Suggestie fondsen
Suggestie fondsen
Ik weet dat Rabo af en toe zijn fondsen aanbod aanpast.
Opvallend is wel dat de fondsen die jullie nu verdelen, allen redelijke hoge TER hebben.
Voor mij, en ongetwijfeld voor vele anderen, zou het leuk zijn wat fondsen in huis te halen met lage lopende kosten, bv Vanguard.
Zijn hier omtrent plannen?
Opvallend is wel dat de fondsen die jullie nu verdelen, allen redelijke hoge TER hebben.
Voor mij, en ongetwijfeld voor vele anderen, zou het leuk zijn wat fondsen in huis te halen met lage lopende kosten, bv Vanguard.
Zijn hier omtrent plannen?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Suggestie fondsen
Wanneer we fondsen toevoegen aan ons aanbod dan zijn worden de beheerskosten altijd mee bekeken in de evaluatie die we zelf uitvoeren. Fondsen met lage kosten genieten sowieso onze voorkeur. Er zijn echter nog een groot aantal andere factoren die ook een rol spelen. Als er bepaalde voorkeuren zijn voor fondsen (zoals de Vanguard fondsen die u aanhaalt) dan mag u deze ons altijd voorstellen. Wij bekijken dan of deze zouden kunnen passen in ons fondsenaanbod (weliswaar op basis van alle criteria).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Doe ik dit via het contact formulier van de site of hebt u een rechtstreeks mail adres voor mij?
Kan dit fonds opgenomen worden?
ISIN GB0033547604
ISIN GB0033547604
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
U mag dit doen op de manier die u zelf het best uitkomt:hansv schreef:Doe ik dit via het contact formulier van de site of hebt u een rechtstreeks mail adres voor mij?
Telefonisch via 03/289 28 88, via e-mail naar info@rabobank.be, via het contactformulier op onze website, Twitter, Facebook, ...
Uiteraard kunt u suggesties ook gewoon via de 'Vraag het aan Rabobank.be' -rubriek op Spaargids.be zetten. Vaak leidt dat tot interessante discussies en andere suggesties die zeer leerrijk zijn.
Alvast bedankt!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Dit fonds ziet er zeker interessant uit. Bovendien is Threadneedle al een bestaande fondsenpartner van Rabobank.be.Jhn schreef:Kan dit fonds opgenomen worden?
ISIN GB0033547604
Uw suggestie wordt doorgegeven aan ons team investments dat dit fonds zeker zal evalueren.
Bedankt voor uw suggestie!