Stoppen beleggingsdiensten
Stoppen beleggingsdiensten
Beste Rabo-meneer/mevrouw,
De oplossing om effecten naar Keytrade te transfereren lijkt me een cleane oplossing. Mag ik aannemen dat u ook voor vennootschappen alle papierhandel voor uw rekening neemt zodat alles inderdaad vlekkeloos verloopt?
De oplossing om effecten naar Keytrade te transfereren lijkt me een cleane oplossing. Mag ik aannemen dat u ook voor vennootschappen alle papierhandel voor uw rekening neemt zodat alles inderdaad vlekkeloos verloopt?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Stoppen beleggingsdiensten
De overdracht van uw effectenrekening zal volledig uitgevoerd worden door Rabobank.be. Voor deze transfer moet u zelf niets ondernemen. Wij zorgen inderdaad voor een vlotte overdracht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
reeds bestaande klanten bij keytrade, krijgen die er dan weer eens een extra rekening met digipass bij ?
-
- Full Member
- Contacteer:
En als je nog geen klant bent bij keytrade wordt ook alles geregeld?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Indien u reeds klant bent bij Keytrade Bank krijgt u geen nieuwe rekening. Indien u kiest voor een transfer naar Keytrade Bank, zal Keytrade Bank contact met u opnemen vanaf 28 september 2017 om u verder in te lichten.
Indien u nog geen klant bent bij Keytrade Bank en u kiest voor Keytrade Bank voor uw beleggingen, wordt de transfer van uw portefeuille volledig en kosteloos door ons geregeld.
Indien u nog geen klant bent bij Keytrade Bank en u kiest voor Keytrade Bank voor uw beleggingen, wordt de transfer van uw portefeuille volledig en kosteloos door ons geregeld.
Laatst gewijzigd door Rabobank.be op 17 juli 2017, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
het gaan overuren worden voor de bankmoderator denk ik
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
Het zou helpen mocht de FAQ op de website van Rabobank goede vragen bevatten. Ik kan mij bv. niet inbeelden dat er veel mensen zich afvragen waarom Rabobank stopt. Wat ik mij wel afvraag en wat nog steeds niet duidelijk is:
- Wat gebeurt er tussen 22 september en 22 oktober. Kunnen wij dan nog aan- en verkopen via Rabobank?
- Wat gebeurt er op 22 oktober? Wordt er verzekerd dat wij op die dag onmiddellijk kunnen beschikken over onze effectenrekening bij Keytrade?
- Keytrade rekent momenteel instapkosten aan voor fondsen, dat zal vermoedelijk niet veranderen en Rabobank klanten verliezen dus het voordeel om (de meeste fondsen) zonder instapkosten aan te kopen?
ja als ze ons op onze honger laten zitten
stap 1 : de 100 euro bij keytrade incasseren
stap 2 daar de fondsen terug weghalen bij keytrade
op voorhand bij beiden banken goed dreigen dat wij dat gaan doen- tenzij wij dezelfde voordelen blijven behouden als voordien - en ons niet in het zak gaan laten zetten door het grootkapitaal
stap 1 : de 100 euro bij keytrade incasseren
stap 2 daar de fondsen terug weghalen bij keytrade
op voorhand bij beiden banken goed dreigen dat wij dat gaan doen- tenzij wij dezelfde voordelen blijven behouden als voordien - en ons niet in het zak gaan laten zetten door het grootkapitaal
als je het forum eens doorzoekt over rabobank.be , dan weet je genoeg.
Is de bankmoderator ook al gestopt;
Het zou een slimme zet van rabobank. be zijnom hun moderator ineens te laten stoppen, dan zijn ze van die vervelende vragen af
Het zou een slimme zet van rabobank. be zijnom hun moderator ineens te laten stoppen, dan zijn ze van die vervelende vragen af
Bodenstaendig schreef: ↑18 juli 2017, 11:29
Het zou helpen mocht de FAQ op de website van Rabobank goede vragen bevatten. Ik kan mij bv. niet inbeelden dat er veel mensen zich afvragen waarom Rabobank stopt. Wat ik mij wel afvraag en wat nog steeds niet duidelijk is:
- Wat gebeurt er tussen 22 september en 22 oktober. Kunnen wij dan nog aan- en verkopen via Rabobank?
- Wat gebeurt er op 22 oktober? Wordt er verzekerd dat wij op die dag onmiddellijk kunnen beschikken over onze effectenrekening bij Keytrade?
- Keytrade rekent momenteel instapkosten aan voor fondsen, dat zal vermoedelijk niet veranderen en Rabobank klanten verliezen dus het voordeel om (de meeste fondsen) zonder instapkosten aan te kopen?
Als je even doorscrolt naar onder de '3 mogelijkheden' zie je telkens een tijdlijn die al uw vragen beantwoordt. Jammer dat RB dit niet benadrukte, ik heb het ook maar toevallig gezien
-
- Newbie
- Contacteer:
Tijdlijn had ik inderdaad niet gezien, waarvoor dank. Die info zou prioritair moeten staan op een FAQ natuurlijk, want gedurende tien dagen hebben we geen controle meer over de effectenrekening.
Wel nog geen bevestiging i.v.m. instapkosten bij Keytrade.
Wel nog geen bevestiging i.v.m. instapkosten bij Keytrade.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bedankt voor uw feedback. Onderaan elke pagina vindt u inderdaad een tijdslijn met concrete informatie (tot wanneer kunt u blijven aan- en verkopen,..). Beleggen in fondsen en obligaties verkopen vanaf uw bestaande effectenrekening bij Rabobank.be kan nog tot 12 oktober om 13.30 uur. De transfer naar Keytrade Bank begint op 12 oktober om 13.30. Vanaf 23 oktober zal beleggen opnieuw mogelijk zijn als klant van Keytrade Bank.Poldermol schreef: ↑18 juli 2017, 12:34Als je even doorscrolt naar onder de '3 mogelijkheden' zie je telkens een tijdlijn die al uw vragen beantwoordt. Jammer dat RB dit niet benadrukte, ik heb het ook maar toevallig gezienBodenstaendig schreef: ↑18 juli 2017, 11:29
Vanaf 23 oktober gelden de Algemene voorwaarden en Tarieven van Keytrade Bank.
Alles gisteren al verkocht.
Ik denk dat ik ten gepasten tijde ook maar weer met de Rabobank spaarrekeningen ga stoppen.
Ik denk dat ik ten gepasten tijde ook maar weer met de Rabobank spaarrekeningen ga stoppen.