Termijnrekeningen van Deutsche bank vs spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Termijnrekeningen van Deutsche bank vs spaarrekening
Hallo,
Ik heb net de termijnrekeningen van Deutsche bank ontdekt: zelfs voor korte termijnen van 3 of 6 maanden of 1 jaar netto rendabeler dan een spaarrekening. En geen gedoe met getrouwheidspremie of berekening vrijstelling van roerende voorheffing (simpel: 30% aan de bron en niks aan te geven, dus geen tijdverlies).
Nu, gezien de veel hogere rentevoet dan de concurrentie, zijn deze in feit "achtergestelde" termijnrekeningen voor welke de bescherming van het 100k Belgisch Garantiefonds niet van toepassing is?
Wat vindt u ervan?
Ik heb net de termijnrekeningen van Deutsche bank ontdekt: zelfs voor korte termijnen van 3 of 6 maanden of 1 jaar netto rendabeler dan een spaarrekening. En geen gedoe met getrouwheidspremie of berekening vrijstelling van roerende voorheffing (simpel: 30% aan de bron en niks aan te geven, dus geen tijdverlies).
Nu, gezien de veel hogere rentevoet dan de concurrentie, zijn deze in feit "achtergestelde" termijnrekeningen voor welke de bescherming van het 100k Belgisch Garantiefonds niet van toepassing is?
Wat vindt u ervan?
Re: Termijnrekeningen van Deutsche bank vs spaarrekening
Er bestaan geen achtergestelde termijnrekeningen. Alle termijnrekeningen van een bank vallen onder het garantiefonds. Bij Deutsche Bank is dat het Duitse garantiefonds.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat klopt Yaris, er bestaan alleen achtergestelde obligaties.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Interessante voorwaarden helaas voor de korte termijnen zijn de minimumbedragen zeer hoog
Ik ben van plan om bij DB een termijnrekening te openen. Ik twijfel echter over de termijn: 6 maanden of 1 jaar?
Gaan de rentevoeten binnenkort terug zakken? Volgens het IMF wel. Wat denken jullie?
Gaan de rentevoeten binnenkort terug zakken? Volgens het IMF wel. Wat denken jullie?