Termijnrekening Belfius
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Termijnrekening Belfius
Lees mijn bericht nog eens, maar nu goed. We gaan hier offtopic en moeten hier stoppen.Finny10 schreef: ↑27 augustus 2024, 16:59Inderdaad, ik heb het even nagekeken, de overheid heeft zijn belang er in vorig jaar verkocht.KleineSpaarder schreef: ↑27 augustus 2024, 15:59
De overheid heeft 0% participatie in SD Workx, noch rechtstreeks noch onrechtstreeks. De enige link van SD Worx met de overheid is dat het moederbedrijf en hoofdaandeelhouder van SD Workx het belang van Vlaanderen in de GIMV heeft overgenomen. De andere aandeelhouder van SD Workx is CVC die o.a. aandeelhouder van Breitling is. Dan kun je evengoed zeggen dat Breitling een Vlaams overheidsbedrijf is :-)
De ambtelijke instelling van het bedrijf is helaas gebleven.
Dat de overheid mee in sd workx zat , dat had ik toch ook nog nooit gelezen of gehoord.KleineSpaarder schreef: ↑27 augustus 2024, 17:33Lees mijn bericht nog eens, maar nu goed. We gaan hier offtopic en moeten hier stoppen.
Ooit ergens iets gelezen dat het van oorsprong een link had met voka , dat wel ja.
Maar overheid ? Nope …
Nergens terug te vinden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/SD_Worx ... 22%2C5%25).
Business AM 30 Nov. 2023
Vlaanderen casht 375 miljoen euro bij verkoop Gimv-belang aan SD Worx
De Vlaamse overheid verkoopt haar belang van 27,8 procent in de holding Gimv aan Worxinvest, het moederbedrijf boven hr-dienstverlener SD Worx. Dat maakte Gimv donderdagavond bekend.
SD Worx wordt zo de nieuwe "verankeraar" van het van oorsprong politieke project, dat door de jaren heen uitgroeide tot een investeringsbedrijf van Europese schaal.
De Vlaamse overheid verkoopt haar belang van 27,8 procent in de holding Gimv aan Worxinvest, het moederbedrijf boven hr-dienstverlener SD Worx. Dat maakte Gimv donderdagavond bekend.
SD Worx wordt zo de nieuwe "verankeraar" van het van oorsprong politieke project, dat door de jaren heen uitgroeide tot een investeringsbedrijf van Europese schaal.
-
- Newbie
- Contacteer:
Business AM slaat de bal verkeerd (SD Workx heeft hier niets mee te maken, maar wel de hoofdaandeelhouder van SD Workx). Maar we zijn het eens: de overheid heeft nooit, noch rechtstreeks noch onrechtstreeks, een participatie gehad in SD Workx.Finny10 schreef: ↑27 augustus 2024, 18:10 Business AM 30 Nov. 2023
(Einde van dit off topic onderwerp) :-)
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hoeveel krijg je op een termijnrekening van 1 jaar bij Belfius ?
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Full Member
- Contacteer:
Beetje meer of gisteren, 2,1590% bruto.Charlesvdw schreef: ↑27 augustus 2024, 21:47 Hoeveel krijg je op een termijnrekening van 1 jaar bij Belfius ?
Met andere woorden bijna niks...
Zolang ze er nog zijn koop ik maar niet langlopende 0% oblies tegen 3% of ietsje meer.Gwendoline1 schreef: ↑27 augustus 2024, 21:59Beetje meer of gisteren, 2,1590% bruto.Charlesvdw schreef: ↑27 augustus 2024, 21:47 Hoeveel krijg je op een termijnrekening van 1 jaar bij Belfius ?
Met andere woorden bijna niks...
Zonder beurstaks (Duits en Frans) en liefst bij dde Giro. Totale kosten 4 euro onafhankelijk van de ordergrootte.
Belfius heeft de overdracht van mijn staatsbon naar Keytrade tegengehouden zodat ik 150 Euro mis.
En dan durven ze nog bellen of ik eens wil langs komen om te bekijken wat de mogelijkheden zijn....
Belfius had al afgedaan en ze hebben nog maar eens bewezen waarom.
En dan durven ze nog bellen of ik eens wil langs komen om te bekijken wat de mogelijkheden zijn....
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Jij begrijpt het.Lukske schreef: ↑28 augustus 2024, 15:04 Belfius heeft de overdracht van mijn staatsbon naar Keytrade tegengehouden zodat ik 150 Euro mis.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kunnen ze dit zomaar tegenhouden?Lukske schreef: ↑28 augustus 2024, 15:04 Belfius heeft de overdracht van mijn staatsbon naar Keytrade tegengehouden zodat ik 150 Euro mis.
Gwendoline1 schreef: ↑28 augustus 2024, 17:46Kunnen ze dit zomaar tegenhouden?Lukske schreef: ↑28 augustus 2024, 15:04 Belfius heeft de overdracht van mijn staatsbon naar Keytrade tegengehouden zodat ik 150 Euro mis.
Informeer dan eens naar de actie die liep bij Belfius, waarbij je als je de overdracht annuleerde ook tot 150€ kreeg indien je de staatsbon liet staan bij Belfius.Lukske schreef: ↑28 augustus 2024, 15:04 Belfius heeft de overdracht van mijn staatsbon naar Keytrade tegengehouden zodat ik 150 Euro mis.
twas maar 149 Euro bij BelfiusRmv schreef: ↑29 augustus 2024, 07:40Informeer dan eens naar de actie die liep bij Belfius, waarbij je als je de overdracht annuleerde ook tot 150€ kreeg indien je de staatsbon liet staan bij Belfius.Lukske schreef: ↑28 augustus 2024, 15:04 Belfius heeft de overdracht van mijn staatsbon naar Keytrade tegengehouden zodat ik 150 Euro mis.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven