Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Hier speciale promo 33 € bij orange zou levenslang zijn.
300 gb in eu inbegrepen.
300 gb in eu inbegrepen.
Estate Guru believer.
Is iemand er in januari al in geslaagd om een tweede simkaart vast te krijgen ? Via welk kanaal ?
Begin januari eerste simkaart op mijn naam aangevraagd via website. Na 2 dagen ontvangen. Voorbije maandag nog 3 andere simkaarten aangevraagd op mijn naam: moet via telefoneren naar de klantendienst zoals duidelijk op hun website staat aangegeven. Vandaag per post ontvangen: via instructies op begeleidende brief geactiveerd voor nummeroverdracht van Telenet naar Digi. Allemaal op dit ogenblijk al overgeschakeld op Digi netwerk door duidelijke instructies op hun brief. Prijs gedeeld door 3 a 4 ivm Telenet.
Een absolute aanrader dus dat Digi verhaal.
Een absolute aanrader dus dat Digi verhaal.
-
- Newbie
- Contacteer:
DonQuichot schreef: ↑15 januari 2025, 20:30 Kenner, alle verkeer van LYCA gaat via UK. sterkte.
https://www.reddit.com/r/askberliners/c ... eed/?tl=nl
Ben jij hier verkozen tot moderator ?
Blijf dan zelf eerst on topic.
En vooral >> cut the crap + spreek geen twee talen door elkaar in een zin.
Groetjes....
Er staat dat je contact moet opnemen maar dat mag volgens wat ik lees ook via email..
Maar dan gebeurt er niks.
Las jij het anders ?
Edit : even in de avonduren gebeld en direct binnen geraakt. Het zou moeten geregeld zijn nu.
Edit 2 : Ai. Eerste simkaart verdwenen uit mijn overzicht en ik kan er dus geen verbruik meer van zien.
-
- Newbie
- Contacteer:
succes bij DIGI
https://nl.trustpilot.com/review/www.digi-belgium.be
Oeps, Hey nog slechter (alhoewel ik SUPER tevreden ben met 35 GB voor 4€ en ONBEPERKT bellen) maar bij BASE is alles beter, hé @haelewyn?
https://nl.trustpilot.com/review/www.heytelecom.be
Oeps, Hey nog slechter (alhoewel ik SUPER tevreden ben met 35 GB voor 4€ en ONBEPERKT bellen) maar bij BASE is alles beter, hé @haelewyn?
Thanks Don Satsurfer.
Als het tegenvalt.... Het zou moeten lukken dat ik er niet meer weg geraak zeker ?
Voor bepaalde landen in Azië waar ik wel eens kom zijn hun roaming tarieven goedkoper dan een kaart van een lokale operator.
En dat heb ik nog nooit meegemaakt !
Voor 5 euro >>. 15 GB data, onbeperkt bellen en sms'en.
0,60 GB per extra GB.
Hier zeggen ze : kermis is een geseling waard.
Bij base was het netwerk voor mijn buurt prima. Maar hun prijs is niet meer laag genoeg. Ik ben met Base niet getrouwd... Ik heb er nog voor gewerkt. Wel bij een onderaannemer. Maar niet mee getrouwd dus.
Als het tegenvalt.... Het zou moeten lukken dat ik er niet meer weg geraak zeker ?
Voor bepaalde landen in Azië waar ik wel eens kom zijn hun roaming tarieven goedkoper dan een kaart van een lokale operator.
En dat heb ik nog nooit meegemaakt !
Voor 5 euro >>. 15 GB data, onbeperkt bellen en sms'en.
0,60 GB per extra GB.
Hier zeggen ze : kermis is een geseling waard.
Bij base was het netwerk voor mijn buurt prima. Maar hun prijs is niet meer laag genoeg. Ik ben met Base niet getrouwd... Ik heb er nog voor gewerkt. Wel bij een onderaannemer. Maar niet mee getrouwd dus.
Waar heb je dat pakket voor €4? BIj Hey! Telecom? Dat is wel een goeie deal.DonQuichot schreef: ↑16 januari 2025, 20:26 succes bij DIGI
Of die trustpilot altijd te trusten valt is nog maar de vraag.
Ik ben jaren klant geweest bij Orange en nu Hey! en heb niks te klagen. Maar anderzijds kan ik wel boeken schrijven over wat er allemaal fout liep bij Proximus en Telenet.
Het is ook een beetje chance hebben.
-
- Newbie
- Contacteer:
met 35 GB en 25 GB binnen EU heb ik geen extra data nodig.
