Termijnrekening Belfius
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Belfius
@ CsqE2f97bL5CZa
Kun je ze online terugvinden?
Kun je toelichten waar aub?
Kun je ze online terugvinden?
Kun je toelichten waar aub?
-
- Full Member
- Contacteer:
Belfius lijkt een chat te hebben.
09/05/2023
Op 3 maand is de bruto rentevoet 2,258%.
Op 6 maand is de bruto rentevoet 2,555%.
En op 12 maand is de bruto rentevoet 2,843%.
Op 3 maand is de bruto rentevoet 2,258%.
Op 6 maand is de bruto rentevoet 2,555%.
En op 12 maand is de bruto rentevoet 2,843%.
@ lacrimas,
Zijn dat tarieven vanaf een bepaald bedrag?
Zijn dat tarieven vanaf een bepaald bedrag?
Ik denk dat deze tarieven tot 75K zijn. Tussen 75K en 125K mag je er nog 0,10% bijdoen.
Vandaag in het kantoor van Belfius termijnrekening op 1 jaar 2,998 % bruto voor een bedrag van 10 K
Klopt.
Rentevoet op 1 jaar was vandaag inderdaad 2,998% bruto.
Rentevoet op 6 maanden was vandaag 2,721% bruto.
Rentevoeten zijn ook geldig voor kleinere bedragen dan 10K.
Alleen jammer dat je steeds naar kantoor moet gaan, online was toch veel gemakkelijker.
Hebben ook geprobeerd om mij andere producten te verkopen, maar dat zal niet lukken.
Rentevoet op 1 jaar was vandaag inderdaad 2,998% bruto.
Rentevoet op 6 maanden was vandaag 2,721% bruto.
Rentevoeten zijn ook geldig voor kleinere bedragen dan 10K.
Alleen jammer dat je steeds naar kantoor moet gaan, online was toch veel gemakkelijker.
Hebben ook geprobeerd om mij andere producten te verkopen, maar dat zal niet lukken.
Daar heeft zelfs AI geen boodschap aan!evita schreef: ↑30 maart 2023, 10:07Beste mevrouw,
U contacteerde ons op 20 maart en wenst te weten waarom u via Belfius Direct Net (BDN) geen termijnrekening meer kan openen en de rentevoeten niet meer kan consulteren.
We begrijpen uw reactie, danken u voor uw betrokkenheid en verontschuldigen ons voor het ongemak.
U wenste via onze digitale kanalen een termijnrekening te openen en stelde hierbij vast dat dit niet meer mogelijk was. U betreurt dit. Sinds kort kunt u inderdaad geen termijnrekening meer openen via BDN. We wensen dit type product enkel in uitzonderlijke situaties en op een reactieve manier aan te bieden.
U kunt nog steeds bij uw vertrouwde Belfius-kantoor terecht om dergelijke rekening te openen. Bij de opening kunt u aangeven dat de gelden op eindvervaldag automatisch herbelegd moeten worden. Op die manier moet u niet steeds een afspraak maken.
Ook al betreuren we niet aan uw verwachtingen te kunnen voldoen, we vertrouwen er op u met deze toelichting van dienst te zijn.
Met vriendelijke groeten
Ingrid Gerrits
Consulent Private Klachtenbeheer
Belfius Bank
Karel Rogierplein 11 – Colli 7908 - B 1210 Brussels
Phone: +32 (0) 2 222 09 76
ingrid.gerrits@belfius.be
complaints@belfius.be
FSMA 019649A
We hopen dat bovenstaand antwoord aan uw verwachtingen voldoet. Is dit echter niet het geval, dan kan u zich richten tot de Negotiator op volgend adres: Belfius Bank NV, Negotiation (Colli 7913), Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel (tel: 02/222.55.11; fax: 02/222.30.41) of via het e-mailadres
negotiation@belfius.be.
Je wordt nogal gekl**t door de banken, evita.
Och, het zal niet lang meer duren of consulente Gerrits haar job wordt door een AI overgenomen, je krijgt dat exact hetzelfde antwoord binnen enkele seconden ipv na enkele weken
Goed voorbeeld doet goed volgen
Ook bij Argenta kan je niet meer online intekenen op een termijnrekening.
"Je kunt een termijndeposito openen in je Argenta-kantoor. "
https://www.argenta.be/nl/sparen/termij ... o.html#wat
Vandaag 2,994% bruto op 1 jaar bij Belfius ,een bedrag van 6 K
De klantenservice bij Belfius gaat er inderdaad serieus op achteruit. Dit niet enkel qua productaanbod via DNB maar ook qua dienstverlening in de kantoren. Ik behoud Belfius nog enkel voor mijn betalingen, al wat sparen en beleggen betreft gaat naar andere bank.
Inderdaad, gisteren ook navraag gedaan: 2,994% op 1 jaar voor een bedrag tot 75.000€. Als ik dit vergelijk met het lijstje hier op Spaargids, vind ik dit zeker niet slecht... Enkel DB geeft meer op 1 jaar, maar daar moet je wel minstens 100K inleggen...