termijn rekening rentevoet onderhandelen
TIP
termijn rekening rentevoet onderhandelen
Wat de gemiddelde marge in % om te onderhandelen over het tarief van een termijnrekening?
Re: termijn rekening rentevoet onderhandelen
Het bedrag? Bij DB is het minimum al 100 k.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hangt ervan af om hoeveel geld het gaat en of het vers geld is.
Valt daarover met hen veel te onderhandelen gezien ze hun rentevoeten online hebben staan voor die termijnrekening: https://www.deutschebank.be/nl/oplossin ... ening.htmlOrakel van Brakel schreef: ↑7 juni 2023, 18:39 Hangt ervan af om hoeveel geld het gaat en of het vers geld is.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik zou denken:
Zou 200K zijn dat we er willen zetten. Geen idee of hun rentes onderhandelbaar zijn als ze die online afficheren naar gelang grootte bedrag.
Kan het openen van zo'n termijnrekening nu overigens volledig online of moet je naar zo'n Advisory Center van hen daarvoor gaan, zie ook mijn post daarover hier: termijnrekening-bij-deutsche-bank-t3146 ... ml#p585733
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb voor 100K langs moeten gaan op kantoor. Ik heb proberen te onderhandelen omdat ING mij meer interest kon aanbieden op 11 maand. Tevergeefs. Misschien voor 200K wel, geen ideeNikki01 schreef: ↑9 juli 2023, 21:33Zou 200K zijn dat we er willen zetten. Geen idee of hun rentes onderhandelbaar zijn als ze die online afficheren naar gelang grootte bedrag.
Kan het openen van zo'n termijnrekening nu overigens volledig online of moet je naar zo'n Advisory Center van hen daarvoor gaan, zie ook mijn post daarover hier: termijnrekening-bij-deutsche-bank-t3146 ... ml#p585733
Als je online klant wordt, is het dan niet mogelijk om via het platform zo'n termijnrekening te openen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hoe dan? Bedoel je telefonisch? Heb geen ervaring met Deutsche vandaar mijn vraag.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als ze toelaten om online klant te worden en een online platform aanbieden, is het dan niet vreemd dat je blijkbaar niks daarop kan doen als ik jou begrijp? Je moet daarom niet zo vijandig reageren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als je dat vijandig vindt ...

Ik probeer je iets duidelijk te maken, maar blijkbaar pakt het niet. Sorry daarvoor.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: