Tak 21 nog interessant?
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Tak 21 nog interessant?
Post optima income plus was zo product, tak 21 met maandelijkse uitkering.Yaris schreef: ↑4 januari 2020, 12:42 Hebben die ooit bestaan? Ik dacht dat het specifieke aan een TAK 21 was dat je de opbrengst pas uitbetaald kreeg bij de verkoop, voor acht jaar met inhouding van RV en na acht jaar vrij van RV. Hoe zou de maatschappij bij een jaarlijkse uitbetaling moeten weten of ze RV moet inhouden of niet?
Men laat het uitschijnen dat een tak21 een soort spaarboek is waar uiteraard geen (of zo weinig mogelijk) interesten laat staan winstdeelname aan moeten verleend worden.Yaris schreef: ↑5 januari 2020, 13:03 Ik ben benieuwd naar de winstdeelnames voor 2019. Die mogen wel een beetje hoger liggen dan voorheen. Na zo een uitstekend beursjaar hebben de verzekeringsmaatschappijen geen excuus meer om geen winst te delen. Indien toch zal ik mijn geloof in spaarverzekeringen verliezen en doe ik ze zo snel mogelijk van de hand.
Dat wat men vroeger zei was een kluchtje, om mee te lachen. (begrijp jij de mop?, ik niet)
Gij weet zeker niet hoeveel de verzekeringen verlies maken?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
ik weet het ook niet, 't is om te lachen zeker
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven