SUV keuze ...
-
- Newbie
- Contacteer:
SUV keuze ...
Hi allen,
Ik rij momenteel met een Renault Captur 2018 benzine. Ik wens over te schakelen naar een grotere SUV, bij voorkeur merken Audi, BMW of Volkswagen.
Kunnen jullie mij advies geven voor een grotere SUV (moet geen mastodont zijn) waarmee ik dagelijks ca. 20 k zal rijden, en 2x jaarlijks een 1400 kilometer.
Ik ben zelfstandige (is er eigenlijk naar fiscaal voordeel een probleem met dag inschrijving ... als dat nog bestaat)?
Mercikes!
Ik rij momenteel met een Renault Captur 2018 benzine. Ik wens over te schakelen naar een grotere SUV, bij voorkeur merken Audi, BMW of Volkswagen.
Kunnen jullie mij advies geven voor een grotere SUV (moet geen mastodont zijn) waarmee ik dagelijks ca. 20 k zal rijden, en 2x jaarlijks een 1400 kilometer.
Ik ben zelfstandige (is er eigenlijk naar fiscaal voordeel een probleem met dag inschrijving ... als dat nog bestaat)?
Mercikes!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: SUV keuze ...
Uw vraag is dus: "Ik ben zelfstandige ?"Medic100112 schreef: ↑20 september 2022, 14:30 Hi allen,
Mercikes!
Mijn antwoord is dan: "geen idee"
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tesla model 3 , indien het echt een bestelwagenachtige moet zijn Tesla model Y. Zeker niets van de VW groep wegens de mindere kwaliteit en de extreem dure onderhoudskosten bij de dealers.
Om 20k per dag te rijden koop je beter een E-MTB van Rotwild, Flyer etc
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wat is er mis met een RAM ? Ff gas geven en 20km verder kan je gaan tanken. Ofwel ga je voor SUV en ga je all in, ofwel ga je voor een ander type auto. Als 20km per dag je woon/werk verkeer is denk ik dat een elektrische fiets of speedpedelec ook een optie is.