Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Belfius zou vandaag zijn Obligatie voorstellen. Iemand al op de hoogte van het rendement?
Belfius lanceert tegenoffensief in strijd om staatsbonmiljarden: termijnrekening van 3,80 procent op 1 jaar.(De Morgen)
-
- Full Member
- Contacteer:
Of van de staatsbon zelf
-
- Full Member
- Contacteer:
Wij hebben 100.000€ op een Belfius termijnrekening van één jaar staan. Eind september stopt die termijn en gaan we het geld opnieuw voor een jaar of iets langer vastzetten, maar jaagt Belfius dat geld dan niet weg naar andere banken waar je op 'vers' geld meer interest krijgt? Ze trekken dan misschien wel nieuw geld aan, maar jagen ook 'oud' geld weg, of zie ik dat verkeerd?
Klopt.Duym schreef: ↑30 augustus 2024, 13:09 Wij hebben 100.000€ op een Belfius termijnrekening van één jaar staan. Eind september stopt die termijn en gaan we het geld opnieuw voor een jaar of iets langer vastzetten, maar jaagt Belfius dat geld dan niet weg naar andere banken waar je op 'vers' geld meer interest krijgt? Ze trekken dan misschien wel nieuw geld aan, maar jagen ook 'oud' geld weg, of zie ik dat verkeerd?
Volgens de berichtgeving op vrt nws zullen staatsbons die vervallen ook aanzien worden als vers geld. Ik lees ook dat Belfius het weliswaar lanceert met "een beetje pijn in het hart"... Het zou zomaar een liedjestekst kunnen zijn.
@ Duym, ik hoop voor jou dat eind september niet helemaal 30/09 is of dat die acties ook na september nog wat verderlopen... Want dan heb je nog wat marge om uit te wijken naar elders en je gelden alzo te "verversen"
Klopt en hun eigen klanten worden gediscrimineerd en weinig gerespecteerd.Duym schreef: ↑30 augustus 2024, 13:09 Wij hebben 100.000€ op een Belfius termijnrekening van één jaar staan. Eind september stopt die termijn en gaan we het geld opnieuw voor een jaar of iets langer vastzetten, maar jaagt Belfius dat geld dan niet weg naar andere banken waar je op 'vers' geld meer interest krijgt? Ze trekken dan misschien wel nieuw geld aan, maar jagen ook 'oud' geld weg, of zie ik dat verkeerd?
Die van ING die niet als nieuw ‘vers’ geld aanzien worden kunnen dan naar Belfius en omgekeerd …
We zijn klant bij beide banken. Ook bij ING staat 100.000€. Dus de 100.000€ van ING overschrijven naar Belfius, en de 100.000€ van Belfius overschrijven naar ING? Wat voor een zot gedoe in het bankwezen.
Bedankt aan iedereen die gereageerd heeft.