Te dure Telenet-tarieven
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Te dure Telenet-tarieven
Ik heb de indruk dat we satsurfer ofwel bij edpnet ofwel bij tvv Vlaanderen als marketing strategist moet inzetten.
Umm dwingen niet maar serieus overtuigen wel
Ieder zijn ding dus.Timoootjex schreef: ↑24 juli 2020, 15:11 Even @ jefdewit. Ja voor mij is een tv houden voor 3 of 4 jaar kort. Een gsm houden daarin tegen is weer lang op die periode. Je kan niet elk product even lang houden.
Bij satsurfer
Ik verbruik 500 GB data en dan nog vaak 7 tot 8 GB mobiele data dus weet niet waar jij dat vandaan haalt.
Als ik iets niet nodig hebt namelijk onbeperkt ga ik ero OK niet ovor betalen als ik weet dat mobiel primeert en dat orange het goedkoopste is daarin.
Als jij daar andere mening over hebt OK maar dit keer ga jij me niet dwingen om Meer uit te geven.
Er zijn er die meer uitgeven aan een smartphone dan aan een SmartTV. Als je die smartphone dan nog eens vlugger ververst dan je TV ben je op het einde van de rit duurder uit.
Maar zoals geschreven, ieder zijn prioriteiten. Ik moet mijn eerste smartphone nog aankopen wegens nul behoefte aan.
Niemand dwingt je overigens meer of minder uit te geven dan jezelf hebt bepaald.
Ingaan op overtuigingen van marketeers is ook niet al te snugger.
idd. Net een gijzeling achter de rug, met mes op zijn keel en revolver tegen zijn slapen....Neem Edpnet en MV
Ik heb geen abbo bij tvv, dus waarom zou ik jullie moeten dwingen? Paar levels higher dan jullie.Timoootjex schreef: ↑24 juli 2020, 15:16 Ik heb de indruk dat we satsurfer ofwel bij edpnet ofwel bij tvv Vlaanderen als marketing strategist moet inzetten.
TVV vind ik zelf een kutprovider met lamentabele helpdesk. Al 15 jaar weg.
Edpnet is een 'worry-free' provider, die volgens mijn bescheiding veel stabieler is dan Teleslet & veel capabelerer helpdesk. Ook energiezuinger, daar je alles in 1 router hebt, en zelf in de hand. En dit voor een fractie van de prijs. Maar ik overschatte de doelgroep hier, die gepampert willen worden door hun provider en filosofie 'zolang we kunnen het betalen is het ok'.
En nee, ik heb niet genoeg met 500 GB/maand. Zoals reeds gezegd. Ik gebruik het niet om seniorennet te bekijken of de activiteiten van OKRA (nu on hold?) en nieuws op Belang van Limburg.
Op userbase haalt gij zijn gelijk niet.satsurfer schreef: ↑27 juli 2020, 13:33Ik heb geen abbo bij tvv, dus waarom zou ik jullie moeten dwingen? Paar levels higher dan jullie.Timoootjex schreef: ↑24 juli 2020, 15:16 Ik heb de indruk dat we satsurfer ofwel bij edpnet ofwel bij tvv Vlaanderen als marketing strategist moet inzetten.
TVV vind ik zelf een kutprovider met lamentabele helpdesk. Al 15 jaar weg.
Edpnet is een 'worry-free' provider, die volgens mijn bescheiding veel stabieler is dan Teleslet & veel capabelerer helpdesk. Ook energiezuinger, daar je alles in 1 router hebt, en zelf in de hand. En dit voor een fractie van de prijs. Maar ik overschatte de doelgroep hier, die gepampert willen worden door hun provider en filosofie 'zolang we kunnen het betalen is het ok'.
En nee, ik heb niet genoeg met 500 GB/maand. Zoals reeds gezegd. Ik gebruik het niet om seniorennet te bekijken of de activiteiten van OKRA (nu on hold?) en nieuws op Belang van Limburg.
Dus is spaargids nu zijn terrein.
Estate Guru believer.
Ik herhaal (1000ste of 2000ste keer?). We quoten niet gans een bovenstaande post. Mss. eens boardregels lezen? Rij jij ook zo in het verkeer? We rijden over witte streep als WIJ willen, we geven geen voorrang aan voetgangers, we blijven rijden op de linker rijstrook op autosnelweg. Zo iemand zie je er mij uit..
De alzheimer slaat toe bij velen. Boardregels 'We vegen er ons gat aan'. AN schrijven? We hebben met moeite ons lager middelbaar gehaald.
En mss. proberen AN te schrijven?
Op userbase haalt gij zijn gelijk niet.
En waaruit leid je af dat ik mijn gelijk niet haal? Bovendien: Wie zegt dat satsurfer hier, zelfde satsurfer is als op ander forum? Niet moeilijk om een account aan te maken.
Beetje zoals mondmaskers hé....daar duurt het ook 4 maand, en er zijn het nog die het niet begrijpen. De alzheimer slaat toe bij velen. Boardregels 'We vegen er ons gat aan'. AN schrijven? We hebben met moeite ons lager middelbaar gehaald.
En waaruit leid je af dat ik mijn gelijk niet haal? Bovendien: Wie zegt dat satsurfer hier, zelfde satsurfer is als op ander forum? Niet moeilijk om een account aan te maken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 27 juli 2020, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Je haalt je gelijk altijd. Toch voor jezelf. Daar is geen discussie over.satsurfer schreef: ↑27 juli 2020, 14:08 Ik herhaal (1000ste of 2000ste keer?). We quoten niet gans een bovenstaande post.
Beetje zoals mondmaskers hé....daar duurt het ook 4 maand, en er zijn het nog die het niet begrijpen.
De alzheimer slaat toe bij velen. Boardregels 'We vegen er ons gat aan'. AN schrijven? We hebben met moeite ons lager middelbaar gehaald.
en ik ga ook den debiel uithangen en gewoon alles quoten.Jefdewit schreef: ↑27 juli 2020, 14:15Je haalt je gelijk altijd. Toch voor jezelf. Daar is geen discussie over.satsurfer schreef: ↑27 juli 2020, 14:08 Ik herhaal (1000ste of 2000ste keer?). We quoten niet gans een bovenstaande post.
Beetje zoals mondmaskers hé....daar duurt het ook 4 maand, en er zijn het nog die het niet begrijpen.
Blijf jij maar bij Telenet (met al hun beperkingen, maar dat snapt U toch niet). Zegt veel over je intelligentie, kuddebeest. Tja, wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil.
En ik ben geen EDPNET goeroe, als er morgen een even betrouwbare speler op de markt komt voor 5 € minder/maand, ben ik weg. Jullie daarentegen, jullie voeten zijn gebetonneerd in Mechelen.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 27 juli 2020, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Doen we.
Ik ga me jouw profiel niet laten opdringen.
Wat voor jou de beste keuze is is dat niet noodzakelijk voor een ander.
Een bril heb ik, ondanks seniorennet*, nog niet nodig en de tijd van de kaarsen is hier ook al even voorbij.
* En er is nog altijd ctrl/+
-
- Hero Member
- Contacteer:
Sat als ik in de boekjes van de okra zou kijken stop je me best diep weg in de psychiatrie hoor.
Ik ben 25 ik ga niets zoiets lezen
Ik ben 25 ik ga niets zoiets lezen
Dat kan ook bij andere operatoren (en nee, NIET edpnet!!!). Blijf tot aan je kist bij Teleca$h, doe waar je goed bij voelt! Liefde is blind