Tak 23 Integrale Perspective Immo
Tak 23 Integrale Perspective Immo
Mail ontvangen van Integrale. T.e.m. 30/6 zijn er geen instapkosten, enkel de verzekeringstaks van 2 %. Zij "beloven" een rendement van rond de 3 %. Kent iemand dit product ? Wat zijn jullie meningen over deze tak 23 ? Ik heb nog enkel in tak 21 geïnvesteerd. Dank voor jullie advies.
Re: Tak 23 Integrale Perspective Immo
Hierboven de koersgrafiek van de laatste 11 maanden volgens hun eigen site. Dat is geen 3% rendement. Ze kunnen veel beloven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat is een tak23?alegria schreef: ↑27 mei 2018, 08:27 Mail ontvangen van Integrale. T.e.m. 30/6 zijn er geen instapkosten, enkel de verzekeringstaks van 2 %. Zij "beloven" een rendement van rond de 3 %. Kent iemand dit product ? Wat zijn jullie meningen over deze tak 23 ? Ik heb nog enkel in tak 21 geïnvesteerd. Dank voor jullie advies.
Enig idee?
https://www.mijnkapitaal.be/obligatie-s ... 3-product/alegria schreef: ↑27 mei 2018, 08:27 Mail ontvangen van Integrale. T.e.m. 30/6 zijn er geen instapkosten, enkel de verzekeringstaks van 2 %. Zij "beloven" een rendement van rond de 3 %. Kent iemand dit product ? Wat zijn jullie meningen over deze tak 23 ? Ik heb nog enkel in tak 21 geïnvesteerd. Dank voor jullie advies.
Estate Guru believer.