Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Vanaf het moment dat ik DIGI gebruik toont mijn WEER-widget constant de temperatuur in Roemenië
.
.
Hun administratie en helpdesk is al alles behalve gestreamlined.
De "persoonlijke zone" op internet is belabberd slecht. De enige functionaliteit is "overzicht van je fakturen". Uiteraard heeft zo goed als niemand al een factuur gekregen.
Je kan je verbruik niet nakijken.
De helpdesk is zo goed als onbereikbaar... toch als je het na een kwartier wachten al opgeeft.
Mails worden (voorlopig) nog niet beantwoord.
De mnp (veranderen van nummer) verloopt problematisch. De overdracht duurt van start door de klant (bellen) tot voltooiing een dag of 3-4. Nooit slechter gezien.
Simkaart wordt maar na 10 dagen geleverd.
Dit alles heb ik al aan den lijve ondervonden.
Er is zeker nog werk aan !
Maar het kost slechts 5 euro per maand.
De "persoonlijke zone" op internet is belabberd slecht. De enige functionaliteit is "overzicht van je fakturen". Uiteraard heeft zo goed als niemand al een factuur gekregen.
Je kan je verbruik niet nakijken.
De helpdesk is zo goed als onbereikbaar... toch als je het na een kwartier wachten al opgeeft.
Mails worden (voorlopig) nog niet beantwoord.
De mnp (veranderen van nummer) verloopt problematisch. De overdracht duurt van start door de klant (bellen) tot voltooiing een dag of 3-4. Nooit slechter gezien.
Simkaart wordt maar na 10 dagen geleverd.
Dit alles heb ik al aan den lijve ondervonden.
Er is zeker nog werk aan !
Maar het kost slechts 5 euro per maand.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Je verbruik kun je gewoon op je gsm aflezen. Allez, op een iPhoine toch maar kk zie geen reden waarom Android dat niet zou kunnen.
Die van mij binnen enkele dagen, en de overschakeling duurde letterlijk nog geen 2 minuten.
Jij zal geluk gehad hebben en ik nietMeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 08:53Je verbruik kun je gewoon op je gsm aflezen. Allez, op een iPhoine toch maar kk zie geen reden waarom Android dat niet zou kunnen.Die van mij binnen enkele dagen, en de overschakeling duurde letterlijk nog geen 2 minuten.
Op mijn mifi toestel waar de sim van DIGI in zit is weinig verbruik te volgen. Ben het vergeten te resetten na mijn vorige operator.
Maar bij Digi zie je voorlopig niets.
Dat is een tekortkoming.
“klanten DIGI klagen over slecht mobiel internet, privacyproblemen en niet geleverde SIM-kaarten”
https://www.hln.be/binnenland/kinderzie ... a61ea6bfc/
QED
Juist, maar druk op die "Meer info" op jouw plaatje en dan de tab "Roaming" en dan krijg je
In België kun je vanaf 15 GB blijven surfen buiten je abonnement voor 0,01 €/MB. In andere landen van de EU kun je surfen tot 15 GB voor 0,01 €/MB.
Dat blijkt een vautje te zijn. In het Frans staat het wel correct. Pour les Flamands la même chose. Het is de volle 15 GB voor S, de volle 25 GB voor M...en... jawel... slechts 20 GB voor L.
Deze week nog contact gehad met de helpdesk van Mobile Vikings. Heel andere koek. Hun prijzen zijn minder goed. Een pak minder goed.
Maar hun helpdesk is wel bemand met mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
Net mijn tweede DIGI kaart nog maar eens besteld.
Eigenlijk heb ik die al 2 keer aangevraagd... maar niks gekregen.
Als het deze keer niet lukt bestel ik een sim van HEY.
Neenee... er is zeker nog werk aan de winkel.
Dat je bij DIGI geen voicemail hebt beschouw ik als een voordeel. Niet iedereen denkt er wellicht zo over.
Maar bravo met dat aanbod wel !!!!
Over belkwaliteit of sms'en of gebruik data moet je je geen zorgen maken. Dat werkt perfect. Net alsof je een klant zou zijn bij proximus.
Maar hun helpdesk is wel bemand met mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
Net mijn tweede DIGI kaart nog maar eens besteld.
Eigenlijk heb ik die al 2 keer aangevraagd... maar niks gekregen.
Als het deze keer niet lukt bestel ik een sim van HEY.
Neenee... er is zeker nog werk aan de winkel.
Dat je bij DIGI geen voicemail hebt beschouw ik als een voordeel. Niet iedereen denkt er wellicht zo over.
Maar bravo met dat aanbod wel !!!!
Over belkwaliteit of sms'en of gebruik data moet je je geen zorgen maken. Dat werkt perfect. Net alsof je een klant zou zijn bij proximus.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Sim had ik in 3 dagen. Overdracht nr nam net geen twee weken maar is nu correct afgerond.
Melding wittegids is ook geschrapt
Goed genoeg voor mij
Melding wittegids is ook geschrapt
Goed genoeg voor mij
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!