Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Ik zag het. Maar dat is dan ook de enige keer en plaats waar het zo staat. Uit wat er op de home page en onder de tab ''overzicht'' staat, maak ik op dat het inbegrepen is in het abonnement.Dixit schreef: ↑7 januari 2025, 18:18Juist, maar druk op die "Meer info" op jouw plaatje en dan de tab "Roaming" en dan krijg je
In België kun je vanaf 15 GB blijven surfen buiten je abonnement voor 0,01 €/MB. In andere landen van de EU kun je surfen tot 15 GB voor 0,01 €/MB.
Dat blijkt een vautje te zijn. In het Frans staat het wel correct. Pour les Flamands la même chose. Het is de volle 15 GB voor S, de volle 25 GB voor M...en... jawel... slechts 20 GB voor L.
Dat je met een duurder abonnement minder GB hebt in het buitenland is vreemd. Onlogisch eigenlijk zelfs.
Het draait ook niet altijd even vlot bij Hey!. Inloggen is soms een probleem en de site kan al eens buggen maar dat vind ik persoonlijk niet heel erg. Wel heb ik de indruk dat ik al eens vaker op ''E'' zit met het netwerk dan voordien bij Yoin. Wat de grootste miserie was, dat ze enkel via chat te contacteren waren, is nu toch wel enorm verbeterd met ook telefonische bereikbaarheid.
Ik herinner mij dat ik ooit eens een wat moest vragen of aanpassen in mijn gegevens en ik dat dus enkel maar via chat kon vragen. Het duurde tot meer dan een uur voor je antwoord kreeg van een medewerker. Indien je dan een antwoord gaf dan kreeg je niet meteen een vlot chat gesprek, maar kon het weer een hele tijd duren vooraleer je een antwoord kreeg. Ik hield dat dan ook niet altijd in de gaten en dan werd het gesprek vaak zonder boe of ba afgesloten omdat ik niet snel genoeg reageerde waardoor ik helemaal opnieuw kon beginnen. Dat was zeer ergerlijk maar dus opgelost. Ik ben tevreden bij Hey!. Prijs-kwaliteit is dat echt in orde. Zo'n stoten als bij DIGI heb ik er gelukkig nooit meegemaakt.