Termijnrekeningen, aandelen en matras
TIP
Termijnrekeningen, aandelen en matras
Sneeuwbal naar beneden aan de gang op alle beurzen. Dehaene, Leterme enz zullen daar geen sikkepit aan kunnen veranderen.
Volgens mij kan enkel een wereldwijde renteverlaging iets veranderen.
Dus denk ik dat het hoog tijd is om je centen vast te leggen op termijn!
Aandelen worden interessant als de bodem bereikt wordt, dus na de renteverlaging. Bezitters van aandelen zijn gedoemd om ze bij te houden en te hopen op langetermijnherstel.
Je geld onder de matras steken, is een optie. Maar wel af en toe kijken of je vrouw er niet mee van door is.
Volgens mij kan enkel een wereldwijde renteverlaging iets veranderen.
Dus denk ik dat het hoog tijd is om je centen vast te leggen op termijn!
Aandelen worden interessant als de bodem bereikt wordt, dus na de renteverlaging. Bezitters van aandelen zijn gedoemd om ze bij te houden en te hopen op langetermijnherstel.
Je geld onder de matras steken, is een optie. Maar wel af en toe kijken of je vrouw er niet mee van door is.
Re: Termijnrekeningen, aandelen en matras
Er is leven na de beurs. Een wereldwijde renteverlaging was ook geen avance. Het wordt tijd op de beurs te sluiten. De BEL20 noteert reeds 3 dagen met 1 aandeel ( Fortis ) geschorst.
Het is niet omdat de beurs het niet overleeft dat bedrijven het niet overleven. Ze kunnen zich terugtrekken door de genoteerde aandelen uit te kopen. Ze kunnen opzoek gaan naar privékapitaal of streven naar organische groei.
De mens leeft reeds langer zonder de beurs als met. De mens is een inventief wezen. Onze soort zal het wel overleven.
Een alternatief van de matras is de centen die je over hebt eens goed te laten rollen.
Het is niet omdat de beurs het niet overleeft dat bedrijven het niet overleven. Ze kunnen zich terugtrekken door de genoteerde aandelen uit te kopen. Ze kunnen opzoek gaan naar privékapitaal of streven naar organische groei.
De mens leeft reeds langer zonder de beurs als met. De mens is een inventief wezen. Onze soort zal het wel overleven.
Een alternatief van de matras is de centen die je over hebt eens goed te laten rollen.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Termijnrekeningen, aandelen en matras
En als iedereen dat doet dan fleurt de economie onmiddellijk weer op.Stier schreef: Een alternatief van de matras is de centen die je over hebt eens goed te laten rollen.