Termijnrekening
Termijnrekening
Er staat vermeld dat de termijnrekening gekoppeld is aan een spaarrekening ,is dit alleen voor de intresten te storten en op vervaldag de som terug te storten of kan je van daar ook een nieuwe termijnrekening openen ?
Re: Termijnrekening
Je kan van je spaarrekening een termijnrekening openen. Je moet het trouwens zo doen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit is wel nieuws voor mij, ik had nog geen poging gedaan voor een termijnrekening te openen ,maar had wel al de vraag gesteld of je kon van de gewone spaar. naar de getr. een bedrag kon versassen en dit was niet mogelijk hebben ze me laten weten , als ik goed begrijp moet ik eerst het bedrag op de spaarrekening zetten en dan de termijnrekening aanvragen om het te plaatsen,
Ja. En vanaf het op een spaarrekening staat ga je naar termijnrekening > openen.
Dan kies je de rekening vanwaar het geld moet afgehaald worden, vul je het bedrag in, kies je de termijn en duid je aan of de termijnrekening op de vervaldatum automatisch moet vernieuwd worden of niet.
Dan krijg je een sms met een code die je moet invullen en dan gaat je termijnrekening in
Dan kies je de rekening vanwaar het geld moet afgehaald worden, vul je het bedrag in, kies je de termijn en duid je aan of de termijnrekening op de vervaldatum automatisch moet vernieuwd worden of niet.
Dan krijg je een sms met een code die je moet invullen en dan gaat je termijnrekening in
Beste , bedankt voor de uitleg ,nu aan mij voor verder te werken,met je advies, dank nogmaals,
probleem kan zich wel stellen bij einde termijnrekening,als ze het geld terug op je spaarrekening storten. Ik meen me te herrineren dat je van je spaarrekening niet naar een andere bank kan overschrijven,en dat dit moet gebeuren van ofwel en gewone zichtrekening of van een tijdelijke rekening. Hoe je dat dan moet oplossen, kan je misschien eens bevragen.
Termijnrekening
Dat is geen probleem. Daar heeft NIBC Direct al op geantwoord:
NIBC Direct schreef:Bij NIBC Direct is er geen zichtrekening. Wij werken met een vaste tegenrekening. Dat is uw eigen zichtrekening bij een door u gekozen bank. Op die manier moet u geen bijkomende zichtrekening openen.
Overschrijven werkt net zoals bij elke andere spaarrekening. U schrijft over naar uw (gelinkte) zichtrekening en vandaar kan u naar elke rekening die u zelf kiest overschrijven.
Er zijn geen limieten wat betreft het overschrijven naar uw tegenrekening.
@ yaris: waarom verander jij de onderwerptitel?
Termijnrekening
Wat heb ik veranderd? Ik heb er gewoon de Re: afgehaald. Mag dat niet? Dat vind ik properder. Ik heb al draadjes gezien waar de onderwerptitel ineens iets compleet anders was.
Ik begrijp trouwens niet waar jij je druk over maakt op een zondagmorgen. De eerstvolgende reactie krijgt weer de oorspronkelijke onderwerptitel, inclusief de Re:.
Alles is maar tijdelijk in het leven.
Ik begrijp trouwens niet waar jij je druk over maakt op een zondagmorgen. De eerstvolgende reactie krijgt weer de oorspronkelijke onderwerptitel, inclusief de Re:.
Alles is maar tijdelijk in het leven.
tegenwoordig komt er dikwijls "re"- om niet te zeggen altijd - op de onderwerptitel
waarschijnlijk een recente fout die er is ingeslopen
waarschijnlijk een recente fout die er is ingeslopen
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ik ga ervan uit dat de bovenstaande uitleg duidelijk is? Alvast bedankt aan de posters. Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn, laat zeker niet na de vraag te stellen.