichtrekening.
-
- Full Member
- Contacteer:
En daar krijg ik dan de melding "U heeft momenteel niet voldoende EUR op uw effectenrekening om deze overschrijving uit te voeren. Indien u andere valuta op uw effectenrekening heeft, raden wij u aan om het gepaste bedrag om te wisselen."
Het is nochtans het juiste bedrag...
Het zou zo makkelijk zijn als ze het direct op de gekoppelde zichtrekening storten
Het is nochtans het juiste bedrag...
Het zou zo makkelijk zijn als ze het direct op de gekoppelde zichtrekening storten