Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Eigenlijk zie je daar op welk netwerk het nummer zit. Niet bij welke operator.tom_d schreef: ↑31 december 2024, 16:14
Op:
http://www.1299.be
kan men zien bij welke operator een telefoonnummer is.
Bij yoin en digi zal je bv. Proximus zien..
Hangt er vanaf. Vroeger toonde Mobile Vikings als Unleashed, nu Proximus. Het hangt dus af van wat soort MNVO de provider is (full vs light MNVO)
Nagekeken... bij mij komt er op : Digi mobile voor het digi nummer.
Voor het nummer van yoin zie ik: proximus mobile.
Digi is een nieuw en uitzonderlijk geval. Ik heb me daar op verkeken.
Volgens mij is dat omdat DIGI een volwaardige operator is en werkt met een nationaal roamingakkoord met proximus.
Ik zie op sommige netwerken (2g en 3g, niet op 4g) de R verschijnen van Roaming.
Digi is geen mvno , niet "light" en ook niet "full", of toch wel voor 4g netwerken ? Of er loopt technisch nog een en ander niet perfect.... (??)
Als je zelf wil nakijken , dit is een range die Digi wel degelijk heeft : 0451/0101xx
Voor het nummer van yoin zie ik: proximus mobile.
Digi is een nieuw en uitzonderlijk geval. Ik heb me daar op verkeken.
Volgens mij is dat omdat DIGI een volwaardige operator is en werkt met een nationaal roamingakkoord met proximus.
Ik zie op sommige netwerken (2g en 3g, niet op 4g) de R verschijnen van Roaming.
Digi is geen mvno , niet "light" en ook niet "full", of toch wel voor 4g netwerken ? Of er loopt technisch nog een en ander niet perfect.... (??)
Als je zelf wil nakijken , dit is een range die Digi wel degelijk heeft : 0451/0101xx
Bedankt voor de info. Heeft iemand een Join nummer? Zoja, wat verschijnt er bij http://www.1299.be ?
Ik heb ook yoin. Daar verschijnt "Proximus mobile".
Proximus mobile
Ben toch niet overtuigd van Digi met alles wat ik lees.
Zal zeker niet slecht zijn, maar wellicht nog wat vroeg en kinderziektes zoals niet kunnen opvolgen van dataverbruik.
Besteld bij Heytelecom nu
Zal zeker niet slecht zijn, maar wellicht nog wat vroeg en kinderziektes zoals niet kunnen opvolgen van dataverbruik.
Besteld bij Heytelecom nu
Wat zijn de nadelen die mensen hier al ondervonden aan HEY Telecom ?
Slecht ontvangst in Herk de stad maar niet slechter dan proximus en ook in Londen traag of geen verbinding. Voor het overige geen problemen.
Bedankt voor het opzoekwerk betreft Yoin.
Het Bipt heeft een kaartje met de dekkingen van de verschillende operatoren:
https://www.bipt.be/consumenten/netwerkdekking
Het Bipt heeft een kaartje met de dekkingen van de verschillende operatoren:
https://www.bipt.be/consumenten/netwerkdekking
Bij Heytelecom is er bij het small pakket 15GB data inbegrepen.
Geldt dat ook in de EU?
Normaal is dit zo, maar ik vind verwarrend dat op hun site geen EU data bij dat pack staat, maar wel bij andere packs.
Iemand toevallig ervaring mee?
Tnx!
Uit de voorwaarden :
"""""In de Europese Unie gebruik je voortaan de nationale volumes die in je tariefplan zijn inbegrepen. Om te communiceren in of naar andere landen, raadpleeg onze tarieven en internationale opties.""""
Ook : "" Wanneer je surft binnen de Europese Unie, wordt je verbruik afgehouden van het inbegrepen surfvolume van je tariefplan ""
Dat is algemeen zo in de EU hoor.
"""""In de Europese Unie gebruik je voortaan de nationale volumes die in je tariefplan zijn inbegrepen. Om te communiceren in of naar andere landen, raadpleeg onze tarieven en internationale opties.""""
Ook : "" Wanneer je surft binnen de Europese Unie, wordt je verbruik afgehouden van het inbegrepen surfvolume van je tariefplan ""
Dat is algemeen zo in de EU hoor.
Tnx. Inderdaad logisch maar begon toch te twijfelen.
Het staat er toch bij op de site "15 GB in België en de EU"
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.