Tegenrekening Keytrade Bank
-
- Full Member
- Contacteer:
Tegenrekening Keytrade Bank
Ik heb:
- het document ingevuld om mijn tegenrekening aan te passen,
- mijn ID-kaart ingescand,
- uittreksels van mijn Keytrade Bank zichtrekening geëxporteerd als een PDF bestand,
- en dit alles via e-mail verstuurd.
En quote van jullie reactie:
De vraag is: Hoe kan voor een tegenrekening van Keytrade Bank de juiste screenshot doorsturen?
- het document ingevuld om mijn tegenrekening aan te passen,
- mijn ID-kaart ingescand,
- uittreksels van mijn Keytrade Bank zichtrekening geëxporteerd als een PDF bestand,
- en dit alles via e-mail verstuurd.
En quote van jullie reactie:
Nu heb ik in de bankomgeving van Keytrade Bank gezocht... en ik kan nergens mijn naam terugvinden.Wij hebben alle documenten ontvangen, maar het rekeninguittreksel is onvoldoende. Kan u ons alstublieft een kopie of een printscreen bezorgen waarop wij duidelijk het rekeningnummer en de tenaamstelling van de rekening kunnen zien? We helpen u dan zo snel mogelijk verder.

De vraag is: Hoe kan voor een tegenrekening van Keytrade Bank de juiste screenshot doorsturen?
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Tegenrekening Keytrade Bank
Het is spijtig genoeg inderdaad niet altijd even gemakkelijk om de nodige info op hetzelfde beeld of rekeninguittreksel te krijgen. Kan u anders, in plaats van het document dat ons nu doorstuurde, een duidelijke screenshot van uw Keytrade beveiligde omgeving sturen waar ze sowieso al uw rekeningnummer duidelijk zien?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Met een screenshot van Keytrade zn beveiligde omgeving is alles in orde gekomen.
Bedankt!
Bedankt!
-
- Full Member
- Contacteer:
De automatische e-mail die volgt op de storting komende van de nieuwe tegenrekening zou denk ik wel anders kunnen:
Geachte heer Bourgeois,
Uw eerste spaargeld brengt al op
U deed een eerste storting op uw NIBC Direct Internetspaarrekening. Uw rekening is nu actief en uw geld kan dus volop rente opbrengen.
Zo makkelijk is sparen bij NIBC Direct
Om uw gegevens aan te passen logt u gewoon in met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Natuurlijk kan u 24/7 inloggen op onze site. Zo kan u altijd uw spaarsaldo en de rente die u opbouwt bekijken.
Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen? Mail dan gerust naar info@nibcdirect.be of bel ons gratis nummer 0800-63 500.
Met vriendelijke groeten,
NIBC Direct