Te dure Telenet-tarieven
Te dure Telenet-tarieven
Alternatieven genoeg voor wie duur Telenet beu is. Scarlett, Snow, TV Vlaanderen...
http://www.tijd.be/ondernemen/telecom/T ... newsteaser" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/ondernemen/telecom/T ... newsteaser" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Te dure Telenet-tarieven
Telenet is een privébedrijf en doet wat het wil doen; wil zij haar klanten kl*ten dan kan dat.
De vrije markt noemt men dat of liberalisme.
Wie zit daar bij Telenet?; de graaier van Bekaert en een Amerkaanse graaier.
Het imago van de underdog van Belgacom is al lang weg.
De vrije markt noemt men dat of liberalisme.
Wie zit daar bij Telenet?; de graaier van Bekaert en een Amerkaanse graaier.
Het imago van de underdog van Belgacom is al lang weg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
't Is geen duo-monopolie meer zoals vroeger. Er zijn nieuwe spelers die veel beterkoop aanbieden.
Zodra ik kan, stap ik over. Waarschijnlijk naar Scarlett, maar ik heb tijd om definitief te beslissen tot april 2015 (recent iets veranderd en hang vast tot begin april 2015 bij Telenet).
Zodra ik kan, stap ik over. Waarschijnlijk naar Scarlett, maar ik heb tijd om definitief te beslissen tot april 2015 (recent iets veranderd en hang vast tot begin april 2015 bij Telenet).
-
- Full Member
- Contacteer:
Opgelet: Telenet levert diensten via de coax-kabel en alle andere operatoren op de koperkabel van Proximus. Indien je buiten de bebouwde kom woont is de kans groot dat je internetsnelheid minder dan 20 mbps zal bedragen. Als je van 160 mbps komt (Telenet) kan dit pijn doen als snelheid voor jou belangrijk is.
@AndrewBourgeois
In Netto van november 2014 stonden de downloadsnelheden van alle operatoren en die liggen dicht bij elkaar.
Beste koop is mij Scarlett maar iedereen moet naar z'n eigen producten en eigen verlangens omzien.
Besparingen zijn niet gering volgens de informatie van Netto.
In Netto van november 2014 stonden de downloadsnelheden van alle operatoren en die liggen dicht bij elkaar.
Beste koop is mij Scarlett maar iedereen moet naar z'n eigen producten en eigen verlangens omzien.
Besparingen zijn niet gering volgens de informatie van Netto.
Laatst gewijzigd door Monrose op 12 december 2014, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hartje Antwerpen en mijn keus is Telenet of een van de slappe afgeleiden die een "euro" goedkoper zijn. Telenet buiten gegooid en werk thuis alleen nog met 4g van Mobile Vikings (download geen films en dergelijke). Hier mee ben ik klaar aan 7.5€ per maand. (15 euro voor 2gb met MobileVikings en recupereer hiervan de helft omdat ik geen belminuten gebruik)
Laatst gewijzigd door Henkie1984 op 12 december 2014, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Ben al meer dan 10 jaar vaste klant bij Telenet en héél tevreden. Prijs-kwaliteit top, niks op aan te merken. Homespot, wifree, degelijk internet, triing, etc... noem maar op, Telenet heeft het en tot op heden, in die 10 jaar, nog geen problemen gehad. Qua prijs misschien duurder dan de concurrentie, maar ook beter in kwaliteit. Dàt mag ook eens gezegd worden ! ![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
@Fredje, heb in 24 maanden tijd 3 storingen gehad bij Telenet. Bij Belgacom destijds geen enkele in 3 jaar tijd.
Voor de rest verliep alles goed bij Telenet en Belgacom, maar niet een beetje te duur maar veel te duur.
In casu m'n geval is Telenet 240 euro per jaar te duur t.o.v. Scarlett. Voor mij is dat veel geld. Scarlett werkt volledig volgens de Belgacom-apparatuur. Dus dik OK!
