Telefoon Belgacom - gratis bellen naar gsm
Telefoon Belgacom - gratis bellen naar gsm
Vanaf 03/10/2001 kan je in de daluren (van 17 u t/m 8 u) en in het we/feestdagen ook gratis bellen met de vaste (belgacom) telefoon naar elke gsm in Belgie. Je moet dit wel "registreren" vanaf 03/10/2011 op het (gratis) nummer 0800 22 999.
Re: Telefoon Belgacom
Kijk, dat vind ik nou zo idioot. Het is een gratis voordeel dat voor iedereen is maar je moet het wel speciaal aanvragen. Waarom niet ineens voor alle gebruikers van een vaste lijn activeren?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Typisch Belgacom: een mooie actie opzetten maar een pak mensen die er niet van kunnen profiteren omdat ze er geen weet van hebben...
Het gaat om een nieuwe tariefformule. De gesprekken tijdens de piekuren naar een GSM kosten € 0,50. De gewone Classic formule blijft interessanter indien je veel gesprekken doet tijdens de piekuren die korter zijn dan 4 minuten.Yaris schreef:Kijk, dat vind ik nou zo idioot. Het is een gratis voordeel dat voor iedereen is maar je moet het wel speciaal aanvragen. Waarom niet ineens voor alle gebruikers van een vaste lijn activeren?
Klinkt interessant.
Kan iemand hier een link van doorgeven, aub?
Bedankt!
Kan iemand hier een link van doorgeven, aub?
Bedankt!
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... ytimexl_NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je voor deze formule kiest, worden alle gesprekken tijdens de piekuren veel duurder ( x 4 tot x 5), zowel bij gesprekken naar GSM maar ook naar een vaste lijn.
Enkel interessant indien je zelden tijdens de piekuren belt.
Ze hebben dus eigenlijk gewoon de optie's happy time en together (waardoor je vroeger voor 600 minuten in het weekend gratis mocht bellen naar gsm's) gewoon vervangen door de optie happy time xl waardoor je dus nu zowel s'avonds en in het weekend gratis kan bellen naar vaste lijnen en gsm nrs.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Ik bel vanaf vandaag gratis op de gsm van mijn kinderen....voor mij is dat een besparing van 50 euro/maand.mijn_geld schreef:Ze hebben dus eigenlijk gewoon de optie's happy time en together (waardoor je vroeger voor 600 minuten in het weekend gratis mocht bellen naar gsm's) gewoon vervangen door de optie happy time xl waardoor je dus nu zowel s'avonds en in het weekend gratis kan bellen naar vaste lijnen en gsm nrs.
vg,
Pol
Re: Telefoon Belgacom - gratis bellen naar gsm
Als er geen kleine lettertjes zijn is dat een mooie aanbieding, u kan nog steeds uw GSM gebruiken tijdens de piekuren.
De tarieven in de piekuren blijven hetzelfe als voorheen....ongeacht de duur van een gesprek.koala schreef:Als je voor deze formule kiest, worden alle gesprekken tijdens de piekuren veel duurder ( x 4 tot x 5), zowel bij gesprekken naar GSM maar ook naar een vaste lijn.
0,35 euro naar een vaste lijn
0,50 euro naar een gsm ( alle netwerken, proximus, aldi talk, ezv)
In de daluren (17-08 uur)en in't weekend gratis naar alle vaste lijnen en gsm netwerken.
Het mag ook wel eens gezegd worden dat dit positief nieuws is .
vg,
Pol
Omdat er misschien zijn die de vaste lijn gebruiken voor overdag veel korte gesprekken te voeren en daar dan geen voordeel zouden bij hebben, nu heb je de keuze, het kan toch niet makkelijker zijn !Yaris schreef:Kijk, dat vind ik nou zo idioot. Het is een gratis voordeel dat voor iedereen is maar je moet het wel speciaal aanvragen. Waarom niet ineens voor alle gebruikers van een vaste lijn activeren?
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder