Termijn Santander 2% netto.
TIP
Re: Termijn Santander 2% netto.
Of spaargids heeft geen toelating gekregen deze te publiceren? Vreemd toch wel.Orakel van Brakel schreef: ↑27 mei 2023, 23:15 Die pushen fondsen waar ze veel aan verdienen. Een termijnrek is voor hun ni interessant.

Geen idee hoe 'Stranger' aan 3.17 % bruto komt bij ING vorige donderdag.
Op de ING site kan je bij 'Sparen' simuleren, slechts 1,95 % bruto op 1 jaar.
Verre van 3.17 % bruto.
Op de ING site kan je bij 'Sparen' simuleren, slechts 1,95 % bruto op 1 jaar.
Verre van 3.17 % bruto.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Daarvoor moet je naar de bank zelf gaan.
Idd. Zelfs gewoon bellen. Maar dat doen, durven veel mensen natuurlijk niet. Vraag gewoon wat je krijgt voor bedrag x op 11 maanden. Je kan nu wellicht eenvoudig ergens tussen de 3,20 en 3,35 bruto krijgen.
Niet gezegd dat men de rente lang hoog gaat laten.Orakel van Brakel schreef: ↑27 mei 2023, 18:01 Ik begin meer en meer geld naar termijnrekeningen te verplaatsen. Voor die paar % die je missch extra kan pakken op de beurs, vind ik aandelen iets te veel risico nu.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Inderdaad, bij ING moet je nu 0,50% van het tarief aftrekken. Als ze zeggen 3,17%, dan krijg je in het kantoor 2,67%. Zo was het bij mij toch. Ze hebben blijkbaar genoeg geld opgehaald.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Voor welk bedrag? En is het vers geld?
Bij mij was het voor 100k van een termijnrekening die was afgelopen. Heb het dan maar overgeschreven naar Belfius.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Toen ik als nieuwe klant bij ING aan kwam, kreeg ik ook een mooie %. Na afloop vd termijnrekening was het veel minder toen ik wou verlengen, nochtans was de marktrente intussen gestegen. Ik heb het dan overgeschreven naar een andere bank waar ik wel een betere rente kreeg. Het is rap overgeschreven, als de % mij niet aanstaat...
-
- Full Member
- Contacteer:
Wat een gedrochtelijke lage percentages. Kun je beter de middenvinger geven. Is persoonlijke mening eh! En die klopt ook! Waar hebben we het hier over, minimale percentages waar ze zelf x3 op maken. Vind ik niet ok.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
T-Bag, ik heb hetzelfde voor bij ING, al verschillende keren info gevraagd in kantoor toen er hier geschreven werd dat er 3% of meer werd gegeven op 11 maanden, ik kreeg nooit meer of 2.15% bruto. Ik wil zeker niet zeggen dat de mensen hier liegen die
3 of meer kregen, denk eerder dat ze niet bij ieder kantoor hetzelfde geven. Voor mij 1 reden om er alles weg te halen paar weken geleden.
-
- Verbannen Gebruiker
Veel zal afhangen van het bedrag bij de grootbanken. Ik heb begin dit jaar een termijnrekening bij BNP geopend. De rentevoeten lagen toen lager dan nu, maar ik kreeg bijna 3% (2,98% of zoiets) bruto. Dat was toen het tarief voor minimum 125.000€.Gwendoline1 schreef: ↑30 mei 2023, 13:10 T-Bag, ik heb hetzelfde voor bij ING, al verschillende keren info gevraagd in kantoor toen er hier geschreven werd dat er 3% of meer werd gegeven op 11 maanden, ik kreeg nooit meer of 2.15% bruto.
Aangezien de rentevoeten sinds dan gestegen zijn, lijkt het mij niet onmogelijk om nu meer dan 3% te krijgen bij BNP, ING, DB,... Maar dan voor grote bedragen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ook te zien van waar het geld komt. Als het geld al bij hen staat, gaan ze geen moeite doen. Als het van een andere bank komt, is het voor hun interessanter.
Bij DB 3,18 bruto op 1 jaar , 1 van de weinige banken die het op hun website zet….