Voor de rest verliep alles goed bij Telenet en Belgacom, maar niet een beetje te duur maar veel te duur.
In casu m'n geval is Telenet 240 euro per jaar te duur t.o.v. Scarlett. Voor mij is dat veel geld. Scarlett werkt volledig volgens de Belgacom-apparatuur. Dus dik OK!
Hier het omgekeerde... Jaren Belgacom gehad en nu familie het ook heeft, wordt het nogmaals bevestigd: Belgacom is en blijft... brol !Monrose schreef:@Fredje, heb in 24 maanden tijd 3 storingen gehad bij Telenet. Bij Belgacom destijds geen enkele in 3 jaar tijd.
![Embarrassed :-[](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/embarrassed.gif)
Nu ja, zolang iedereen maar tevreden is hé ?
Belgacom is best OK qua producten. Nooit geen problemen of klachten mee gehad.
De digitcorder van Telenet, dat is pas brol. Slechte kwaliteit en verbruikt veel te veel stroom.
De digitcorder van Telenet, dat is pas brol. Slechte kwaliteit en verbruikt veel te veel stroom.
Nooit problemen mee gehad, in tegendeel. Héél tevreden van. En qua stroomverbruik, wie ligt dààr nu wakker van ?Monrose schreef:De digitcorder van Telenet, dat is pas brol. Slechte kwaliteit en verbruikt veel te veel stroom.
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Volgens vergelijkend onderzoek van Test-Aankoop verbruikt de digitrecorder van Telenet gemiddeld 92 euro per jaar aan stroom meer dan deze van Belgacom. Reden verouderde technologie van de Telenet-digitrecorder. En het ernstigste van al, Telenet vertikt het om te investeren in nieuwe en betere digitrecorders.
Moet dat dan ? Waarom investeren in iets dat goed is, dat werkt, én dat beter is dan dat van de concurrentie ? Toch op vlak van degelijkheid en gebruiksgemak. Véél beter dan die van Belgacom, want als ik bij mijn schoonmoeder de tv opzet (Belgacom), dan komt mijn haar recht. Zo onhandig, zo verouderd, zo... tja, zo slechtMonrose schreef:Volgens vergelijkend onderzoek van Test-Aankoop verbruikt de digitrecorder van Telenet gemiddeld 92 euro per jaar aan stroom meer dan deze van Belgacom. Reden verouderde technologie van de Telenet-digitrecorder. En het ernstigste van al, Telenet vertikt het om te investeren in nieuwe en betere digitrecorders.
![Smiley :)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/smiley.gif)
En ja, als die van Telenet dan wat meer verbruikt, who cares ? Voor die 92,- € op jaarbasis ga je toch niet wakker liggen zeker ? Ik alleszins niet
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
@Fredje, het gebruiksgemak is allemaal een kwestie van gewoonte. Wie Telenet gebruikt, vindt Telenet beter. Wie Belgacom gebruikt, vindt Belgacom beter. Het enige wat ik weet (heb beide systemen persoonlijk reeds gehad) is dat beide systemen zeer gelijkaardig zijn qua gebruiksgemak.
Enfin, blijf jij maar bij Telenet. Je hebt het recht om voor alles te veel te betalen.
Een volledig vergelijk stond in de Netto van november 2014. Grote verschillen, dat is al wat ik wil zeggen.
Ik weet alvast wat ik te doen sta.
Enfin, blijf jij maar bij Telenet. Je hebt het recht om voor alles te veel te betalen.
Een volledig vergelijk stond in de Netto van november 2014. Grote verschillen, dat is al wat ik wil zeggen.
Ik weet alvast wat ik te doen sta.
Ik wacht op Mobistar die op de kabel zal komen. Hoop op whop snelheid zonder data limiet aan goedkopere prijs. Zal normaal binnen enkele maanden starten.
Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia Z
Verstuurd vanaf mijn Sony Xperia Z
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!