Bellen via VOIP of call-back
Je gaat mogen blij zijn als je überhaupt een provider vindt die een roamingovereenkomst heeft met DIGI in het buitenland.
Bij Orange, NO PROB.
Je gaat mogen blij zijn als je überhaupt een provider vindt die een roamingovereenkomst heeft met DIGI in het buitenland.
Bij Orange, NO PROB.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik zie dat er op trust pilot nogal wat klachten zijn over roaming in het buitenland.. dat zou wel eens een zwak punt kunnen zijn. Waarschijnlijk werken ze ook met de prijsbrekers samen overal en die zijn in het hol van Pluto (vergelijkbaar met de Ardense dorpjes bv.) vaak minder sterk aanwezig.DonQuichot schreef: ↑16 januari 2025, 22:02 met 35 GB en 25 GB binnen EU heb ik geen extra data nodig.
Bij Orange, NO PROB.
Hun dataverkeer schijnt ook een omweg te maken zoals bij Lyca waarvan je zei dat ze via UK omleiden.
Ik ben zeldzaam in een ander Europees land... best al een plan B voorzien met een prepaid simkaart van een andere operator.
In azie werk ik sowieso met lokale operatoren en Skype.
Ik vind het orange netwerk nog altijd de minste van de drie maar mijn mening is gebaseerd op ervaringen van jaren geleden. Dat kan best al veranderd en verbeterd zijn.
Zouden je voordelen bij HEY vervallen als je je tariefplan wijzigt ?
Als ik in MyDigi klikt op 'extra mobiel toevoegen' kom ik op een pagina, waar men het telefoonnr. van de klantendienst vermeld (zie daar geen email staan). Ik vond op de facebookpagina wel "care" <care@digi-belgium.be>", wat werkt, maar zou niet weten hoe lang het duurt eer ze berichten lezen... Ik zou gewoon bellen...Er staat dat je contact moet opnemen maar dat mag volgens wat ik lees ook via email..
Maar dan gebeurt er niks.
Las jij het anders ?
Mooie deal idd!DonQuichot schreef: ↑16 januari 2025, 22:04Hey M 9 €. LEVENSLANGE korting -5 € 2 jaar terug laten activeren.
afgelopen zomer +10 GB gratis, ook meegenomen.
Meeste providers vervallen die voordelen.
Ik heb 40GB en betaal €10.
Ook nog een mooie deal natuurlijk, maar toch wel het dubbele in prijs.
Dat betekent dat jij in principe hetzelfde had.
Ik begon met Hey! Boost met €5 korting levenslang.
Dat is dus jouw 40 GB aan €10.
Toen kwam Hey! M met 10 GB. 10 GB vond ik te weinig. Al gauw boden ze 10 GB Extra levenslang voor €9. Ik nam die en had dus 10 GB + 10 GB en nog steeds €5 korting levenslang. Dus €4 per maand.
Dankzij Digi werden die 10 GB ineens 25 GB.
Dus nuheb ik 25 + 10 GB aan € 9 -5.
Ik begon met Hey! Boost met €5 korting levenslang.
Dat is dus jouw 40 GB aan €10.
Toen kwam Hey! M met 10 GB. 10 GB vond ik te weinig. Al gauw boden ze 10 GB Extra levenslang voor €9. Ik nam die en had dus 10 GB + 10 GB en nog steeds €5 korting levenslang. Dus €4 per maand.
Dankzij Digi werden die 10 GB ineens 25 GB.
Dus nuheb ik 25 + 10 GB aan € 9 -5.
Heeft iemand nog een inzicht over het verschil HEY met DIGI ?
Roaming blijkt een punt in het voordeel van Hey.
Tarieven voor extra GB en roamingtarieven is in het voordeel van DIGI.
Dat DIGI de prijzen breekt is naar mijn gevoel ook in hun voordeel.
Gebruikt netwerk, orange of proximus, is mogelijk persoonlijke voorkeur of plaatselijk verschillend.
Ziet iemand nog elementen die een keuze kunnen ondersteunen voor de ene of de andere ?
Roaming blijkt een punt in het voordeel van Hey.
Tarieven voor extra GB en roamingtarieven is in het voordeel van DIGI.
Dat DIGI de prijzen breekt is naar mijn gevoel ook in hun voordeel.
Gebruikt netwerk, orange of proximus, is mogelijk persoonlijke voorkeur of plaatselijk verschillend.
Ziet iemand nog elementen die een keuze kunnen ondersteunen voor de ene of de andere ?