TAK 21-Spaarverzekeringen vergelijken
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
TAK 21-Spaarverzekeringen vergelijken
Als ik de link op deze website 'TAK 21-Spaarverzekeringen vergelijken' aanklik zie ik op de eerste plaats
AG Insurance AG Invest+ via spaargids.be
AG Invest+: tijdelijk 3% bruto gewaarborgde basisrente + eventuele winstdeelname Lees alle actievoorwaarden
Rendement
Bruto gewaarborgde rente 3,00%
Duur waarborg 8 jaar + 1 maand
Bijkomende winstdeelname mogelijk
Voorwaarden voor winstdeelname Nee
Kosten
instapkosten 1,50%
Beheerskosten 0,30% op jaarlijkse basis
Als ik op keytrade kijk zie ik hetzelfde product via AG
Uppie Moon
Rendement: 3%
Instapkosten: maximaal 1,25% op het ingelegd bedrag.
Geen uitstapkosten als het contract op einddatum komt of bij overlijden van de verzekerde.
Beheerkosten: jaarlijks maximaal 0,2% rechtstreeks op de gespaarde som (reserve) aangerekend.
M.a.w. In de vergelijking worden wel enkele mogelijkheden weggelaten die voordeliger zijn (instapkosten 1.25 i.p.v. 1.50 en beheerskosten 0,20 i.p.v. 0,30)
AG Insurance AG Invest+ via spaargids.be
AG Invest+: tijdelijk 3% bruto gewaarborgde basisrente + eventuele winstdeelname Lees alle actievoorwaarden
Rendement
Bruto gewaarborgde rente 3,00%
Duur waarborg 8 jaar + 1 maand
Bijkomende winstdeelname mogelijk
Voorwaarden voor winstdeelname Nee
Kosten
instapkosten 1,50%
Beheerskosten 0,30% op jaarlijkse basis
Als ik op keytrade kijk zie ik hetzelfde product via AG
Uppie Moon
Rendement: 3%
Instapkosten: maximaal 1,25% op het ingelegd bedrag.
Geen uitstapkosten als het contract op einddatum komt of bij overlijden van de verzekerde.
Beheerkosten: jaarlijks maximaal 0,2% rechtstreeks op de gespaarde som (reserve) aangerekend.
M.a.w. In de vergelijking worden wel enkele mogelijkheden weggelaten die voordeliger zijn (instapkosten 1.25 i.p.v. 1.50 en beheerskosten 0,20 i.p.v. 0,30)
Re: TAK 21-Spaarverzekeringen vergelijken
Dus, sorry blijkbaar is AG wel de voordeligste voor een Tak 21 spaarverzekering, maar niet via spaargids.be wel via keytrade (je krijgt er trouwens nog 50 € extra bij). Ik hoop dat ik nu nog wat extra krijg van keytrade .
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
goed opgemerkt!!
Ik vind wel dat die beheerskosten dikke zever zijn. Geef dan een kleinere rente en misleidt de mensen niet.
Je kunt zo 10% geven en dan 9.5% beheerskosten aftrekken.
Ik vind wel dat die beheerskosten dikke zever zijn. Geef dan een kleinere rente en misleidt de mensen niet.
Je kunt zo 10% geven en dan 9.5% beheerskosten aftrekken.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
De Uppie Moon is inderdaad iets interessanter dan de Invest+
Zonder de cashback+eventuele winstdeelname heb je een zo'n 2,38%netto/jaar na 8jaar
Zonder de cashback+eventuele winstdeelname heb je een zo'n 2,38%netto/jaar na 8jaar
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Op het informatiedocument van Uppie Moon spreken ze van een rendement na 8 jaar en 1 maand van 2,64%.
Is dit nog niet netto dan?
Is dit nog niet netto dan?
Volgens mij door de 2% taks niet mee te rekenen en de €50 cashback bij het rendement te tellen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Contact opgenomen met AG. Voor de 2,64% is er idd geen rekening gehouden met de 2% premietaks. Wel met de instapkosten en beheersvergoeding. Uw berekening zal dus kloppen.