Stoppen beleggingsdiensten
Re: Stoppen beleggingsdiensten
Dat doen ze nooit bij KT.
Maar je kan dan best even contact met de Helpdesk opnemen.
Het zijn heel vriendelijke mensen, en je bent er snel geholpen.
Maar je kan dan best even contact met de Helpdesk opnemen.
Het zijn heel vriendelijke mensen, en je bent er snel geholpen.
Het bedrag dat je wil overschrijven naar je zichtrekening staat op je beursrekening ??BeginnendBelegger schreef: ↑13 november 2017, 15:21 En daar krijg ik dan de melding "U heeft momenteel niet voldoende EUR op uw effectenrekening om deze overschrijving uit te voeren. Indien u andere valuta op uw effectenrekening heeft, raden wij u aan om het gepaste bedrag om te wisselen."
Het is nochtans het juiste bedrag...
Het zou zo makkelijk zijn als ze het direct op de gekoppelde zichtrekening storten
Heb je rekening gehouden met de valutadatum ? Als die nog niet bereikt is op het ogenblik van je overschrijving, dan sta je normaal gezien "onder 0" en is het bijgevolg nog niet beschikbaar.BeginnendBelegger schreef: ↑13 november 2017, 15:21 En daar krijg ik dan de melding "U heeft momenteel niet voldoende EUR op uw effectenrekening om deze overschrijving uit te voeren. ...
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad, staat cash op de effectenrekening.evita schreef: ↑13 november 2017, 16:11Het bedrag dat je wil overschrijven naar je zichtrekening staat op je beursrekening ??BeginnendBelegger schreef: ↑13 november 2017, 15:21 En daar krijg ik dan de melding "U heeft momenteel niet voldoende EUR op uw effectenrekening om deze overschrijving uit te voeren. Indien u andere valuta op uw effectenrekening heeft, raden wij u aan om het gepaste bedrag om te wisselen."
Het zou zo makkelijk zijn als ze het direct op de gekoppelde zichtrekening storten
Lukt me nog steeds niet...
Op dat vlak was het bij Rabobank makkelijker
Twee maanden na mijn aanvraag tot overdracht van mijn pensioenspaarrekening van Rabo naar Axa is het geld nog steeds niet overgeschreven. Ik reken er op dat het tegen mijn pensionering (in 2042) in orde geraakt.
Belabberde service van Rabobank. Als ze hun klanten niet meer willen helpen, dat ze dan eerlijk zijn en al hun producten stopzetten in België. Waar is de tijd dat ze ongeveer de hoogste rentes boden en prompt op je mails antwoordden ...
Belabberde service van Rabobank. Als ze hun klanten niet meer willen helpen, dat ze dan eerlijk zijn en al hun producten stopzetten in België. Waar is de tijd dat ze ongeveer de hoogste rentes boden en prompt op je mails antwoordden ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
200* Euro verdient (staat op de rekening)
En alles goed overgebracht.
* 100€ voor verhuis fondsen naar keytrade
100€ voor verhuis pensioensparen naar Axa
Dank u Rabobank!
En alles goed overgebracht.
* 100€ voor verhuis fondsen naar keytrade
100€ voor verhuis pensioensparen naar Axa
Dank u Rabobank!
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!