Termijnrekening Belfius
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Belfius
Vanaf 25k euro : 0,75%pmu schreef: ↑4 januari 2023, 16:291% per transactie, zoals ik reeds aanhaalde.Orakel van Brakel schreef: ↑4 januari 2023, 15:16 ... Hoeveel rekent DB aan als je eur naar usd omzet en terug?
Vanaf 100k euro : 0,50%
Zowel op pagina’s 10 en 27 staat toch 1%? https://public.deutschebank.be/f2w/medi ... en_new.pdf
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat staat er o.a. inderdaad en in dit geval is pagina 10 de relevante pagina.pmu schreef: ↑4 januari 2023, 19:34Zowel op pagina’s 10 en 27 staat toch 1%? https://public.deutschebank.be/f2w/medi ... en_new.pdf
Ik zie nu pas voetnoot 3. "Er wordt een degressief tarief toegepast vanaf € 25.000", inderdaad.EarthNvstr1 schreef: ↑4 januari 2023, 19:52Dat staat er o.a. inderdaad en in dit geval is pagina 10 de relevante pagina.pmu schreef: ↑4 januari 2023, 19:34
Zowel op pagina’s 10 en 27 staat toch 1%? https://public.deutschebank.be/f2w/medi ... en_new.pdf
Ik vind hier nergens geen info bij de website van Belfius, alsook onlangs vroeg ik info bij de bank en zei zeiden niks omtrent een termijn rekening. Voor alle duidelijkheid, dit gaat omtrent termijn rekeningen die onder deposito garantie vallen van 100.000 euro. En zoals ik hier las in Euro's. Kan iemand meer info geven hieromtrent, zodat er terug concrete info kan gevraagd worden bij de bank. Dank alvast.
Voor de beheerder van spaargids is de lijst van termijn rekeningen en kasbons up to date, of moeten er nog bijkomen.
Voor de beheerder van spaargids is de lijst van termijn rekeningen en kasbons up to date, of moeten er nog bijkomen.
https://www.belfius.be/retail/nl/produc ... index.aspxLenten schreef: ↑4 januari 2023, 20:22 Ik vind hier nergens geen info bij de website van Belfius, alsook onlangs vroeg ik info bij de bank en zei zeiden niks omtrent een termijn rekening. Voor alle duidelijkheid, dit gaat omtrent termijn rekeningen die onder deposito garantie vallen van 100.000 euro. En zoals ik hier las in Euro's. Kan iemand meer info geven hieromtrent, zodat er terug concrete info kan gevraagd worden bij de bank. Dank alvast.
Ik ben geen klant bij Belfius, maar probeer misschien eens in te loggen om te kijken of daar meer informatie staat.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.belfius.be/professional/nl/ ... index.aspxLenten schreef: ↑4 januari 2023, 20:22 Ik vind hier nergens geen info bij de website van Belfius, alsook onlangs vroeg ik info bij de bank en zei zeiden niks omtrent een termijn rekening. Voor alle duidelijkheid, dit gaat omtrent termijn rekeningen die onder deposito garantie vallen van 100.000 euro. En zoals ik hier las in Euro's. Kan iemand meer info geven hieromtrent, zodat er terug concrete info kan gevraagd worden bij de bank. Dank alvast.
Home -> Producten -> Sparen en beleggen - Liquiditeiten op korte termijn
Vervolgens redelijk onderaan "Al onze oplossingen om uw liquiditeiten op korte termijn te beleggen" openklappen.
https://www.belfius.be/professional/nl/ ... index.aspx
volgens de brochure dus niet geldig voor particulieren enkel verenigingen , zelfstandigen enz....klopt dit
Zonet bij Belfius een termijn rekening geopend en een eerste storting uitgevoerd.
Gekozen voor een termijn van 6 maanden met een bruto rente van 2,077%, dus netto 1,45 %.
En dit als particulier.
Gekozen voor een termijn van 6 maanden met een bruto rente van 2,077%, dus netto 1,45 %.
En dit als particulier.
Als klant bij Belfius kan je inloggen op hun website en zelf alle info omtrent termijnrekeningen opzoeken.Lenten schreef: ↑4 januari 2023, 20:22 Ik vind hier nergens geen info bij de website van Belfius, alsook onlangs vroeg ik info bij de bank en zei zeiden niks omtrent een termijn rekening. Voor alle duidelijkheid, dit gaat omtrent termijn rekeningen die onder deposito garantie vallen van 100.000 euro. En zoals ik hier las in Euro's. Kan iemand meer info geven hieromtrent, zodat er terug concrete info kan gevraagd worden bij de bank. Dank alvast.
2.11% bruto op 6 maanden of 1.75% bruto op 12 maanden. En dit als particulier met depositogarantie 100.000 EUR
Als je een termijnrekening geopend hebt waar kan je deze rekening dan terugvinden in de belfius app? Ik zie deze nergens.
Edit: Na een dag vind je die terug onder beleggingen
Laatst gewijzigd door jdubrulle op 14 februari 2023, 10:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Termijnrekening staat bij je beleggingen in de Belfius app
Het kan ook interessant zijn om eens naar obligaties te kijken op de secundaire markt met nog korte looptijd.
Ik ging naar Belfius voor een termijnrekening en kwam buiten met een Belfius kasbon/obligatie die nog 16 maanden loopt aan 97.4 % aankoopwaarde, met intrest inbegrepen, uiteindelijk zo'n 2% netto aan opbrengst. Het is natuurlijk niet altijd mogelijk maar met een goeie tip van je bankier of zelf wat opzoekwerk, kan je betere zaken doen dan met een termijnrekening.
Ik ging naar Belfius voor een termijnrekening en kwam buiten met een Belfius kasbon/obligatie die nog 16 maanden loopt aan 97.4 % aankoopwaarde, met intrest inbegrepen, uiteindelijk zo'n 2% netto aan opbrengst. Het is natuurlijk niet altijd mogelijk maar met een goeie tip van je bankier of zelf wat opzoekwerk, kan je betere zaken doen dan met een termijnrekening.
-
- Full Member
- Contacteer:
Vraagje,
Ik maakte termijnrekening aan bij belfius om de interesten te kunnen zien, termijnrekening is nu zichtbaar bij beleggingen, er staat wel nog geen geld op, kan ik dit nu zo laten voorlopig, want ik heb nu die termijnrekening aangemaakt en kan nu terug de interesten die ze geven niet meer zien?
Ik maakte termijnrekening aan bij belfius om de interesten te kunnen zien, termijnrekening is nu zichtbaar bij beleggingen, er staat wel nog geen geld op, kan ik dit nu zo laten voorlopig, want ik heb nu die termijnrekening aangemaakt en kan nu terug de interesten die ze geven niet meer zien?