Termijnrekening Belfius
TIP
Re: Termijnrekening Belfius
Nee. Sterker nog, ik denk dat dat niet kan, want het stond al bij Belfius. Wil je het 50% zeker weten , dan bel je met Belfius (parttime medewerkster), wil je het 80% zeker weten dan bel je met de filiaalhouder van het Belfius kantoor (als hij er eens is) en wil je het 95% zeker weten dan mail je naar de grote baas op het hoofdkantoor van Belfius.
Lol, grappig maar zo waar!Finny10 schreef: ↑30 augustus 2024, 16:50Nee. Sterker nog, ik denk dat dat niet kan, want het stond al bij Belfius. Wil je het 50% zeker weten , dan bel je met Belfius (parttime medewerkster), wil je het 80% zeker weten dan bel je met de filiaalhouder van het Belfius kantoor (als hij er eens is) en wil je het 95% zeker weten dan mail je naar de grote baas op het hoofdkantoor van Belfius.
Ik ben al 40 jaar beurspeculant en hou de Buy and hold strategie aan (ik verkoop niet dikwijls) wat me al een mooi huis opgeleverd heeft.Dieteren schreef: ↑30 augustus 2024, 14:17 Ik denk dat je voor de verversingscarrousel idealiter bij drie banken klant moet zijn. Idealiter heeft duym bij Beobank ook nogges 100 000 euro staan (ik verschiet trouwens telkens van de grootorde van de bedragen hier, respect voor wat jullie bij elkaar kunnen sparen).
.
Laatst gewijzigd door Duym op 30 augustus 2024, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Maw...je weet dus evenveel als mezelf...dit was niet mijn vraag
Bij Belfius zitten die termijnrekeningen wel altijd goed verborgen.
KBC lanceert ook en termijnrekening op 13 maanden en betaalt 4,12 procent over die 13 maanden wat op jaarbasis neerkomt op 3,80 procent bruto. **** Hoeveel NETTO na 13maanden op 100000E ?
Ja, ze doen er altijd heel geheimzinnig over onder het motto "de concurrent wil meekijken".
Zelfs de parttime medewerksters mogen het niet weten.
Maar ze weten niet dat de concurrent vermomd met snor, baard, regenjas en hoed, zich als een particulier voor doet en het in het kantoor gaat vragen. Hij zegt dat hij misschien wel zo'n termijn rekening voor 100.000 wil openen, maar er eerst nog een nachtje over moet slapen en met zijn vrouw moet overleggen.
Ik denk alvast € 2881,67!