Telenet : 2 kopen = 3 betalen ?
Re: Telenet : 2 kopen = 3 betalen ?
Blijkbaar hebben ze hun "fout" zelf ontdekt of hebben ze veel klachten ontvangen hierover.Onlangs heeft Telenet zijn volumes opgetrokken.Blijkbaar zijn hun tarieven mee opgetrokken. ![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
En nu even bekijken welke aanpassingen ze gaan doorvoeren, de shake in prijs verlagen of de diensten appart wat duurder zetten.
Heb een antwoord gekregen van een Telenet medewerker.
De Shakes zijn duurder dan de losse pakketten omdat in de Shakes ook hetvolgende zit:
HD XL zenderpakket inbegrepen
Dit zou de meerkost dus moeten verklaren/verantwoorden.
De Shakes zijn duurder dan de losse pakketten omdat in de Shakes ook hetvolgende zit:
Klopt, dit kost 10 euro/maand.beuk schreef:Heb een antwoord gekregen van een Telenet medewerker.
http://telenet.be/850/0/1/nl/thuis/tele ... visie.html
http://telenet.be/347/0/1/nl/thuis/tele ... anbod.html > klikken op "HD Zenders" en dan scrollen naar onder, daar lees je:Uitzendingen in HD. HD Start** is gratis inbegrepen in de huurprijs. Het HD XL Pack**** is gratis inbegrepen in een Shake+ met digitale televisie of apart verkijgbaar voor €10/maand. Met PRIME HD is het genieten van film en sport op topniveau in topkwaliteit.
(****) HD XL Pack is gratis ingebrepen in de Shakes+ met Telenet Digitale TV of apart verkrijgbaar aan € 10/maand ( jaarovereenkomst) als je Telenet Digitale TV hebt.
Maar dan moet je overwegen of je dat wel wenst, anders kan je inderdaad de losse dingen kopen.
HD XL Pack is: Cultuur, actualiteit en entertainment in een uitgebreid pakket én in de hoogst mogelijke beeldkwaliteit
Zenders: BBC HD, Animal Planet HD, Discover HD, Sundance Channel, Foxlife HD, Eurosport HD
IK heb eens gevraagd om het HD XL zenderpakket stop te zetten.
Maar dat ging niet omdat dat automatisch bij in het shakes pakket zit.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Als je daarvan af wil moet je uw shake laten stopzetten.karine schreef:IK heb eens gevraagd om het HD XL zenderpakket stop te zetten.
Uw contract kan aangepast worden dat elk van uw producten van telenet apart gefactureerd staat.
Let wel op de contractduur van uw shake en HD XL pakket.
Indien u dit verbreekt hangen daar kosten aan vast. Het is echter geen enkel probleem dit toe te passen als u langer dan een jaar klant bent.
Ik wil eigenlijk geen HD pakket... dus het lijkt me beter dat ik overschakel naar de aparte zaken. ik reken het een dezer dagen eens uit.
Doet me een beetje denken aan base en hun blackberry bundel. Ze maakten eerst reclame om een contract aan te gaan voor 2 jaar, zo kreeg je korting op je blackberry factuur ipv iedere maand blackberry te "activeren". Paar maand later was de prijs van het maandelijks activeren van blackberry goedkoper dan mijn 2 jarencontract! Nu, gebeld naar base en ze boden me ook blackberry aan aan de lagere prijs. Maar had ik niet opgelet en gebeld, kostte me dat nu nog steeds meer...
Doet me een beetje denken aan base en hun blackberry bundel. Ze maakten eerst reclame om een contract aan te gaan voor 2 jaar, zo kreeg je korting op je blackberry factuur ipv iedere maand blackberry te "activeren". Paar maand later was de prijs van het maandelijks activeren van blackberry goedkoper dan mijn 2 jarencontract! Nu, gebeld naar base en ze boden me ook blackberry aan aan de lagere prijs. Maar had ik niet opgelet en gebeld, kostte me dat nu nog steeds meer...