Tak 21 Wie kent Integrale 768
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Tak 21 Wie kent Integrale 768
Voor alle duidelijkheid, ik vind tak 21 nog tak 23 nog een combinatie van die twee een goede belegging. De afgetrokken kosten moeten eerst terugverdient worden en het resultaat is helaas vaak miniem! Zonder an beurzenverliezen bij tak 23 te denken.
Jammer genoeg moet ik van mijn "werkgever" mijn pensioen via een verzekeraar opbouwen. Had ik maar dat geld zelf ter beschikking ik zou het liefst in termijnrekeningen beleggen!
Dankzij dit rubriek kwam ik bij INTEGRALE 768 uit. Op dit moment 3,25% gegarandeerde winst op mijn premie na aftrek van kosten. Kosten: 1,1 procent taks, en 1% instap = 2,1%. Veel minder dan bij vele andere verzekeraars, maar toch blijkt alles variabel, het is moeilijk te weten op die kosten bij bijstortingen zo laag zullen blijven.
Concreet: Wie heeft ervaring mit dit product en die maatschappij? 12 jaar voor een maatschappij is niet oud. Bestaat het product al langer?

Dankzij dit rubriek kwam ik bij INTEGRALE 768 uit. Op dit moment 3,25% gegarandeerde winst op mijn premie na aftrek van kosten. Kosten: 1,1 procent taks, en 1% instap = 2,1%. Veel minder dan bij vele andere verzekeraars, maar toch blijkt alles variabel, het is moeilijk te weten op die kosten bij bijstortingen zo laag zullen blijven.
Concreet: Wie heeft ervaring mit dit product en die maatschappij? 12 jaar voor een maatschappij is niet oud. Bestaat het product al langer?
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Tak 21 Wie kent Integrale 768
hun produkt 786 ken ik niet, maar de verzekeraar Integrale bestaat heus al wel langer dan 12 jaar. Het is een relatief kleine Luikse verzekeringsmaatschappij, maar financieel wel gezond afgaande op hun laatste cijfers.
Enjoy the party, but dance near the door
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
als je een pensioenspaar product zoekt met weinig kosten kan je misschien eens ethias proberen met 0% instapkosten, wel maar 3,00 gegarandeerde opbrengst.
Danku voor de antwoorden!
Dank kijk ik nog eens na Ethias. Inhoeverre Ethias als maatschappij vertrouwbaar is, daar heb ik zo mijn twijvels. 3 jaar geleden had mijn zoon en sportongeval. Ethias heeft van alles gedaan om geen cent te betalen. Na mijn zoveelste teruggestuurde formuleer en bewijs heb ik uitendelijk afgehakt.
Dank kijk ik nog eens na Ethias. Inhoeverre Ethias als maatschappij vertrouwbaar is, daar heb ik zo mijn twijvels. 3 jaar geleden had mijn zoon en sportongeval. Ethias heeft van alles gedaan om geen cent te betalen. Na mijn zoveelste teruggestuurde formuleer en bewijs heb ik uitendelijk afgehakt.