Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom mensen liever meer betalen dan bij een andere provider die hetzelfde aanbiedt. Ik word er spontaan ongemakkelijk van om eerlijk te zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat denken, hoop en verwachting mag m'n ook stellen bij andere providers die letterlijk hetzelfde aanbieden lijkt mij. Ik heb vaak het gevoel dat mensen (als ze al verleggen) dit eerder doen wegens service gerelateerde redenen. Als ze ergens goed (of beter) behandeld worden, blijven ze daar. Als er iets fout loopt, dan is de stap om te verleggen vaak kleiner.EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2024, 17:56Het gaat er n.m.i. niet over dat "men liever meer betaalt", maar wel dat men denkt/hoopt/verwacht te "krijgen waarvoor men betaalt".
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad ... "letterlijk" of "exact" hetzelfde " is voor velen (mijzelf inclusief) wellicht met inbegrip van "service gerelateerde" zaken.bryanv schreef: ↑31 maart 2024, 19:40Dat denken, hoop en verwachting mag m'n ook stellen bij andere providers die letterlijk hetzelfde aanbieden lijkt mij. Ik heb vaak het gevoel dat mensen (als ze al verleggen) dit eerder doen wegens service gerelateerde redenen. Als ze ergens goed (of beter) behandeld worden, blijven ze daar. Als er iets fout loopt, dan is de stap om te verleggen vaak kleiner.EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2024, 17:56
Het gaat er n.m.i. niet over dat "men liever meer betaalt", maar wel dat men denkt/hoopt/verwacht te "krijgen waarvoor men betaalt".
@Tom : als je denkt dat telenet alle gegevens al heeft van jou. Then, what's the point ?
Het is de eeuwige discussie over identificatie.
Jij moet je ID nummer niet geven aan TN.
Zij moeten je geen abonnement verkopen.
Werk een beetje mee als je toch een abonnement wil.
Ga anders eens langs in een TN winkel en probeer het daar gedaan te krijgen zonder ID.
Waarschijnlijk gaat het niet lukken, maar : you never know dat je er vanaf komt met een aantal veiligheidsvragen te beantwoorden.
Dat zou je telefonisch ook nog kunnen voorstellen trouwens.
Het is de eeuwige discussie over identificatie.
Jij moet je ID nummer niet geven aan TN.
Zij moeten je geen abonnement verkopen.
Werk een beetje mee als je toch een abonnement wil.
Ga anders eens langs in een TN winkel en probeer het daar gedaan te krijgen zonder ID.
Waarschijnlijk gaat het niet lukken, maar : you never know dat je er vanaf komt met een aantal veiligheidsvragen te beantwoorden.
Dat zou je telefonisch ook nog kunnen voorstellen trouwens.
Haha, da's een goeie maar toch liever niet.EarthNvstr1 schreef: ↑31 maart 2024, 17:20 Ik zal dan eens bellen naar Telenet om jou een duurder abonnement te geven ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik blijf nog even slikken als ik weer een prijsverhoging krijg, gelukkig heb ik enkel internet bij hun; maar van zodra er een beter alternatief is ben ik weg.
En nu zullen er vele zeggen dat er betere alternatieven zijn maar ik heb nooit enig probleem met mijn aansluiting, mijn upload en download zijn steeds aan een hoge stabiele snelheid en nooit last van storingen. Ik ken veel mensen die naar andere providers zijn overgestapt en toch veel minder tevreden waren dan daarvoor.
En nu zullen er vele zeggen dat er betere alternatieven zijn maar ik heb nooit enig probleem met mijn aansluiting, mijn upload en download zijn steeds aan een hoge stabiele snelheid en nooit last van storingen. Ik ken veel mensen die naar andere providers zijn overgestapt en toch veel minder tevreden waren dan daarvoor.
Make Spaargids " Great Again ! "
Tot voor kort dacht ik ook bij elke prijsstijging: "nu ben ik weg". Maar het is toch overal hetzelfde. Kijk naar de concurrentie en een paar maanden verhogen ze toch ook de prijs. Het is ook één van die dingen geworden die jaarlijks opslaan onder het mom van "indexering". En al die rompslomp om te veranderen. Pfff. Ik heb eigenlijk ook zelden problemen met storingen of zo dus ik laat het maar weer zo
Idem, maar ik ben wel gedowngrade van formule.
Ben van All internet naar easy internet gegaan (kan toch kosteloos).
En dit nadat ze het zelf hadden aangegeven op de factuur by the way...
Ben van All internet naar easy internet gegaan (kan toch kosteloos).
En dit nadat ze het zelf hadden aangegeven op de factuur by the way...
Ze zijn dat verplicht, ik dacht ene keer per jaar, om op de factuur de formule te vermelden die voor jou het goedkoopst is.
Ik heb nog altijd internet start bij Proximus voor 28 euro per maand. Tot 100 GB aan normale snelheid en tot 3 TB aan verlaagde snelheid.
Ik heb nog altijd internet start bij Proximus voor 28 euro per maand. Tot 100 GB aan normale snelheid en tot 3 TB aan verlaagde snelheid.
Mensen zijn altijd geneigd om het duurste en meest uitgebreide abonnement te nemen: onbeperkt downloaden aan ultrahoge snelheid, onbeperkt sms'en enz. Terwijl ze gemakkelijk toekomen met een goedkoper abonnement, zelfs met het basisabonnement.
Soms loopt het anders.
Ik heb base 20 aan 15 euro per maand.
Eigenlijk is dat teveel... maar als ik verander moet ik naar
Base 15 die ik niet kan hebben met korting. Dus ook 15 euro per maand. Geen winst.
Lager hebben ze niet.
Als ik ook een korting wil op de base15 moet ik eerst een half jaar naar bv. Yoin.. en daarna weer naar base met korting.
C'est la vie.
Ik heb base 20 aan 15 euro per maand.
Eigenlijk is dat teveel... maar als ik verander moet ik naar
Base 15 die ik niet kan hebben met korting. Dus ook 15 euro per maand. Geen winst.
Lager hebben ze niet.
Als ik ook een korting wil op de base15 moet ik eerst een half jaar naar bv. Yoin.. en daarna weer naar base met korting.
C'est la vie.
-
- Hero Member
- Contacteer:
@yaris
Precies, wij zitten op een 4g kaartje bij one (flybox) aan 28€
Twee volwassenen eind 30 en komen met gemak toe.
Alles wat wij kijken streamen of downloaden we.
Precies, wij zitten op een 4g kaartje bij one (flybox) aan 28€
Twee volwassenen eind 30 en komen met gemak toe.
Alles wat wij kijken streamen of downloaden we.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!